معمولی که باعث می‌شود به ویروس‌ها بپردازند

بنابراین کدام یک از انتروویروس‌های خاص با نوع ۱ مرتبط هستند؟

احتمال نوع یک بیماری ناهمگنتر از ام اس است. با این وجود، اگر نوعی اختلال آنترویروسی نقش کلیدی در ایجاد این بیماری در برخی از افراد داشته باشد، ممکن است باعث شود که اقدامات جدید به نوع ۱ کاهش یابد.

“کاملش خونتی” محقق می‌گوید: بهترین جمعیت‌ها برای هدف قرار دادن مطالعات آینده بر اساس این یافته‌های جدید، ژن‌پزشکی هستند که در معرض خطر تیکی بیش از حد بسته هستند و گان نزدیک‌شان به این بیماری مبتلا می‌شوند.

به عنوان مثال، سه گونه اصلی رینوویروس مرتبط با بسیاری از موارد سرماخوردگی بخشی از گونه انتروویروس هستند. با این حال، برخی از انتروویروس‌ها کمتر مضر هستند. سه نوع اصلی ویروس فلج اطفال نیز جزئی از انتروویروس‌ها هستند، عواملی هستند که باعث بیماری‌های دست، پا و دهان در کودکان می‌شوند از آنترویروس‌ها. سایر انتروویروس‌ها با میوکاردیت و انسفالیت(التهاب مغز) مرتبط هستند.

یک مطالعه کلیدی در سال ۲۰۱۱ اولین مرور سیستماتیک را در مورد این موضوع ارائه کرد که بر روی تکنیک‌های آزمایش مولکولی مدرن (مانند آزمایش‌های PCR) بر روی آن انجام شد. این مطالعه ارتباط بالینی قابل توجهی بین انتروویروس و نوع ۱ پیدا کرد.

به طور خاص تحقیق با نگاهی به مطالعات با داده‌های مربوط به بیماری‌های مربوط به بیماری‌های ماهانه تازه‌شده نشان می‌دهد که در اول تشخیص داده می‌شود، این بیماران ۱۶ برابر بیشتر احتمال دارد که شواهدی از ارائه دهنده آنترویروس وجود داشته باشد. این ارتباط حتی در افراد دارای استعداد ژنتیکی به نوع ۱ یا خویشاوندان مبتلا به این بیماری، قوی‌تر بود.

بخوان  نظریه‌های جدید برای تشکیل سیاهچاله‌ها مطرح می‌شود

یکی از چالش‌های درک این ارتباط با این ویروس است که خانواده انتروویروس شامل مجموعه‌ای از ویروس‌های مختلف است. تا به امروز، بیش از ۸۰ انتروویروس مختلف شناخته شده است که باعث بیماری در انسان می‌شود.

تیمی از متخصصان اروپا در حال حاضر یک واکسن واحد طراحی کرده است که تمام شش انتروویروس Coxsackie B را هدف می‌دهد. تحقیقات انسانی در حال انجام است و هدف، ایجاد واکسنی است که خطری را برای کودکان به نوعی کاهش دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیو اطلس، یک بررسی سیستماتیک جدید شواهدی قوی ارائه شده است مبنی بر اینکه یک نوع ویروس ایجاد شود، توسط انتروویروس‌ها که گروه بزرگی از ویروس‌های رایج هستند، هستند. این یافته‌ها بر اساس یک فرضیه رو به رشد است که با واکسن‌هایی که در حال حاضر در حال توسعه هستند و محتمل‌ترین گونه‌های ویروس‌ها را هدف قرار می‌دهند، ویروس‌ها را به نوع ۱ مرتبط می‌کند.

ایساکس می‌گوید، شکست‌های انتروویروسی تنها عامل عامل نوع ۱ است. در عوض، به نظر می‌رسد که عوامل دیگری باید در کنار هم باشند که این عامل ایجاد می‌کند و به نظر می‌رسد تا بتوان آن را پیدا کرد.

شواهد رو به رشدی است که انتروویروس را به نوع ۱ مرتبط می‌کند، یادآور می‌شود که تحقیقات بیشتر نشان می‌دهد که با ویروس‌های اپشتین بار(EBV) می‌تواند باعث ایجاد مولتیپل اسکلروزیس (MS) شود. در این مثال، تحقیقات نشان می‌دهد که همه‌ی EBV باعث MS نمی‌شود، اما همه موارد MS به طور بالقوه با EBV پیش‌رو می‌شوند.

سونیا ایساکس محقق ارشد این پروژه توضیح داد: مطالعه ما داد که افراد مبتلا به بیماری یک نوع هستند که هم خطر ژنتیکی دارند و هم یکی از بستگان درجه اول بیماری به ۱ می‌توانند، ۲۹ برابر بیشتر در معرض خطر ابتلا به آنترویروس هستند.

بخوان  خطر برخورد سیارک‌ها با زمین بیشتر از حد تصور است

انتهای پیام



منبع

عوامل می‌گویند، ویروس‌های کاکساکی که یکی از انواع اینتروی‌ها است، با شناسایی نوع ۱ مرتبط است.

یافته‌های جدید تا حدودی از پیوندهای بین Coxsackie B و پیدا کردن با بالاترین ارتباط با گونه‌های انتروویروسی که آن زیر گروه‌ها را در بر می‌گیرند، پشتیبانی می‌کنند. با این حال، این رابطه ممکن است کمی منحصربه‌تر باشد، و گونه‌های انتروویروس C نیز پیوندهایی با ایجاد و ایجاد نشانگر.

این تحقیق جدید که هنوز مورد بررسی همتا قرار نگرفته است اما اخیراً در نشست سالانه انجمن اروپایی مطالعه ارائه شده است، از همان گروه تحقیقاتی که این ارتباط را تایید کرده و یافته‌های سال 2011 را به روز می‌برد تا اطلاعات بیشتر و تکنیک‌های تشخیص مولکولی پیشرفته‌تر باشد. .

این موضوع که انتروویروسی می‌تواند باعث ایجاد نوعی شود، به بیش از 50 سال قبل برمی‌گردد، به گزارشی که در سال 1969 منتشر شد که تازه شروع شده است با این اتفاقات اخیر با انتروویروسی به نام «Coxsackie B» مرتبط می‌شود. از آن زمان با بررسی های مختلف منتشر شده است که این پیوند را بررسی می کند، به نحوی ناامیدکننده های ناسازگار بوده است.

این تحقیق شامل ۶۰ مطالعه مشاهده‌های کنترل‌شده بود که حدود ۱۲ هزار شرکت‌کننده را پوشش می‌داد و به طور کلی، افراد مبتلا به نوع ۱۸ برابر بیشتر احتمال می‌دادند که آثار آنتروی روس‌ها را نشان دهد.

مطالعات قبلی بر روی زیر گروهی از انتروویروس ها به نام Coxsackie B انجام شده است. شش نوع انتروویروس Coxsackie B وجود دارد و تخمین زده‌اند که این گروه ممکن است یک کل چهارم را تشکیل دهد.

بخوان  دیانای ۴ رئیس جمهور آمریکا به فضا می‌رود
خونتی که در این مطالعه جدید مشارکت ندارد، می‌افزاید: من فکر می‌کنم این گروه ویروسی است که باید به آن برویم، زیرا این ارتباط بسیار مفید است و به آزمایش نیاز دارد.

ایساکس میگوید: این ویروسها در ترکیب با عوامل دیگری مانند رژیم غذایی، یا عدم مقابله با میکروبیوم روده و حتی قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی که ممکن است در رحم (در دوران بارداری) اوایل کودکی رخ دهد، می تواند باشد. تعداد، زمان‌بندی و مدت زمان و حتی محل وقوع انتروویروس ممکن است مهم باشد.