هوش مصنوعی: یک به‌طور باورنکردنی آسان روش که برای همه کار می‌کند

براساس این گزارش، انتظار میرود که بازار جهانی امنیت سایبری با 12.3 درصد رشد از سال 2018 تا 2026، به 345.42 میلیارد دلار برسد. علاوه بر این، با رشد استفاده از اینترنت همراه و بلندگوهای خانگی هوشمند، جستجوی صوتی بهطور چشمگیری افزایشیافته و انتظار میرود که این رشد ادامه یابد. مطالعه این روند ، اساساً بر کشورهای توسعه یافته متمرکز شده است و به نظر می رسد که ممالک در حال رشد ، به دنبال کشورهای صنعتی ، رفته رفته به نقش کلیدی نیروی کار اطلاعاتی در پیشبرد برنامه های تکنولوژیک و غیر تکنولوژیک خود پی می برند . این نیز دردسر و چالش های خاص خود را دارد اما تا زمانی که شما سایت معتبر خود را پیدا نکرده باشید. Lenovo یکی از برندهای برتر تولید لپ تاپ است و تولید لپ تاپ های کلاس تجاری معروف است به همین دلیل، قیمت آن در مقایسه با سایر تولید کنندگان کمی بالاتر است.

هر چه رزولوشن یک مانیتور بالا تر باشد، کیفیت آن نیز مجله یک بیتی بیشتر خواهد بود. بنابراین یک گیمر ممکن است مانیتوری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و رزولوشن 1080p را به یک مانیتور 4K با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز ترجیح دهد. که البته این پیشنهاد ممکن است تحت تأثیر مرورهای قبلی یا خریدهای شما ارائه شود. البته به طرز جالبی به نظر میرسد کیفیت تصویر بیشتر از نوع پنل، به قیمت مانیتور بستگی دارد. البته گوشی های گران تری هم دارد. هر دو دستهبندی دست در دست هم میروند چرا که فناوری استفاده شده در نمایشگر در کاربری آن تاثیر مستقیم و مهمی دارد.

در حوزه آموزش وپرورش که می تواند در حوزه یادگیری، ارزشیابی، مشاوره و استعدادیابی دانش آموزان ورود کند. در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱. در گوگل ادز با کمک سرویس ریمارکتینگ امکان نمایش تبلیغات تنها به کاربرانی که با وبسایت کسب و کار تعامل کردهاند نیز وجود دارد. چت بات ها هنگام خرید آنلاین به مشتری به جهت انتخاب بهتر کمک می کنند. شاید روزی از این فناوریها برای کمک به بیماران هم استفاده شود. هم باتریش تا 16 ساعت شارژدهی میکنه. اگر مدل با دورههای بیشتری آموزش ببیند، دقت مدل تا یک نقطه خاص به صورت صعودی افزایش پیدا میکند. نتایج حاصلشده از پلتفرمهایی همچون گوگل مای بیزنس نیز تجربه کاربری خوبی را برای جستجوگران فراهم میکند و با افزایش تعداد دستگاهها و دستیارهای مجهز به هوش مصنوعی، جستجوی صوتی گوگل در حال فراگیر شدن روزافزون است. هوش مصنوعی در صنعت خودرو سازی به عنوان خودرو های خودران استفاده می شود.

چت رباتیک نهتنها مقرونبهصرفه تر از استخدام تعداد زیادی نیروی انسانی برای پاسخگویی به سؤالات هستند، بلکه میتوانند این کار را به روشی کارآمدتر و حتی گاهی بهتر انجام دهند. یکی از معروف ترین سازنده های چت بات است که بر اساس قالب آماده یک چت بات را به شما ارائه می دهد و بر اساس الگو های موجود می توانید آن را برای خود شخصی سازی کنید. شما بدون عینک یا سنسور ممکن است یک میز، یک نوشته و یا حتی یک نمای طبیعی را ببینید و در کنار خود حس کنید، در حالی که واقعیت ندارد و تنها به کمک تکنولوژی ظاهر شده است. 4گیگابایت حافظه گرافیکی آن هم GeForce GTX 1650 در کنار 16 گیگابایت رم و پردازنده Core i7 بهتون کمک میکنه هم از کارهای گرافیکی و هم بازی لذت ببرید.

بخوان  نانوفناوری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 1biti

الگوریتمهای جستجو برای جستجوی محصولات کوچک در پایگاه داده سایتهای تجارت الکترونیکی گرفته تا موتورهای جستجویی مانند گوگل که هرروزه توسط میلیونها نفر استفاده میشوند، از همه نظر بهبودیافتهاند. از دیگر کاربردهای هوش مصنوعی در تجارت استفاده از چت بات ها (chatbots) است. توییتر نیز از یک نوع هوش مصنوعی بهره می برد که برای شناسایی و حذف تبلیغات و کپی رایت ها استفاده می شود. براساس تازهترین گزارشها، سامسونگ قصد دارد از تکنولوژی جدیدی در صفحه نمایش تبلتهای خود بهره برد تا محصولات این شرکت را از رقبا جدا کند. هوش مصنوعی برای تولید محتوا اکنون بسیار پیچیده شده است تا جایی که مجله استایلیست سه مقاله نوشتهشده توسط آرتیکول در باب تولید محتوای خودکار را در نسخه ویژه “Robots” خود منتشر کرد. این نشریه اکنون بهشکل دوماهنامه و به زبان فارسی با همکاری انجمن پلیمر ایران منتشر میشود. بازی Alien Isolation که در سال 2014 منتشر شد از هوش مصنوعی برای تعقیب بازیکن در طول بازی استفاده می کند.

در چت بات ها از پردازش زبان طبیعی (NLP) استفاده می شود تا مکالمه بین ربات و مشتری تا حد ممکن انسانی و شخصی به نظر برسد. الگوریتمهای پردازش زبان هوش مصنوعی در سالهای اخیر فوقالعاده پیشرفته شدهاند و این امکان را برای ماشینها فراهم کرده­اند که جایگزین عوامل انسانی در خدمات مشتری و فروش شوند. ارائه تخفیف راهی مطمئن برای تسریع در فروش است، اما برخی از مشتریان با تخفیف کمتر هم خرید میکنند یا حتی در صورت عدم وجود تخفیف. برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در حوزه بازاریابی هم محبوب هستند. یکی از چالش های خودرو های خودران اعتماد مشتریان به استفاده از آنها می باشد. اگر در فرایند تولید، کالاها و محصولات را بهبود دهیم یا نسل جدیدتر آنها را تولید کنیم، به این نوآوری در محصول یا خدمات میگویند. با مطلب راهنمای خرید بهترین مانیتورهای موجود در ایران میتوانید با دقت عمل بیشتری نسبت به خرید مانیتور مناسب خودتان خریداری نمایید.

در تولیدات بسیاری از محصولات ربات ها جایگزین مناسبی برای انسان ها هستند و این جایگزینی هم تا حدودی رخ داده است که برای علت آن می توان به کم شدن اشتباهات تولید و کاهش هزینه ها اشاره کرد. اما کیفیت آن به قدری است که در مقابل فشار و خمش مقاومت قابل قبولی دارد. این بازی از دو نوع AI استفاده می کند که یکی از آنها مکان شما را می داند و یا حتی پیش بینی می کند به کجا خواهید رفت و دیگری بر طبق حسگر هایی کنترل می شود که بازیکن را غافل گیر کند و او را در دام بیندازد. هوش مصنوعی می تواند بر اساس رفتار هر کاربر شخصی سازی هایی را مطابق با علایق او ایجاد کند تا باعث ایجاد محیطی جذاب تر شود و مخاطب را به سمتی پیش بینی شده هدایت کند. ماشین­ها برخلاف انسانها هرگز حال بدی ندارند بنابراین میتوان به آنها اعتماد کرد تا همیشه مؤدب، جذاب و دوستداشتنی باشند.

تمام اینها توسط یک چارچوب هوش مصنوعی به نام DSSTNE تأمین میشود که بهعنوان یک نرمافزار منبع باز برای بهبود قابلیتهای یادگیری عمیق آن به وجود آمده است. ربات های دارای هوش مصنوعی یکی از قابلیت هایی که دارند توانایی یادگیری است که به مرور زمان و با کسب تجربه به یک ربات کارآمد تر تبدیل می شوند. در این گرایش ماشین همواره در حال کسب تجربه و یادگیری است و همیشه چیزهای جدیدی یاد میگیرد. ما ظرفیت آن را داریم که با وضعیتهای گوناگون محیطمان کنار بیابیم و رفتارمان را از با استفاده از یادگیری تغییر دهیم. شرکتی دیگر به نام SmartThings (اشیای باهوش)، که سامسونگ آن را آگوست امسال خرید، سنسورها و کیتهای خانه هوشمند مختلفی را ارائه میدهد که میتوانند چیزهایی مثل ورود و خروج افراد به خانه را کنترل کرده و در صورت نشت آب به شما اخطار دهد تا از این راه آرامش خاطر صاحبخانه را تأمین کند.

بخوان  فروشگاه پوشاک و کفش 361 درجه-هودی مردانه W552119001A-3 -لباس زئوس

از آن زمان این شرکت خدمات و بازارهای خود را گسترده کرده است. مثلاً اگر به دنبال خرید بلیت یک پرواز بودهاید و پس از چند روز به سایت بازگشتهاید تا آن را بخرید اما با چند صد دلار افزایش قیمت مواجه شدهاید، این یک نمونه خوب از قیمتگذاری پویا در کار است. به طور مشابه، گردشگری جهانی نیز افزایش یافته است که تمام این موارد در رفاه و درآمدزایی بیتأثیر نیست. هیچ یک از این موارد در مورد تمام پرنده ها صادق نیست. در حالت کلی و فقط در حالت کلی مواردی که ذکر کردیم صادق هستند: یعنی رایج است که گیمرهای حرفهای سراغ پنلهای TN و طراحان حرفهای سراغ پنلهای IPS بروند.

اما این پنلها یک ضعف ذاتی دارند و آن نرخ نوسازی و زمان پاسخگویی (response time) کم و طولانی مدت آنها است که باعث میشود کمتر مانتیور IPSیی پیدا کنید که ایدهآل گیمرها باشد. نرمافزار تولید محتوای خودکار در حال حاضر قادر است در عرض چند ثانیه اخبار و گزارشهای خبریای را تولید کند که تولید و نگارش آنها توسط یک انسان به ساعتها یا روزها زمان نیاز دارد. بیست و ششمین شرکت بزرگ دنیا اما این روزها در میان مردم جهان به عنوان یک تولیدکننده بزرگ لوازم مصرفی الکترونیک شناخته میشود. کیفیت رنگها و تصاویر بهترین مانیتورهای TN موجود در ایران میتوانند با VA و IPS رقابت کنند و احتمال خوبی وجود دارد که برای کاربر معمولی، تفاوتی میان IPS و TN نباشد.

برخلاف سیستم های معمولی ، اطلاعات را در بلوک ها ذخیره می کند که بعداً به صورت زنجیره ای به هم متصل می شوند. موردی که این فریم ورک را واقعا از هم جدا می کند قابلیت استفاده مجدد از کد و همچنین برخی از ویژگی های جالب دیگر است که به شما کمک می کند تا در هر زمان دیگری کار را انجام دهید. بازاریابان همچنین میتوانند از هوش مصنوعی در جهت بهینهسازی محتوای خود برای جستجوی صوتی استفاده کرده و به بهبود سئو و ترافیک سایت شرکت خود کمک کنند، زیرا دنیا هرروز بیشتر و بیشتر به سمت دیجیتال با استفاده از صدا در حال حرکت است.

برای اینکه سریعتر متوجه شوید باید بگویم که این واکنش همان اتفاقی است که در ستاره منظومه شمسی یعنی خورشید رخ میدهد و باعث آزاد شدن مقدار زیادی انرژی میشود. در این راه باید توجه داشته باشید که از این موضوع مهم هرگز غفلت نکنید زیرا با توجه به رشد سریع تکنولوژیهای به روز و جدید و اهمیت آنها از لحاظ تامین امنیت ملی، رفاه عمومی و رشد اقتصادی ممکن است از همه چیز دور شوید و به نتیجه درستی نرسید. اما نکته قابل توجه این است که بسیاری از برنامه های AI که به طور خاص برای سیستم های مبتنی بر ابر طراحی شده اند ، به سرعت و به راحتی قابل اجرا هستند. آدرس صفحات وب خود را وارد کنید و محتوا را به راحتی مشاهده کنید. نظریه هوش مصنوعی قدرتمند جان سرل بیان می کند که “کامپیوتری که به طور مناسب با داده های صحیح و خروجی ها برنامه ریزی شده باشد ذهنی دارد که این ذهن، دقیقاً از همان حسی برخوردار است که ذهن انسانی از آن برخوردار است.” جان سرل این اظهار را با استدلال اتاق چینی (Chinese room) خود پاسخ داد، که از ما می خواهد به درون کامپیوتر نگاه کرده و سعی کنیم بدانیم که ذهن کجا ممکن است قرار داشته باشد.

بخوان  لوله بازکنی جنت آباد تخلیه چاه جنت آباد

هر محصول دارای نموداری است که نشان میدهد بسته به فصل، محبوبیت و سایر عوامل چقدر نوسان قیمت در آن به وجود آمده است. هر چند در حال حاضر با وجود رقیبهایی مانند ایسوس و لنوو محبوبیت کمتری پیدا کرده است، اما همچنان با قدرت به طراحی و تولید خود ادامه میدهد. برای شرایط غیر اورژانسی، بیماران میتوانند با استفاده از سیستم AI بیمارستان علائم خود را تجزیهوتحلیل کنند، علائم حیاتی خود را وارد سیستم کنند و بررسی کنند که به مراقبت پزشکی احتیاج دارند یا نه. یکی از کارهای دیگر هوش مصنوعی شناسایی محل رشد علف های هرز است و همچنین بر اساس شرایط آب و هوایی و منطقه برای آبیاری و مقابله با آفات برنامه ریزی لازم را انجام می دهد. این خودرو ها باید بتوانند در هر نوع جاده و شرایط آب و هوایی قادر به کنترل صحیح باشند و در شرایط بحرانی بتوانند به طرز مناسبی با مشکلات سازگاری ایجاد کنند.

یکی از مشکلات پزشکان معمولا ساعات شعلی نامناسب است که این موضوع با استفاده از هوش مصنوعی حل می شود و علاوه بر این استفاده از آنها در شناسایی بیماری ها و سلول های سرطانی کار را راحت تر می کند و همچنین هوش مصنوعی توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده از آزمایشات پزشکی را دارد و می تواند در زمینه پیشگیری از بیماری ها موثر باشد. این مورد بهعلاوه گزارشهایی که در مورد مشکلات قابلیت مشاهده تبلیغات وجود دارد و یا افزایش موارد تقلب در تبلیغات، باعث میشود شرکتها و آژانسهای دیجیتال مارکتینگ نسبت به نحوه انتخاب نوع تبلیغ و هزینههای آن محتاطانهتر عمل کنند.

اگر استانداردهای شارژ شدن را رعایت کنید، قطعاً به مدت طولانیتری میتوانید از گوشی خود استفاده کنید. بشر بازگشت خود به فضا را در سال 2020 آغاز خواهد کرد که بخش عمده آن توسط بخش خصوصی هدایت می شود. ایجاد هوش مصنوعی با قابلیت یادگیری با ساخت الگوریتم های مختلفی شروع می شود و نوع عملکرد آن بستگی به الگوریتم آن دارد. با تجزیهوتحلیل دادههای مشتریان بر اساس الگوریتمهای یادگیری ماشین، بازاریابها قادر خواهند بود تا تجربه مشتری شخصیسازیشده نسبتاً دقیقی را ارائه دهند. با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی میتوانید تبلیغات کلیکی خود را بهطور مداوم و خودکار بر اساس تعاملات مشتریان بهینهسازی کنید.