ممکن است تیم های مایکروسافت شروع به گفتن شما به والدینتان کنند

به لطف به‌روزرسانی جدید تیم‌های مایکروسافت، روزهایی که یادداشتی از معلمتان برای والدینتان به خانه می‌آورید (یا برعکس) به زودی به پایان می‌رسد.

این ابزار فعلاً به‌عنوان «در حال توسعه» با تاریخ راه‌اندازی برنامه‌ریزی‌شده در فوریه 2023 فهرست شده است. پس از انتشار، در ابتدا فقط برای کاربران اندروید در دسترس خواهد بود، اما در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

این خبر جدیدترین به روز رسانی ویژگی برنامه ریزی شده اتصال والدین است که برای اولین بار در می 2022 فاش شد اما از آن زمان تاکنون کاملاً بی صدا بوده است.

مایکروسافت در این مطلب با عنوان «دعوت از والدین از طریق پیامک برای ارتباط» نوشت: «ارسال پیام‌ها در یک بازار پر پیامک، ارتباط با والدین را آسان‌تر می‌کند و در عین حال تجربه معلمان را ساده نگه می‌دارد».

تیم‌های مایکروسافت همچنین Reading Progress را معرفی کرد، ابزار رایگان جدیدی که می‌گوید می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا مهارت‌های خواندن خود را با تمرین در دنیای واقعی بهبود بخشند، اما همچنین به معلمان و استادان اجازه می‌دهد تا با ارائه تحلیل‌های عمیق و کمک به کمک به دانش‌آموزان، از نیازهای دانش‌آموزان حمایت کنند. پیشرفت در طول زمان



منبع

این شرکت اضافه کرد که پیام‌هایی که به والدین و سرپرستان ارسال می‌شوند به صورت متن ساده، بدون HTML، قالب‌بندی یا سبک‌های اعمال شده خواهند بود.

سرویس کنفرانس ویدیویی در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که ارتباط والدین و معلمان را با فناوری بسیار بیشتر آشنا می‌کند و امکان ارسال پیام‌ها از طریق ایمیل یا پیامک را برای برقراری تماس تیم‌های مایکروسافت فراهم می‌کند.

بخوان  نحوه انتخاب سیستم POS برای رستوران و بار