میلیاردر ژاپنی چه کسانی را به ماه خواهد برد؟

«یوساکو مائه‌زاوا» (Yusaku Maezawa)، صاحب‌رغم ژاپنی که سال گذشته به ایستگاه‌های بین‌المللی سفر کرده بود، از ۸ فردی که می‌خواهد آنها را در سفر بعدی خود به ماه ببرد، نام برده است، داشته باشد.

TOP، خواننده رپ کره جنوبی که به عنوان رهبر گروه پسرانه بیگ بنگ می‌شود.

هر یک از اعضای خدمه «ماه عزیز» به طور خلاصه در یک فیلم از کانال یوتیوب ماموریت «ماه عزیز» صحبت کرده اند.

میلیاردر ژاپنی چه کسانی را به ماه خواهد برد؟

یمی آ دی (Yemi AD) هنرمند و طراح رقص که به خاطر کارش با شرکت JAD Dance و کانیه وست خواننده آمریکایی شناخته شده است.

دو عضو پشتیبان: رقصنده میو (Miyu) و اسنوبوردسوار کیتلین فارینگتون( Kaitlyn Farrington).

در ادامه نام همراهان این میلیاردر در سفر به ماه را ذکر کرده‌ایم:

آدام گفت: انتظار دارم که این مأموریت تغییر شخصی و حرفه ای زیادی در من ایجاد کند.

این ویدئو همچنین شامل نما از موشک استارشیپ تحت آزمایش است. هزینه خدمه انتخاب شده در پروژه “ماه عزیز” به سرپرستی مائه‌زاوا است. استارشیپ همچنین وظیفه دارد فضانوردان ناسا را ​​در طول برخی از ماموریت‌های برنامه آرتمیس بر روی ماه قرار دهد و مسئول دیگری (دنیس تیتو) نیز در سال ۲۰۲۱ برای خود و همسرش آکیکو در این هواپیمای مسافرتی رزرو کند تا در یک پرواز در آینده به دور باشد. ماه بروند.

میلیاردر ژاپنی چه کسانی را به ماه خواهد برد؟

دنیس آنتونی تیتو

دو جوشی (Dev Joshi) بازیگر تلویزیون هندی.

انتهای پیام



منبع

این کشور ژاپنی سرنشینان خود را در ماموریت را هنرمند انتخاب کرده است. مائه‌زاوا در یک ویدئو به زبان ژاپنی با ترجمه‌ای که در داخل ویدئو ارائه شده است، می‌گوید: امیدوارم تک تک افراد از مسئولیتی که هنگام ترک زمین، سفر به ماه و بازگشت به زمین، باید باشند.

داد در این ویدئو می‌گوید: نمی‌دانم از نظر احساسی چه بلایی سر من خواهد آورد و حدس می‌زنم این بخشی از ماجراجویی باشد.

تیم داد (Tim Dodd) خالق کانال یوتیوب “همه روزه فضانورد” (داد بار در مقابل دوربین با بنیانگذار اسپیس ایکس یعنی ایلان ماسک مصاحبه کرده است).

مائه‌زاوا پیشتر گفته بود که قصد دارد هشت نفر را با خود در ماموریتی در سال ۲۰۲۳ به ماه ببرد داشته باشد. مائه‌زاوا بنیانگذار بزرگترین خرده‌فروشی آنلاین ژاپن است و دارای دو میلیارد دلار ارزش است. او که یک مجموعه‌دار هنری نیز هست، برنامه‌ای «ماه عزیز» خود را آغاز کرد و قصد دارد هشت هنرمند از سراسر جهان را به همراه خود ببرد تا در سال ۲۰۲۳ به مدت ۶ روز در فضا بمانند.

کریم ایلیا (Karim Iliya) عکاسی که آثارش در مجله روزنامه نگاری منتشر شده است.

ریانون آدام (Rhiannon Adam) عکاسی که توسط انجمن سلطنتی جغرافیا بی بی سی حمایت شده و جوایز متعددی را برنده شده است.

گفتنی است تاریخ پرتاب ۲۰۲۳ که قبلاً اعلام شده بود، ممکن است عقب بیفتد. زیرا این موشک هنوز برای سفر مداری به دور زمین تایید نشده است، چه برسد به پرواز به ماه. سفینه فضایی استارشیپ بیش از ۱۸ ماه است که زمین‌گیر می‌شود، زیرا اسپیس ایکس تأیید هوانوردی فدرال را در مورد الزامات ارزیابی زیست محیطی در محل پرتاب Starbase خود در جنوب تگزاس تأیید می‌کند.

اخیرا این میلیاردر ژاپنی از ۸ هنرمندی که قرار است با او در ماموریت «ماه عزیز» با موشک استارشیپ شرکت اسپیس ایکس به ماه پرواز کنند، نام برده شده است.

دنیس آنتونی تیتو (Dennis Anthony Tito) فضانورد، مهندس و میلیاردر ۱۹ آمریکایی ایتالیایی متولد ۸ اوت۴۰ میلادی است. او اولین فضانوردی است که با هزینه شخصی خود و به عنوان گردشگر به فضا سفر کرده است. تیتو در دوران جوانی برای رسیدن به هدفش تمام نیروی خود را انجام داد و تمام تلاش خود را به کار برد تا در برنامه های فضای ایالات متحده شرکت کند. پس از پایان تحصیلاتش و دریافت مدرک کارشناسی در زمینه هوا و فضانوردی و اخذ مدرک کارشناسی ارشد در زمینه علوم مهندسی، سرانجام تیتو در سال 23 کارش را با آزمایشگاه پیشرانش جت متعلق به سازمان فضایی آمریکا به عنوان مهندس هوافضا آغاز کرد. در مدتی که تیتو در جی.پی.ال ناسا کار می‌کرد، مسئول طراحی چند مسیر فضای پیماهای مارینر به مریخ بود. تیتو پس از مدتی کار در ناسا را ​​رها کرد و حرفه مدیریت سرمایه‌گذاری را در پیش گرفت تا اولین گردشگر فضا باشد. در سال ۱۹۷۳ او یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کرد. این کار باعث شد که سرمایه شخصی وی پس از مدت کوتاهی به ۲۵۰ میلیون دلار برسد. ناسا شرایط پرواز مسافر شخصی با شاتل فضایی را نداشت، ولی دولت روسیه حاضر بود در ازای اخذ وجه نسبتاً بالاتر این کار را انجام دهد. در تاریخ ۲۸ آوریل سال ۲۰۰۱ یا در سال ۵۹ با پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون دلار به آرزوی خود رسید و با فضای مجازی سایت سایت از پایگاه بایکونور قزاقستان به ایستگاه فضایی بین‌المللی پرواز کرد.

استیو آئوکی (Steve Aoki) دی‌جی، تهیه‌کننده و هنرمند موسیقی رقص الکترونیک با چندین آلبوم استودیویی.

به گزارش ایسنا، هشتم دسامبر سال گذشته “یوساکو مائه‌زاوا”(Yusaku Maezawa)، میلیاردر ژاپنی به همراه “یو هیرانو”(Yozo Hirano)، تهیه‌کننده فیلم و “الکساندر میسورکین”(Alexander Misurkin)، فضانورد، سوار بر موشک سایوز روسیه به فضا رفتند و پس از یک سفر ۱۲ روزه به ایستگاه فضای بین‌المللی به زمین بازگشت.

برندن هال (Brendan Hall) فیلمساز پروژه‌هایی مانند مستند دو ساعت “قند بالا می‌رود” درباره خون در ایالات متحده آمریکا.

میلیاردر ژاپنی چه کسانی را به ماه خواهد برد؟

بخوان  ۱۳۱ میلیون قطعه در فضای شناور است