موفقیت موشک چینی در پرتاب‌های متعدد

از اولین پرتاب این موشک در سال ۲۰۱۵، لانگ مارس ۱۱ ماموریت زمینی و دریایی را در چند پایگاه در سراسر چین انجام داد. این موشک در سال ۲۰۲۳، به انجام ماموریت های پرتاب دریایی ادامه خواهد داد.

این موشک برای پرتاب فضاپیماهای کوچک به مدار خورشیدهمگام و مدار پایینی زمین، با نصب مدار خورشیدی آهنگ ۵۰۰ ساخته شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از چینادیلی، به شرکت سازنده این موشک، موشک حامل لانگ مارس ۱۱ چین تا روز چهارشنبه هفته گذشته، ۱۶ پرتاب متوالی را با موفقیت انجام داده است.

این پرتاب‌های موفق پیوسته نشان می‌دهد که وضعیت فنی سلول حامل لانگ مارس ۱۱ درست است.

به شرکت سازنده، موشک حامل لانگ مارس 11 دارای واکنش سریع است و می‌توان هم از زمین و هم برای شبکه‌سازی سریع و یک شبکه مکمل ماهواره‌ها و صور فلکی کوچک تجاری مناسب است.

موشک حامل حامل مارس ۱۱ است که پرتابگر جامد چهار مرحله است، حدود ۲۱ متر طول و ۵۷.۷ تن وزن دارد و یک قطر آن به دو متر می‌رسد.

به گفته آکادمی فناوری وسایل پرتابگر چین که زیر نظر شرکت علوم و فناوری هوافضای چین فعالیت می‌کند، موشک لانگ مارس ۱۱ در شامگاه چهارشنبه، ماهواره شیان ۱۹ را به فضا فرستاد که این امر نشان‌دهنده شانزدهمین پرتاب موفقیت‌آمیز این موشک از زمان بهره‌برداری از آن در سال است. ۲۰۱۵ است.

موشک لانگ مارس ۱۱ چین، ۱۶ پرتاب موفقیت‌آمیز متوالی انجام شده است.

انتهای پیام



منبع

بخوان  به‌روزرسانی فروشگاه مایکروسافت روشی مفید برای یافتن آسان‌تر برنامه‌ها و بازی‌های ویندوز 11 که از آن‌ها لذت خواهید برد، به ارمغان می‌آورد