نجات کودک از حمله مار سمی توسط مادرش + فیلم

” سوسانتا ناندا “، مامور جنگلبانی هند ویدئویی دلهره آور از لحظه رویارویی یک کودک و مادرش با یک مار در بیرون از خانه شان را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. بنا به گزارش Indian Express این مادر که نامش اعلام نشده با عکس العمل سریع و مناسب خود موفق شد تا در آخرین لحظه جان فرزندش را از حمله مار نجات دهد. این واکنش استثنایی این با تمجید کاربران از وی همراه بود.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از 35900 بیننده داشته است. کاربران که از دیدن این ویدئو شوکه شده بودند در کامنت هایی (شهامت) این زن را در نجات جان فرزندش مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « مادر همیشه برای فرزندانش می جنگد.» کاربر دیگر نوشت: « وای، واکنش سریع این زن موجب نجات فرزندش شد.»

در ویدئویی منتشر شده توسط سوسانتا  مادر و کودک در حین خروج از ساختمان از حضور ماری که در پایین پله ها روی زمین می خزد بی خبر هستند. در حالی که آنها قصد پایین رفتن از پله ها را دارند ناگهان در وضعیتی خطرناک با مار روبه رو می شوند. این ویدئو نشان می دهد مار سر خود را بالا گرفته و در وضعیت حمله به کودک قرار می گیرد. مادر که متوجه آماده بودن مار برای حمله شده سریع فرزند خود را گرفته و او را فورا از مقابل این خزنده دور می کند. 

سوسانتا با انتشار این ویدئو در شرح آن نوشت: « در هنگام باران موسمی مراقب (حمله) مار ها باشید. این ویدئو از ماندیا ایالت کارناتاکا ترسناک است. آفرین به شهامت این مادر. هنگامی که باران می بارد، لانه مارها پر از آّ شده و مارها به دنبال پناهگاه می گردند. زمانی که آنها را دیدید خونسردی خود را حفظ کنید تا افراد حرفه ای (مارگیر) برای کمک برسند.»

بخوان  راه‌اندازی مرکز ارزیابی فناوری و تحقیق و توسعه در سازمان‌های پژوهشی علمی و صنعتی

 



منبع