موتور جستجوی تقویت‌شده با هوش مصنوعی گوگل وارد اولین آزمایش عمومی می‌شود – در اینجا نحوه امتحان کردن آن آورده شده است

از زمانی که SGE برای اولین بار افشا شد، حجم زیادی از مواد مخدره در اطراف آن وجود داشته است در طول I/O 2023. این فناوری اساساً جستجوی Google را تقویت می‌کند تا با در نظر گرفتن زمینه، پاسخ‌های طولانی و مفصل به سؤالات ارائه دهد. خیلی خوب میتونه کاملا نحوه استفاده افراد از موتور جستجو را تغییر دهید.

حرف نصیحت

برای روشن بودن، Search Labs از نظر فنی برای عموم باز نیست زیرا ابتدا باید به لیست انتظار بپیوندید. اگر قبلاً ثبت نام کرده اید، حتماً حساب ایمیل خود را بررسی کنید دعوت از گوگل همانطور که در حال حاضر در حال انتشار هستند. اگر وارد نشده اید نگران نباشید زیرا در لیست انتظار هم در دسکتاپ و هم در موبایل جا باقی مانده است.





منبع

برای پیوستن به دسکتاپ، ابتدا باید Google Chrome را روی رایانه خود نصب کنید. از آنجا، سر به سمت وب سایت آزمایشگاه های جستجو، Join Waitlist را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دعوت نامه برسد. در دستگاه های تلفن همراه، برنامه Google را راه اندازی کنید. شما باید یک نماد علمی را در گوشه سمت چپ بالای صفحه ببینید. مانند قبل، Join Waitlist را انتخاب کنید و منتظر دعوت باشید. Search Labs در iOS و Android در دسترس است بنابراین هیچ کس از قلم نیفتاده است. اگر نماد را نمی بینید، آخرین به روز رسانی برنامه را نصب کنید.

بخوان  آیا می خواهید از شر Bing، Edge و تبلیغات در ویندوز 11 خلاص شوید؟ برخی از کاربران قادر خواهند بود - اما نه همه

فقط برای زمانی محدود

مگر اینکه مشترک Google One Premium باشید، ممکن است مدتی طول بکشد تا دعوتی دریافت کنید. آ گزارش اخیر از 9To5Google بیان می‌کند که مشترکین Premium «دسترسی اولویت‌دار» به آزمایشگاه‌های جستجو دریافت می‌کنند، اگرچه «این فوری نخواهد بود». “نقاط دسترسی محدود است” در حال حاضر، اما موارد بیشتری در “هفته های آینده” باز خواهند شد.

برای افراد خوش شانسی که دسترسی زودهنگام به SGE دارند، گوگل توصیه می کند با عبارات ساده شروع کنید تا بتوانید به نحوه عملکرد هوش مصنوعی عادت کنید. هنگامی که احساس کردید، سعی کنید پرس و جوهای خاص تری را وارد کنید. یکی از موارد استفاده برجسته از SGE کمک به مردم در خریدشان است. هوش مصنوعی می‌تواند فهرست دقیقی از ویژگی‌ها، بررسی‌ها، امتیاز قیمت و حتی لینکی به خود محصول ایجاد کند.

علاوه بر توصیه های گوگل، ما برخی از مدل های خود را نیز داریم زیرا از چندین مدل هوش مصنوعی مولد استفاده کرده ایم. بینگ به خلاصه کننده شجاع. چیزی که ما آموخته ایم این است که هوش مصنوعی مولد می تواند توهم ایجاد کند، به این معنی که آنها اطلاعات کاملا نادرستی را ارائه می دهند که هیچ شباهتی به واقعیت ندارند. همیشه آنچه را که می خوانید باور نکنید. و مراقب آنچه وارد می‌کنید باشید زیرا هوش مصنوعی‌های مولد اطلاعاتی را که تایپ می‌کنید نگه می‌دارند. در واقع، برخی از شرکت‌های بزرگ فناوری مانند سامسونگ، پس از افشای برخی اطلاعات حساس، کارمندان خود را از استفاده از ChatGPT منع کرده‌اند.

اما به محض دریافت دعوت، سریع عمل کنید. SGE و بقیه آزمایشات Search Labs خواهند بود تنها برای مدت زمان محدود موجود است. مدت زمان مشخص نیست، بنابراین از گوگل برای اطلاعات بیشتر درخواست کردیم. در صورت شنیدن این خبر به روز می شود.

بخوان  تیم های مایکروسافت به زودی از فریب دادن شما در تماس های مهم جلوگیری می کند - اما فقط در صورت پرداخت

گوگل دسترسی به برنامه آزمایشی Search Labs خود را باز کرده است که به کاربران این امکان را می دهد تا به روز رسانی موتور جستجوی آینده را با مهم ترین تغییر جستجوی Generative Experience یا SGE امتحان کنند.