موبایل – توجه کنید به آن‌ها 10 شاخص‌ها

ممکن است فکر کنید که فناوری ابری ممکن است با وجود فناوری رایانش لبه ای کمی قدیم به نظر برسد اما در حقیقت باید گفت که هنوز برنامه های ابری زیادی وجود دارند. گرچه قیمت گوشی میتواند یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید باشد، اما برندی که گوشی موبایل خود را از آن تهیه میکنید و یا در واقع یک مرجع بازار موبایل معتبر به علاوه قیمت گوشی موبایل و امکاناتی که در اختیارشما قرار میدهند، در هنگام تهیه محصولات متنوع موبایل هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردارست و نباید بدون شناخت از مشخصات، ویژگی گوشی های مختلف، قیمت روز گوشی های موجود در بازار موبایل دست به انتخاب و خرید گوشی زد. شیائومی در سال ۲۰۱۹ حتی فروش وسایل مختلف نا مرتبط با دنیای فناوری مثل کلاه، کیف، عینک، کوله پشتی، کیف مخصوص ناهار، بالش، فنجان، فیلترهای مختلف، چتر و پیچگوشتی را نیز آغاز کرده است! جالب است بدانید که IFA در سال 2015 با 245 هزار بازدیدکننده و هزار و 645 شرکت­کننده، عنوان بزرگ­ترین نمایشگاه تکنولوژی اروپا را به خودش اختصاص داد.

قوانین و مقررات سایت برای خرید ایمن و تجربه خوب برای شما توسعه یافته است و با توجه به آن میتوانید از کیفیت خدمات و محصولات ما اطمینان حاصل کنید. گوشیهای هوشمند یکی از کاربردیترین وسایل امروزه ما انسانها هستند و استفاده از این وسایل در حدی افزایش یافته است که احتمالا شما در حال حاضر این مطلب را با گوشی موبایل خود مطالعه میکنید. جزئیات نیز بسیار کمتر از آن است که ما اغلب از دستگاه های ۴K می بینیم. Technorati مفید و محبوب ترین وب سایت فناوری در دنیای اینترنت است که به وبلاگ نویسان و صاحبان وبلاگ های فناوری کمک می کند تا بازدیدهای بیشتری از وب سایت خود داشته باشند و راهنماها و اخبار فناوری با کیفیت زیادی را ارائه می دهد.

با توجه به همین عدد میشه فهمید که A52 از تکنولوژی شارژ سریع بهره میبره. فناوری نوآورد (cutting-edge) به فناوریای گفته میشود که به تازگی در بازار آمده و قابلیتهای نوین و نوآورانهای ارائه میکند. فناوری های روز باعث می شوند تا بر روی نیاز های بازار تاثیر بگذارند. همانطور که مشاهده کردیم، تنوع بالا در ظرفیت حافظه و رم باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید تلفن همراه شیائومی را دارند؛ بتوانند گوشی مورد نظر را با حافظه و رم مورد نیاز خریداری کنند. از آنجا که رایانه ها نمی توانند مثل انسانها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، به روشی نیاز است که این نیاز مرتفع شود. گوشیهای موبایل سری Note سامسونگ هر ساله با صفحه نمایشهای بزرگ و رزولوشن بالا تولید و راهی بازار میشوند. لپتاپ گیمینگ مدل Nitro 5 یک رقیب میان رده در بین بهترین لپتاپهای گیمینگ موجود در بازار است. بهترین بخش این است که قیمت نسبتاً رقابتی است (999 دلار) برای آنچه ارائه می دهد، شما یک لپ تاپ 13.5 اینچی Surface 4 با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD، پردازنده Ryzen 5 و موارد دیگر دریافت می کنید.

در منابع نوری بسیار روشن ، اندازه گیری های قرار گرفتن در معرض آزمایشگاه ما کمی زیاد بود ، در نتیجه میزان کنتراست کمتری وجود داشت ، اما تصاویر کلی قابل قبول بودند. البته میزان کارایی موبایلی که خریداری میکنید مستقیماً به میزان هزینهای که برای آن میپردازید بستگی دارد. بیرون زدگی دوربین کمتر شده اما در مقایسه با بقیه گوشیها نه میتونیم بگیم بهتره و نه بدتر، فقط یه چیز جدید، متفاوت و البته زیباست! دوربین سلفی هم مثل همه گوشیهای سری A تو یه حفره ریز قرار گرفته و بالاتر از اون هم اسپیکر مکالمه با اندازهای متوسط دیده میشه.

بخوان  چگونه در تکنولوژی در 60 دقیقه پیشرفت کنیم

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلیه که به طور پیش فرض عکسهای 12 مگاپیکسلی میگیره تا عکسها حجم کمتری داشته باشن. کیفیت عکسها تو هر دو حالت خیلی شبیه به همه با این تفاوت که عکسهای حالت اولترا واید به طور پیشفرض 12 مگاپیکسلی ذخیره میشن. احتمالاً تقریباً همه کاربران اینترنت حداقل یکبار در مورد گوگل شنیده اند. همه ما هر روز در حال تعامل با این شرکت ها هستیم بدون اینکه بدانیم. در ادامه ما به عنوان یک مرجع بازار موبایل معتبر به این موارد اشاره خواهیم کرد. اگر تا امروز از 19کالا به عنوان سایت موبایل ایران ، خرید کردهاید، حتماً کامنت بنویسید و تجربیات خرید خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

برای دانستن جزئیات پیرامون این لپ تاپ شگفتانگیز ما را در ادامه همراهی کنید. همزمان سایر شرکتها مانند نوکیا نیز فعالیت خود را سرعت بخشیده و در سالهای اخیر ما با دستگاهی روبهرو هستیم که تقریبا هر کاری را میتوان با کمک آن انجام داد. هم اکنون شرکت های بسیاری در زمینه فناوری تشخیص صدا کار می کنند تا توانند با ترکیب هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، فواید بیشتری از این تکنولوژی را در سال های آتی برای کاربران ایجاد کنند. دلالت دارد بر فعالیت عملی در راه بهبود روشها و وسائل صنعتی قدیمی بدون ارجاع به اصول علمی، یعنی گرایش به اختراع اشیاء و فرایندهای جدید یا ایجاد بهبود در اشیاء و فرایندهای قدیمی تر.. از آنجایی که هزینه سنسورها روز به روز کاهش یافته و توان پردازشی و محاسباتی آنان افزایش پیدا میکند، تمامی دستگاهها به اینترنت متصل خواهند شد؛ از لباسی که بر تن کرده تا کفش و حتی زمینی که بر روی آن راه میروید به زودی آنلاین خواهند شد.

هرچه رزولوشن نمایشگر شما بالاتر باشد، شاهد تصویر بسیار با کیفیتتری خواهید بود. در ادامه شما عزیزان را با خدمات خود در فروشگاه اینترنتی 19کالا آشنا میکنیم؛ زیرا با اینکه این روزها آنلاین خرید کردن طرفداران زیادی دارد، اما هنوز عدهای نگران این موضوع هستند و ترجیح میدهند خرید گوشی خود را حضوری انجام دهند، به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم کلیه خدمات فروشگاه اینترنتی 19کالا مرجع موبایل ایران را از قبل از خرید گرفته تا بعد از خرید را به تصویر بکشیم و به شما نشان دهیم. وقتی که زمان زیادی از روزتان را با استفاده از موبایل میگذرانید مسلماً ترجیح میدهید موبایل شما بیشترین کارایی و بازدهی ممکن را داشته باشد تا بتواند تمام نیازهای شما را پاسخگو باشد. وقتی حرف از عکسهای ماکرو میشه لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی GALAXY A52 به خوبی خودنمایی میکنه.

گوشی های هوشمند این شرکت از پردازنده های میداتک و اسنپدراگون استفاده میکنند، که بسته به نوع تلفن همراه و عملکرد آن یک بیتی ها استفاده میشود. این شرکت در سال ۲۰۱۶ چندین پنتنت از مایکروسافت خریداری و سه گوشی «می 5« (Mi 5)، «ردمی نوت 3» (Redmi Note 3) و «می مکس» (Mi Max) را به ترتیب با اسنپدراگون ۸۲۰، ۶۵۰ عرضه کرد. در بازار میانردهها و گوشی های ارزان باید دقت بیشتری کرد؛ عموما پردازندههای اسنپدراگون در بازیها نسبت به نمونههای مدیاتک و اکسینوس هم رده عملکرد بهتری دارند؛ حتما برای مقایسه بهتر به بررسیهای گوشی مراجعه شود.آیا دوربین گوشی برای شما مهم است؟

بخوان  شیائومی ردمی کی ۵۰ پرو تِک چی

از سال 2017، سامسونگ ششمین ارزش تجاری جهانی را دارد. گوشیهای این سری از سامسونگ مانند سری A دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب است. امروزه برخی از گوشیهای برند پوکو بهعنوان گوشیهای قاتل پرچمداران در بازار عرضه میشوند. این شرکت در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد در سال میلادی آینده بیش از ۱۰ گوشی ازجمله گوشیهای «می ۱۰» (Mi 10 pro) و ۱۰ پرو (Mi 10 pro) را روانه بازار خواهد کرد. پس با همهٔ این تفاسیر، ۱۰ سال آینده چه شکلی خواهد بود؟ شیائومی در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که قصد دارد تا ۱۰ سال آینده ۱۰ میلیارد دلار آمریکا در حوزه خودروهای برقی سرمایهگذاری کند.

همانطور که میدانید امروزه سبک زندگی و ظهور تکنولوژیهای جذاب برای راحتتر کردن زندگی ما افراد را برآن داشته که از وسیلهای مثل موبایل استفاده بیشتری داشته باشند به طوری که از یک دانش آموز 10 ساله گرفته تا افراد مسنتر همه و همه مجبورند که از یک گوشی موبایل استفاده کنند؛ اما هر کسی به تناسب سن و شغل و برنامهای که دارد باید در زمان خرید گوشی به چه نکاتی توجه کند؟ نقش بسیار مهم و حیاتی گوشی موبایل در زندگی این روزهای ما بر کسی پوشیده نیست. اگر دوربین گوشی برای شما مهم است مسلما انتخاب شما با کسی که سخت افزار برایش اهمیت بیشتری دارد متفاوت است. جزئیات حتی در فاصله نزدیک (بزرگنمایی x2) در تمام شرایط نوری کم است ، و حتی اگر در فضای روشن خارج از منزل کمی بهتر باشد ، مقایسه زیر نشان می دهد که A71 به اندازه دستگاه های آیفون ۱۱ در حفظ وضوح خوب نیست ، و به خصوص Pixel 3a ، هیچ یک از آنها از دوربین دور نیز برخوردار نیستند.

از اواسط قرن بیستم تعداد زیادی از این شرکتها در این منطقه تاسیس شدند. مشخصاتی چون نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی، تراشهی پردازندهی مدیاتک و فست شارژ ۳۳ واتی این مدل را به گزینهای قدرتمند در این کلاس قیمتی تبدیل میکنند. این گوشی جدید پوکو در ۱۶ مارچ ۲۰۲۲ با قیمتی استثنایی عرضه شد و هواداران بسیاری پیدا کرد. تو این بازه قیمتی میتونید گوشیهای بهتری رو نسبت GALAXY A52 تو بخش باتری پیدا کنید. قیمت این مدل در بازارهای جهانی حدود ۶۰۰ یورو برآورد شده و میتوان گفت نسبت به مشخصات خوبی که ارائه میدهد از ارزش خرید بالایی برخوردارست.

نگرانی اصلی برای رنگ مربوط به تعادل رنگ سفید است ، با این وجود ، جایی که یک بازیگر آبی کاملاً آشکار در تصاویر بیرونی شایع است ، با تصاویر داخلی که تحت منابع نور مصنوعی گرفته می شوند ، غالباً بازیگران رنگ گرمتر اما کمی زرد نشان داده می شوند. برخی سایه های رنگی جزئی در حین تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی ما تحت برخی منابع نوری مشخص بود ، با رنگ سبز متمایل به مرکز که در لبه ها کمی صورتی رنگ تغییر کرده است ، اما سایه رنگی در تجزیه و تحلیل ادراکی ما از تصاویر محسوس نبود.

بخوان  تکنولوژی شارژ بی سیم چیست و هر کدام از استانداردهایش چه مزایایی دارند؟ 1 بیتی

این سری دستگاهها دارای SSD هستند و سرعت بالاتر و وزن پایینتری نسبت به هارد دیسک دارند. صفحه نمایش های موبایل شیائومی معمولاً از LCD ، AMOLED ، LED و IPS استفاده میکنند، در مقابل رقیب های هم قیمت دیگر برندها صفحه نمایش گوشی های شیائومی دارای روشنایی و نرخ تازه سازی بالاتر و کیفیت بالاتری را نیز دارد. شیشه های این اتومبیل طوری طراحی شده است که با کنتراست بالا روی چراغ های LED مناظر بیرونی را مجدداً تولید می کند. به این ترتیب فرد نابینا می تواند با لمس شیشه ارتعاشات خاکستری را با شدت های مختلف احساس کند و به طور همزمان از صوتی که پخش می شود تصویری از مناظر بیرونی داشته باشد.

همچنین کلاس دیگری هم وجود دارد که اقتصادیهای این بازار شلوغ را در برمیگیرند و برای اشخاصی ساخته میشوند که توقع چندانی از گوشی ندارند و نیاز آنها به برقراری تماس، ارسال پیام و سرزدن به شبکههای اجتماعی محدود میشود. برخی معتقدند که باتری ارزانترین بخش یک موبایل محسوب میشود؛ اما با تمام مواردی که گفته شد از هزینههای تحقیق و توسعه، ساخت، تدارکات، فروش، بازاریابی و سایر فعالیتهای مورد نیاز برای معرفی هم نباید چشم پوشید. نمایشگر 90 هرتزی و روشن Super AMOLED، گواهینامه IP67، اسپیکر استریو، دوربین چهارتایی با کیفیت، لرزشگیر اپتیکال و آخرین نسخه اندروید همراه پشتیبانی بلند مدت، از مواردی هستند که باعث میشه تا GALAXY A52 بتونه لقب پرفروش ترین گوشی سامسونگ رو به خودش اختصاص بده. درباره تست های دوربین : برای امتیاز دهی و تجزیه و تحلیل در بررسی دوربین تلفن های هوشمند ، مهندسان با استفاده از تنظیمات پیش فرض دوربین ، بیش از ۱۶۰۰ تصویر آزمایشی و بیش از ۲ ساعت فیلم را در محیط آزمایشگاه کنترل شده و در صحنه های طبیعی داخلی و خارجی ضبط و ارزیابی می کنند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که محاسبات لبه به عنوان یکی از 10 رشته برتر فناوری استراتژیک برای سال 2020 توسط گارتنر نیز انتخاب شده است. بشر بازگشت خود به فضا را در سال 2020 آغاز خواهد کرد که بخش عمده آن توسط بخش خصوصی هدایت می شود. قیمت: تقریبا در هیچ جایی به جز اینترنت و فروشگاههای آنلاین نمیتوانید انواع گوشیها و قیمت روز آنها را در یک نگاه بررسی کنید. عملکرد فوکوس خودکار با وجود زمان پاسخگویی آهسته در تمام شرایط نوری و خرابی های مکرر تمرکز در نور کم ، جایی برای پیشرفت در A71 باقی می گذارد. برند Xiaomi در طول فعالیت در زمینه ی گوشی های هوشمند، خوش درخشیده و از محصولات درخشان این برند میتوان به گوشی Poco F3 اشاره کرد. 19کالا مرجع موبایل ایران یک آنلاین شاپ در بازار موبایل ایران است که محصولات زیادی را به مشتریان خود عرضه میکند و به صورت تخصصی در زمینه موبایل فعالیت دارد.