هر لیوان آب لوله کشی قبلا توسط ۱۰ نفر مصرف شده است!

هنگامی که آب با بدن ما جدا می شود، سفری را به سمت کارخانه شروع می کند، جایی که برای استفاده مستقیم از آن می شود یا مسیر متفاوتی را به کانال یک آب و در نهایت ریختن به دریا در پیش می برد که در آن صورت نیز مجدداً انجام شود. در نهایت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

حیات آب دریا را قبل از اینکه تبخیر شود، چند بار مصرف می‌کند و در آسمان می‌دهد و سپس در هنگام متراکم شدن، این آب به صورت باران به زمین باز می‌گردد.

آغاز عصر برنز یا عصر مفرغ که در حدود 320 سال قبل از میلاد آغاز شد، زمانی است که انسانها شروع به استفاده مجدد از آبیاری و آبزیپروری کردند، روشی که در میان تمدن های باستانی ساکن چین، مصر و بین النهرین می شوند.

روند امروزی کاملاً متفاوت از روش تصفیه توسط اجداد ما است. به عنوان مثال در چین، بر اساس مطالعاتی که در سال 2018 در مجله Frontiers منتشر شد، آن‌ها از توالت‌ها جمع‌آوری می‌کردند و آن را برای کود دادن به زمین‌های کشاورزی استفاده می‌کردند.

وجود دو چرخه مختلف وجود دارد که آب می‌تواند قبل از خروج از شیر آب خانه ما آن را طی کند که شامل چرخه آب شهری و چرخه آب طبیعی است.

اسمز معکوس یا گذرندگی وارون یک فرآیند تصفیه آب است که در آن فشار برای معکوس نمودن جریان اسمزی آب از درون یک غشای نیمه‌تراوا برای تولید آب خالص و حذف یونها، مولکول‌ها و ذرات بزرگ‌تر حل شده در آب می‌شود.

بخوان  ابداع یک فناوری جدید برای بهبود تشخیص و درمان سرطان

این فناوری شامل غشاهای میکروفیلتراسیون، اولترا فیلتراسیون و اُسمُز معکوس است که بر پایه استفاده از اُزُن همراه با فیلتراسیون بیولوژیکی، روش ضدعفونی سازی با استفاده از پرتوی فرابنفش با انرژی کم، متوسط ​​و بالا و پیشرفته پرتوی فرابنفش با انرژی بالا است. استوار است.

با این حال، دنیای مدرن، فناوری پیشرفته‌ای را برای جداسازی از آب ارائه کرده است.

در حالی که هزاران سال است که انسان ها جدا شده اند و آب را می کنند، اما تا آغاز بیست و یکم، مردم به روشی که کاملاً آب آشامیدنی سالم را در قرار دادن، نرسیدند، می کنند.

هر لیوان آب لوله کشی قبلا توسط ۱۰ نفر مصرف شده است!

در سایر مناطق جهان، هدف اصلی جداسازی چیز دیگری در رعایت بهداشت بوده است. به عنوان مثال در یمن که آب و هوای گرمی دارد، از توالت‌ها به سمت دیوارهای بیرونی خانه راه پیدا می‌کند و اجازه می‌دادند، بنابراین به سرعت تبخیر می‌شوند. همچنین توالت‌ها دو خروجی دارند. یکی در جلو و دیگری در پشت برای جدا کردن بیمار از مدفوع که این کارها از سال ۷۵۰ بعد از میلاد انجام می‌شود.

زمانی که آب از چرخه آب شهری می‌کند، ابتدا در یک تصفیه‌خانه تصفیه می‌شود و سپس به خانه ما فرستاده می‌شود.

این معناست که اتم‌های موجود در مولکول آب به طور متوسط ​​قبلاً 10 برابر بیمار شده‌اند و این یک تخمین محافظه‌کارانه است.

پژوهشگران می‌گویند آب آشامیدنی که شیر آب می‌نوشید قبلاً ۱۰ بار توسط مردم نوشته شده است، زیرا مردم از بازگشت به شیر آب به طور مداوم در یکی از دو چرخه متفاوت انتخاب می‌شوند.

بخوان  رنگدانه قارچی منبع تقویت کننده ترکیبات ضد سرطان است

تعداد افرادی که قبل از ما آب نوشیده اند با استفاده از یک فرمول محاسبه شده است. ورودی‌های این فرمول عبارت از میزان 350 میلیون سال است که از پنج میلیون نفر به اندازه وزن بدن خود در سال هشتم می‌شود که معادل 14 هزار میلیون مایل می‌شود.

در صورتی که آب به سمت انتخاب‌خانه جریان پیدا کند، در یک چرخه طبیعی به دریای راه پیدا می‌کند یا در هوای تبخیر می‌شود.

فهرست‌های جهان از روش‌های پیچیده‌تری برای تبدیل شدن به آب آشامیدنی استفاده می‌کنند که یک فرآیند چرخشی بی‌پایان است.

این بارندگی ممکن است دوباره به چرخه آب شهری ختم یا به رودخانه‌ها و دریاچه‌ها سرازیر شود یا به منابع آب زیرزمینی نفوذ کند و این روند دوباره از نو شروع می‌شود.

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، آبی که امروز روی کره زمین وجود دارد، همان آبی است که نزدیک به پنج میلیون سال است که همین جا است، به این معنی که حتی عفونت دایناسورها در آن وجود دارد، اما آبی که در محل زندگی ما جریان دارد بارها و بارها دارد. در راه اندازی آب بازیافت و تصفیه می شود و به دست ما می رسد.

این روش‌ها به خوبی می‌توانند سمیت حاد و مزمن آب را از بین ببرند و آن را آشامیدنی کنند.

آب پس از مصرف، به یک خط لوله روانه می‌شود که به تصفیه‌خانه منطقه منتهی می‌شود در آنجا یا برای استفاده از درمان‌های مفید می‌شود یا در آبراه‌ها می‌شود.

آبی که به آبراه ریخته می‌شود، احتمالاً به آبراه دیگری می‌ریزد که یک کارخانه آب آشامیدنی را تغذیه می‌کند، جایی که چرخه آب شهری از نو شروع می‌شود.

بخوان  هوش مصنوعی احتمالا ۲۷ درصد کار را خودکار می‌کند

مردمی که در آلمان و فرانسه زندگی می‌کنند در طول قرن سیزدهم حوضچه‌های پرورش ماهی ساخته می‌شوند که برای تهیه منابع غنی از مواد مغذی از توالت‌های صومعه ساخته شده بودند.

در قرن 19، از ناخواسته استفاده خواهد شد.

سیستم‌های رومی برای برداشت باران از پشت بام‌ها برای مصارف خانگی نیز در شهرهایی مانند پمپی کشف شده است.