نحوه جستجوی عکس معکوس با گوشی همراه

جستجوی عکس معکوس در دستگاه تلفن همراه

بیشتر بخوانید 


گوشی همراه

اکنون هنگامی که با استفاده از برنامه مرورگر کروم در تلفن خود، تصویری را بیابید که در جستجوی آن هستید، کافی است آن تصویر را لمس کرده و نگه دارید.

در منویی که پس از فشار طولانی بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود، به سادگی روی «جستجوی این تصویر در گوگل» ضربه بزنید و گوگل عملکرد هوشمندانه «جستجو بر اساس تصویر» خود را انجام خواهد داد.


جستجوی عکس معکوس ۱۰۱

اگر می‌خواهید جستجوی عکس معکوس را در تلفن یا رایانه لوحی iOS یا Android خود انجام دهید، باید مرورگر گوگل کروم را برای iOS یا Android دانلود کنید. این مرورگر به صورت رایگان از اپ استور اپل و گوگل پلی در دسترس است.

عملکرد «جستجو بر اساس تصویر» گوگل یک ویژگی مفید است که جستجوی عکس معکوس را انجام می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که با آپلود یک تصویر یا یک URL تصویر به دنبال تصاویر مرتبط بگردید. این کار با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته برای تجزیه و تحلیل تصویری که ارسال کرده‌اید و یافتن عکس‌هایی که شبیه آن هستند، انجام می‌شود.

گوگل

در دسکتاپ، جستجوی عکس معکوس رایانه ساده است. کافی است به images.google.com بروید و روی نماد دوربین کوچک در نوار جستجو کلیک کنید، اکنون می‌توانید URL تصویری را که آنلاین دیده‌اید جای‌گذاری کنید، تصویری را از هارد دیسک خود آپلود کرده یا تصویری را در کادر جستجو بکشید.

بسته به مرورگر تلفن همراهی که استفاده می‌کنید، ممکن است فورا مشخص نباشد که چگونه از دستگاه تلفن همراه خود جستجوی عکس معکوس انجام دهید. ساده‌ترین راه حلی که به آن دست یافته‌ایم، دانلود و استفاده از مرورگر رایگان کروم گوگل برای iOS یا اندروید است. این مرورگر خاص دارای یک روش داخلی سریع و آسان برای انجام جستجوی عکس معکوس است. در ادامه به نحوه انجام این کار پرداخته شده است؛ 

بخوان  چگونه تمام ایمیل‌های خود را در یک مکان دریافت کنیم؟

جستجوی عکس

منبع: mashable



منبع