نسخه بتای جدید اندروید 13 ردیابی میزان مصرف باتری را در تلفن‌های پیکسل آسان‌تر می‌کند

رحمان در برنامه تنظیمات، صفحه جدیدی با عنوان «استفاده از باتری برنامه» کشف کرد که به کاربران یک نمای کلی از اینکه کدام برنامه‌ها بیشترین انرژی را مصرف می‌کنند، می‌دهد. نسخه بتا همچنین Battery Health را مجدداً معرفی می کند، ویژگی که برای اولین بار در Android 12 مشاهده شد، در بخش تنظیمات خدمات. این ابزار نگاه دقیق تری به نحوه استفاده گوشی پیکسل از باتری خود ارائه می دهد. آن را به عقب به عنوان آخرین باری که دستگاه به طور کامل شارژ شد (در برگه جدید باز می شود)هرچند مدت‌ها پیش بود، به علاوه نکاتی در مورد چگونگی افزایش عمر باتری. گزارش‌های دیگر نشان می‌دهد که سلامت باتری کاربران را نشان می‌دهد عادات دستگاه آنها (در برگه جدید باز می شود).

این بتا در سایه افشای گوشی پیکسل 7 توسط گوگل منتشر شد، بنابراین بیشتر مورد توجه قرار نگرفت. اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید، توصیه می کنیم بررسی کنید تجربه عملی اخیر TechRadar با پیکسل 7.





منبع

پشتیبانی جدید برای a ژست پشت پیشگویی (در برگه جدید باز می شود) در تنظیمات کشف شد. این انیمیشنی است که به شما امکان می‌دهد قبل از کشیدن انگشت روی یک برنامه به جایی که می‌روید نگاه کنید تا افراد بتوانند تصمیم بگیرند که می‌خواهند بمانند یا ترک کنند. صحبت از انیمیشن ها شد، یک انیمیشن جدید در کانال تلگرام Google News برای نمایش داده شد ابزار احراز هویت بیومتریک پیکسل (در برگه جدید باز می شود) . اکنون، پس از اینکه اثرانگشت خوان گوشی با موفقیت اثر انگشت شما را بخواند، یک علامت تیک روی صفحه ظاهر می شود. هیچ چیز مهمی نیست، اما همچنان یک شاخص مفید است.

بخوان  Google Translate اکنون تفاوت بین باس و بیس را درک خواهد کرد
برنامه اندروید 13 QPR1 گوگل دومین نسخه بتا اندروید 13 را با تمرکز بر بهبود و طراحی مجدد جنبه های خاصی از سیستم عامل راه اندازی کرده است.

با توجه به اینکه این یک نسخه بتا است، احتمالاً مشکلات عملکردی را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که طبق گفته گوگل، بازگشت به نسخه پایدارتر اندروید پس از آزمایش نسخه بتا، مستلزم این است که دستگاه خود را از “همه داده های ذخیره شده محلی” پاک کنید. به همین دلیل، احتمالاً بهتر است از دستگاه روزانه خود استفاده نکنید.

اگر علاقه مند به آزمایش نسخه بتا هستید، ابتدا باید برای آن ثبت نام کنید برنامه بتا در وب سایت گوگل (در برگه جدید باز می شود) (احتمالاً شما یک تلفن واجد شرایط دارید). دریافت به‌روزرسانی ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد. می توانید با رفتن به سیستم به روز رسانی در برنامه تنظیمات بررسی کنید که آیا آن را دارید یا خیر. Google همچنین درخواست بازخورد می‌کند، که می‌توانید با ارسال مستقیم آن از طریق تنظیمات یا پرش روی Subreddit برنامه رسمی بتا اندروید (در برگه جدید باز می شود).

اگر به یادداشت های انتشار رسمی (در برگه جدید باز می شود)، اطلاعات بسیار کمی در دسترس است. ما می دانیم که فقط تلفن های پیکسل این بتا را دریافت خواهند کرد. به طور دقیق تر، دستگاه ها پیکسل 4a، 4a (5G)، 5، 5a، 6، 6a و پیکسل 6 پرو هستند. با این حال، میشال رحمان، کارشناس برجسته اندروید، هر آنچه را که در نسخه بتا پیدا کرده بود را در a شکست تاپیک توییتر (در برگه جدید باز می شود). او به تغییرات خاصی در اپلیکیشن تنظیمات، افزودن انیمیشن‌های جدید و اطلاعات بیشتر درباره مصرف باتری اشاره می‌کند.

بخوان  اکنون می‌توانید شکلک‌ها را در صفحات گسترده Google Workspace چاپ کنید، اگر بخواهید

تغییر و طراحی مجدد