نگران نباشید – Google Drive در حال حاضر محدودیت فایل جدید خود را حذف می کند

اگر ما نیاز به ایجاد تغییرات داشته باشیم، آنها را از قبل به کاربران اطلاع خواهیم داد.

حتی به یکی از کاربران Reddit یک اعلان داده شد که به آنها گفته شد: “لطفاً 2 میلیون فایل را حذف کنید تا به استفاده از حساب Google Drive خود ادامه دهید.”

این حرکت با هشداری از سوی مشتریان گوگل درایو مواجه شد که هیچ هشداری در مورد این تغییر دریافت نکردند و نشان می‌دهد که ممکن است این یک اشتباه از سوی شرکت بوده باشد.

همانطور که گفته شد، مطمئناً مواردی وجود دارد که کاربران ممکن است این تعداد فایل را داشته باشند، به عنوان مثال در ذخیره سازی مقادیر زیادی از داده های رکورد – اما برای اکثریت قریب به اتفاق، کاربران نباید به محدودیت های خود برسند، هر چه گوگل تصمیم بگیرد.





منبع متن اخطار مطمئناً کاربران را که با پیامی به این مضمون «خطای 403: این حساب از حد مجاز ایجاد 5 میلیون مورد فراتر رفته است. برای ایجاد موارد بیشتر، موارد را به سطل زباله منتقل کنید و آنها را حذف کنید، اطمینان نمی دهد. برای همیشه.”

به نظر می رسد گوگل قبلاً از معرفی محدودیت فایل به بستر ذخیره سازی ابری آنلاین خود عقب نشینی کرده است.

با این حال، گوگل درایو اکنون به طور رسمی به این گزارش ها پاسخ داده است و فاش می کند که در نهایت محدودیتی را معرفی نخواهد کرد و به کاربران اطمینان می دهد که فایل های آنها ایمن هستند.

هیچ محدودیتی وجود ندارد

در اوایل این هفته، گزارش‌هایی از سوی کاربران Google Drive در سراسر جهان منتشر شد مبنی بر اینکه آنها با اعلان‌های جدیدی در مورد محدودیت حساب به ظاهر تازه معرفی شده پنج میلیون فایل مواجه شده‌اند.

بخوان  سایبرتراک می‌تواند قائق شود! - ايسنا