هشدار درباره احتمالی جنگ در فضا

او گفت: به همین دلیل است که ما(استرالیا، ایالات متحده آمریکا و کانادا) با هم کار می کنیم.

آرماگنو می‌گوید که ایالات متحده و ایالات متحده، از جمله استرالیا، باید فضای بیشتری را با همکاری مشترک انجام دهند. این همکاری شامل ساخت ماهواره‌های چالاک‌تر و کوچک‌تر برای جایگزینی ماهواره‌هایی است که نابود می‌شوند. او گفت که استرالیا در حال توسعه از این ماهواره‌ها و کسب پرتاب آنها به مدار است.

از طریق دو روش، حمله به ماهواره‌ها می‌تواند شبکه‌های ارتباطی را از بین ببرد. یکی از آن‌ها حملات مستقیم است که با استفاده از موشک‌های ضد ماهواره یا ارسال پارازیت انجام می‌شود. سایر اطلاعات ایجاد شده توسط یک ماهواره از بین رفته است. آرماگنو گفت که ایالات متحده همچنان در حال ردیابی 600 قطعه قطعه است که از “نمایش سال 2007” چین در فضای پراکنده شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گردین، هیئت حاضر در کنفرانس فضایی می‌گویند که به ماهواره‌ها می‌توانند سامانه موقعیت‌یابی جهانی (GPS)، سیستم‌های برق و شبکه‌های برق را از بین ببرد و بر روی عملیات‌های نظامی تأثیر بگذارند.

او افزود: نه به این خاطر که فضا در میان است. این کار واقعاً برای همفکر انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که فضای دارای فضای آزاد است. همه ما در این ارزشها مشترک هستیم.

آرماگنو گفت: من نمی‌خواهم دراماتیک صحبت کنم. جنگ در فضا چگونه است؟ ما احتمالاً آن را با چشم غیرمسلح نخواهیم دید، اما قطعاً آن را از لحظه آغاز احساس کرد.

وی ادامه داد: چینا قدرت‌نمایی خود در فضا را مستند و توصیف می‌کند. او در پاسخ به این سوال که این بازی چه خواهد بود، پایان یافت، گفت: زندگی دیگر آن طور که می‌شناسیم نخواهد بود.

بخوان  قیمت روز گوشی موبایل ۵ مرداد

فرماندهان فضایی هشدار دادند که اگر جنگی فضایی باعث نابودی ماهواره‌هایی می‌شود که جهان اکنون به آنها متکی است، دیگر «زندگی آن‌طور که ما می‌شناسیم» نمی‌تواند ماند و چین و روسیه را نشان دهند که قادر به انجام این کار هستند.

به‌هیچ‌وجهی‌های نظامی، جنگ در فضای مخربی می‌خواهد داشته باشد و پس از چنین اتفاقی زندگی دیگر شباهتی به آن چه می‌شناسیم نخواهند داشت.

هوگان از فناوری ضد ماهواره‌ای را یک مشکل «شرورانه» استفاده می‌کند و می‌گوید: اگر کسی را در یک محدوده زمینی، هوایی یا دریایی انجام دهد، می‌تواند باعث شود که ماندگاری بیش از یک دهه بر روی این منطقه داشته باشد، هیچ‌کس نمی‌تواند از آن دفاع کند. کرد.

سپهبد نینا آرماگنو (Nina Armagno)، مدیر ستاد نیروی فضایی ایالات متحده آمریکا می‌گوید که یکی از ماهواره‌های روسیه در سال گذشته یک «نمایش خیره‌کننده» بود. او افزود: ما آن را به عنوان یک پیام و قدرت‌نمایی تفسیر می‌کنیم.

اذعان دارند که سیستم‌های آن‌ها را می‌توان به موقعیت‌های جهانی، سیستم‌های بانکی، شبکه‌های برق، ارتباطات اولین پاسخ‌ها از بین ببرد و بر روی عملیات‌های نظامی اثر گذاشت.

انتهای پیام



منبع

اما در فضا، هیچ قانون، قاعده و هنجاری وجود ندارد و این منطقه‌ای است که ما خود را در آن می‌یابیم. این یکی از مشکلات شرورانه است.

او همچنین یکی از ماهواره‌های چین را در سال ۲۰۰۷ را تکان دهنده، غیرمسئولانه و عمدی توصیف کرد. ایالات متحده آمریکا همچنین در مورد موقعیتی در سال گذشته نگران بود که در آن یک ماهواره چینی دیگری را از مدار خارج کرد.

بخوان  ابتکار دانشمند ایرانی در چاپ مستقیم بافت‌ها و اندام‌ها روی بدن

تنها یک قطعه کوچک فضایی می‌تواند به فضاپیماهایی مانند ایستگاه فضایی بین‌المللی جدی وارد شود. این ایستگاه برای جلوگیری از فضایی که انجام می دهد می دهد. فعالیت روسیه نیز ۱۵۰۰ قطعه ایجاد کرد که جان فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی را می‌کرد.

سرتیپ مایکل آدامسون(Michael Adamson)، فرمانده سه بخش فضای کانادا گفت که برنامه فضای خود روسیه در حال تزلزل است و این موضوع وابستگی روسیه را به زیرساخت های فضایی کمتر می کند. وی افزود که این به نوبه خود باعث می‌شود که دسترسی روسیه به فضا از بین ببرد، زیرا این کشور چیز زیادی از دست دادن نخواهد داشت.

نظامیان ایالات متحده آمریکا و کانادا برای شرکت در کنفرانس بنیاد سیاست های استراتژیک استرالیا در زمینه فضا به عنوان مرزهای اقتصادی، صنعت، رقابت و جنگ در سیدنی دور هم جمع شده اند. آنها در مورد همکاری با متحدان از جمله استرالیا برای مقابله با خطرات ناشی از جنگ فضایی بحث کرده اند.

نیکلاس هوگان (Nicholas Hogan)، مدیرکل فرماندهی فضایی استرالیا، در این کنفرانس در مورد دفاع از چین در «سبقت گرفتن» از استرالیا صحبت کرد.