نرم افزار تشکیل پرونده مالیاتی در حال ارسال اطلاعات مالی شخصی به Meta: گزارش

این اولین باری نیست که متا پیکسل شرکت مادر خود یا سایرین را با مشکل مواجه می کند. غول فناوری در حال حاضر با چندین پرونده قضایی از سراسر ایالات متحده (در برگه جدید باز می شود) بیش از کد Pixel که گفته می‌شود برای جمع‌آوری داده‌های سلامت افراد و ارائه تبلیغات هدفمند به آن‌ها استفاده می‌شود. یک شکایت از ایلینوی می آید که در آن متا و وکیل آرورا را به “شنود، دسترسی و افشای … اطلاعات سلامتی بیمار…” متهم می کند.

حتماً راهنمای TechRadar را بررسی کنید اگر اطلاعات مالیاتی شما به سرقت رفت چه باید کرد. اگرچه هیچ چیز مخربی گزارش نشده است، اما مراقب باشید هرگز ضرری ندارد.



منبع

چندین سرویس آمادگی مالیاتی یافت شده است که اطلاعات مالی حساسی از جمله درآمد افراد، وضعیت پرونده و حتی مبالغ برنده شده در بورسیه های دانشگاهی را به Meta ارسال می کنند.

همچنین از متا پرسیدیم که آیا بیانیه‌ای در مورد گزارش The Markup دارد و آیا برنامه‌هایی برای تغییر کد پیکسل با توجه به جنجال‌های اخیر وجود دارد یا خیر. باز هم، اگر پاسخی شنیدیم، این داستان را به‌روزرسانی می‌کنیم.

پس از بررسی گزارش و اظهارات مختلف، پیام‌های متفاوتی از سوی شرکت‌ها به گوش می‌رسد. اقدامات با بیانیه ها همسو نیستند.

اطلاعات از طریق یک گزارش تحقیقی از The Markup (در برگه جدید باز می شود)، که ادعا می کند پیاده سازی Meta Pixel در خدمات پرونده مالیاتی منجر به جمع آوری ناخواسته داده ها از طرف متا شده است.

بخوان  5 روشی که هوش مصنوعی روش استفاده از جستجوی Google را تغییر می دهد