مهندس اسپیس ایکس جانشین احتمالی ایلان ماسک در توییتر

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، استیو دیویس(Steve Davis) صاحب روح کارآفرینی است، زیرا یکی از مهندسان اصلی سیستم‌های هدایت در شرکت فضایی اسپیس‌ایکس(SpaceX) و مدیر عامل شرکت بورینگ(Boring) بوده است که وظیفه ایجاد تونل‌های حمل و نقل در تمام شهرهای بزرگ آمریکا را به دستور دارد. ایلان ماسک بر عهده دارد. همه اینها ممکن است به این منجر شود که دیویس مدیریت توییتر را از ایلان ماسک بگیرد.

دیویس پس از دریافت مدرک دکترا از دانشگاه جورج میسون، صاحب یک بار در واشنگتن شد و از موارد عجیبی که مشتریان می‌توانند از آن لذت ببرند، «ساعت عصبانیت» نام داشت که مشتریان می‌توانند نوشیدنی‌های خود را فریاد بزنند.

دیویس طی دو ماه گذشته در دفتر مرکزی توییتر کار کرده است و به عنوان یکی از مشاوران اصلی و قائم مقام ایلان ماسک فعالیت می‌کند.

انتهای پیام



منبع

هیچ‌کدام از تغییرات توییتر به دیویس نسبت داده نمی‌شود، اما او ساعت‌های زیادی کار می‌کند و همان کاری را انجام می‌دهد که کارمندان ایلان ماسک می‌دهند.

از مدت زمانی که دیویس در مقر توییتر حضور داشت، می‌توان برداشت کرد که ایلان ماسک در حال بررسی استعفای خود است و با وجود این که توییت‌های موجود در جایگزین‌های احتمالی خود می‌زند، به نظر می‌رسد دیویس را از چندی قبل برای مدیریت توییتر انتخاب می‌کند. کرده است.

این مدیر عامل احتمالی توییتر یک مدیر سختکوش و سختگیر است و حتی همسر و نوزاد تازه متولد شده خود را پس از تولد اولین فرزندش سر کار آورده است و همه با هم در دفتر کارش خوابیده اند.

بخوان  انفجار شفق‌ قطبی در لایه اُزن

وی در حال حاضر در کنار کمک به ایلان ماسک در توییتر، هنوز شرکت بورینگ را مدیریت می‌کند و تلاش ایلان ماسک برای رفع ترافیک را با ساخت تونل‌هایی در زیر شهرهای بزرگ می‌کند. با این که این ابتکار هنوز موفقیت آمیز نبوده است، اما بسیاری از شهرها به آن فکر می کنند و امیدوار به آن هستند.

دیویس علوم موشکی، به ویژه سیستم‌های هدایت را به عنوان جستجو برای ارسال یک مداد به فضا، اما در حال تلاش برای نگاه داشتن آن روی یک انگشت توصیف شده است.

وی در یک مصاحبه تصویری در یوتیوب درباره کار خود به عنوان مهندس موشکی در اسپیس‌ایکس گفت: آیا تا به حال سعی کنید یک مداد را روی یک انگشت خود نصب کنید؟ ارسال هر موشک به فضا به همان اندازه که سخت است و اکنون ما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌inin و ساخت هر موشک به فضا بفرستید. این به خودی خود یک شاهکار است و میلیون‌ها دلار صرفه‌جویی می‌کند.

برخی از کارهای عجیب و غریب و دیویس خوراکی برای رسانه ها هستند. به عنوان مثال، صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای ماست فروشی به نام «مستر یوگاتو» بود که برخی موارد مسخره را به ارائه می‌داد. یکی از این موارد این بود که مشتری می‌توانم با یک سوال بی‌اهمیت تخفیف بپرسم، اما اگر دیویس به این سوال بی‌اهمیت پاسخ می‌داد، مشتری باید برای سفارش خود بپردازد.

اگر دیویس در توییتر نیز به خوبی اسپیس‌ایکس عمل کند، ممکن است تغییرات مثبت و شگرف در این غول رسانه‌های اجتماعی اعمال شود.

آنچه اشاره شد، دیویس در طول دو ماه گذشته در مقر توییتر در سانفرانسیسکو کالیفرنیا ساکن بوده است. او در این مدت قائم مقام ایلان ماسک در توییتر بوده و در نبود ایلان ماسک مدیریت می‌کند.

بخوان  مایکروسافت ادعا می کند که ChatGPT 4 می تواند ویدیو بسازد و این پایان خوبی نخواهد داشت

ایلان ماسک ممکن است جانشین خود را در توییتر یافته باشد. استیو دیویس، مهندس سابق شرکت اسپیس‌ایکس و مشاور سابق شرکت بورینگ که شرکت تونل ایلان ماسک است، احتمال دارد به عنوان جانشین ماسک راهی توییتر شود.

استیو دیویس از ابتدایی ساخت و پرتاب مجموعه موشک‌های فالکون شرکت اسپیس ایکس، به عنوان یک دانشمند موشکی زندگی بسیار متنوعی داشته است.