نسخه پیش‌نمایش ویندوز 11 ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند، باگ آزاردهنده را برطرف نمی‌کند

اگرچه این اشکال تاسف بار است، اما برای ویندوز 11 22H2 تعجب آور نیست. سیستم عامل در حال گذراندن یک راه اندازی متزلزل است. حدود یک هفته پیش، گزارش‌هایی مبنی بر خرابی رایانه‌های شخصی منتشر شد که درایور صوتی Intel Smart Sound Technology را اجرا می‌کرد. سپس باگ جدیدتر چاپگر وجود دارد که باعث می‌شود برخی از ویژگی‌ها کار نکنند.

در مورد اصلاحات، در مجموع 30 مورد وجود دارد، از مشکلات فونتی که بر کاراکترهای چینی تأثیر می‌گذارد تا فروشگاه مایکروسافت که پس از به‌روزرسانی ناگهانی از کار می‌افتد، و بارگذاری مجدد اجباری روی حالت IE در مرورگر Edge تأثیر می‌گذارد. یادداشت های پچ کامل در دسترس هستند صفحه پشتیبانی مایکروسافت (در برگه جدید باز می شود).

اصلاحات آینده

ویندوز 11 22H2 برای اولین بار چند هفته پیش راه اندازی شد در 20 سپتامبر و با خود تغییرات مختلفی مانند برگه ها در File Explorer به همراه بازگشت چندین ویژگی به نوار وظیفه را به همراه آورد. در حال حاضر با پیش نمایش بیلد 22621، کاربران تغییرات بیشتری را در File Explorer، ابزار جدیدی به نام Suggested Actions و انواع اصلاحات غیر امنیتی مشاهده خواهند کرد. شما می توانید این بیلد را از کانال پیش نمایش انتشار دانلود کنید، اما ابتدا باید برای آن ثبت نام کنید برنامه Windows Insider.

پیش نمایش بیلد 22621



منبع

File Explorer سه تغییر کوچک برای “افزایش” قابلیت استفاده خود دریافت می کند. ابتدا کاربران می توانند فایل ها و پوشه های مهم را برای دسترسی سریع به صفحه اصلی برنامه پین ​​کنند. دوم، می‌توانید تغییرات اخیر ایجاد شده در فایل‌های اشتراک‌گذاری شده در Microsoft OneDrive را مشاهده کنید. و سوم، File Explorer طبق اکانت مایکروسافت 365 شخص، “پیشنهادات شخصی سازی شده” را ارائه می دهد.

بخوان  سگ‌های رباتیک نقاش می‌شوند - ایسنا

آخرین نسخه از ویندوز 11 راه اندازی دشوار خود را ادامه می دهد زیرا ویژگی های جدید در حال حاضر در کانال پیش نمایش در حال پخش است و همزمان یک اشکال عملکرد جدید کشف شده است.