نیمه‌شب بیدار شدم و ایلان ماسک را پابرهنه در آشپزخانه دیدم!

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای، آقای برانسون در مصاحبه اخیر خود گفته است که مالک توییتر و تسلا کاملا پابرهنه و در حالیکه فرزندش X Æ A-12 را در آغوش گرفته بود به خانه او آمده بود و ظاهراً آمده بود تا قبل از انجام ماموریت رفتن به فضا برایش آرزوی موفقیت کند. .

برانسون گفت نیمه شب برای ریختن یک فنجان قهوه به طبقه پایین رفته و ایلان ماسک در آنجا حضور داشته و وی را غافلگیر کرده است.

ظاهراً یکی از اعضای خانواده آقای برانسون به ماسک اجازه ورود داده بود. آقای ماسک سپس با آقای برانسون به پایگاه فضایی نیومکزیکو رفت تا قبل از پرواز از این کارآفرینی بریتانیایی با فضای گردشگری ویرجین گلکتیک خود به لبه فضای برود او را همراهی کند.

اما سفر به آن زمین تنها خواسته و هدف هدفرهای مطرح جهان نیست چرا که افراد غیرنظامی نیز این رویا را در سر می‌پرورانند. تغییر این رویا ممکن است توسط برخی از رویدادها محقق شود.

به گزاش ساندی تایمز ایلان ماسک مبلغ ۱۰ هزار دلار(۷۰۰۰ پوند) به عنوان رزرو صندلی یکی از پروازهای آقای برانسون پرداخت کرده است. تاریخ پرواز آقای ماسک هنوز مشخص نشده است.

شرکت ویرجین گلکتیک گفت که آقای ماسک برای سفر فضایی با فضاپیمای ویرجین گلکتیک بلیت خریده است. این شرکت بلیت‌های این سفر را هر کدام به قیمت ۲۵۰ هزار دلار فروخته شده است و ۸۰ میلیون دلار از فروش و جمع آوری کرده است. خاص نیست که ایلان ماسک برای سفر به لبه فضا با فضای پیمای شرکت ویرجین گلکتیک چقدر باید صبر کند.

بخوان  ایلان ماسک می گوید Twitter API رایگان خواهد بود اما فقط برای ربات هایی که محتوای خوب تولید می کنند.

در این پرواز یک هواپیمای هواگرد “VSS Unity” را تا ارتفاع 50 هزار فوتی(15 کیلومتر) بالا برده و رها کرد. پس از آن موشک “یونیتی” روشن شد و فضاپیمای حامل شش خدمه را به سمت “خط کارمان” برد. خط کارمان خطی فرضی در فاصله یک صد کیلومتری از سطح زمین در مدار است. هدف شرکت ویرجین گلتیک از این سفر برای بازدید از وسایل راحتی، تجربه بیوزنی و قابل مشاهده از زمین از فضای منظر است.

ریچارد برانسون میلیاردر انگلیسی و بنیانگذار شرکت ویرجین گلکتیک دوم ژوئن آن سال اعلام کرد که ۱۱ ژوئیه و زودتر از جف بزوس بنیانگذار آمازون یک پرواز فضایی انجام می دهد.

سر ریچارد برانسون در گفتگو با بی‌بی‌سی گفته بود: من از کودکی می‌خواستم به فضا بروم. امیدوارم که طی یک صد سال آینده بتوانم کاری کنم صدها هزار نفر دیگر نیز به فضا روند.

برانسون در گفتگو با ساندی تایمز گفت: ایلان دوست من است. شاید من هم روزی با یکی از فضاپیماهای او سفر کنم.

آقای برانسون به مجله ساندی تایمز گفت: او با نوزادش آنجا بود. اساسا او یک «حیوان شبگرد» است. او واقعاً شب‌ها نمی‌خوابد و روزها می‌خوابد. ما چای درست کردیم و بیرون زیر ستاره ها نشستیم و صحبت کردیم.

به گزارش ساندی تایمز، آقای برانسون اولین بار در مراسم عروسی لری پیج، مجله بنیانگذار گوگل و یک دوست مشترک، آقای ماسک را ملاقات کرد.

نیمه‌شب بیدار شدم و ایلان ماسک را پابرهنه در آشپزخانه دیدم!

شش نفر در این مأموریت که «یونیتی-22» نام داشت، حضور داشت. اعضای ماموریت یونیتی ۲۲ که در تصویر زیر حضور دارند از سمت چپ به راست می‌روند به این صورت است: خلبان “دیو مک کی”(Dave Mackay)، “کوپلین بنت”(Coplin Bennet) مهندس رهبر عملیات، “بت موس”(Beth) Moses) مربی اصلی فضانورد، ریچارد برانسون، سیریشا بندلا معاون تحقیقاتی و خلبان “مایکل ماسوچی”(Michael Masucci).

بخوان  مایکروسافت ممکن است در حال کار بر روی یک ویندوز مجهز به هوش مصنوعی برای رقابت با سیستم عامل کروم باشد

آقای برانسون به آن روزنامه گفت: فکر می کنم ساعت ۲:۳۰ صبح بود. دو ساعت زودتر از ساعتی که قرار بود از خواب بیدار شدم و از رختخواب بیرون پریدم و سپس متوجه شدم که زمان اشتباهی از خواب بیدار شده ام.

پس از آن ریچارد برانسون به میلیاردری تبدیل شد که با فضاپیمایی که خودش در ساخت آن نقش به فضا رفته است. ریچارد برانسون در طول این پرواز و از داخل کابینگرد “VSS Unity” گفت: به همه کودکان می‌گویم وقتی که من کودک بودم نیز رویایی در سر هوا داشتم و به ستاره‌ها نگاه می‌کردم حالا من یک فرد بالغم و داخل سفینه فضایی‌ام هستم و چند فرد. بزرگ تر نیز همراه من هستند و همگی از این بالا در حال نگاه کردن به زمین زیبا هستیم. به نسل های آینده رویاپرداز می‌گویم اگر ما این کار را انجام دهیم، چه کارهایی را می‌توان انجام داد.

“ریچارد برانسون” بنیان‌گذار شرکت فضایی “ویرجین گلکتیک” ۱۱ ژوئیه در سال ۲۰۲۱ به همراه پنج فرد دیگر که تمامی آنها از کارمندان شرکت داشتند، در قالب اولین فضای فضایی سرنشیندار تجاری به فضا رفتند.

نیمه‌شب بیدار شدم و ایلان ماسک را پابرهنه در آشپزخانه دیدم!

ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت فضایی “ویرجین گلکتیک” آخرین داستان عجیبی درباره دیدن ایلان ماسک در آشپزخانه خانه‌اش در نیومکزیکو در نیمه‌های شب و قبل از انجام اولین پرواز فضایی‌اش تعریف کرد.

انتهای پیام



منبع