واتس اپ با تماس ویدیویی هشت نفره در اپلیکیشن جدید ویندوز، زوم را انجام می دهد

واتس اپ ممکن است به زودی تبدیل شود زوم است رقیب بعدی زیرا در حال حاضر در حال راه اندازی یک کلاینت جدید ویندوز است که تماس های ویدیویی هشت نفره را اضافه می کند. علاوه بر این، اپلیکیشن دسکتاپ اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌های صوتی را با حداکثر ۳۲ نفر به طور همزمان میزبانی کنند.

صحبت از جوامع، واتس اپ در گوشی های هوشمند به روز رسانی شد (در برگه جدید باز می شود) اوایل این هفته برای کمک به کاربران در مدیریت گروه هایشان. اکنون مدیران این امکان را دارند که شرکت کنندگان را رد کنند. این یک تغییر بسیار کوچک اما بسیار مورد نیاز است که واقعاً باید از ابتدا وجود داشته باشد. همچنین هر زمان که نام یک مخاطب را جستجو کنید، خواهید دید که آیا شما دو نفر در یک جامعه هستید یا خیر.

این به‌روزرسانی ممکن است در مقایسه با Zoom که می‌تواند تا 100 شرکت‌کننده را در یک جلسه در برنامه اولیه خود نگه دارد، چندان زیاد به نظر نرسد. با این حال، این شرکت بیان می‌کند که برنامه‌هایی برای افزایش محدودیت افرادی که برنامه می‌تواند در تماس‌های گروهی میزبانی کند، دارد. بنابراین کاملاً ممکن است که تماس‌های ویدیویی در واتس‌اپ روزی با جلسات زوم از نظر تعداد زیاد مطابقت داشته باشند. متا مطمئناً از فعال کردن گروه های عظیم بر روی پلتفرم خود همانطور که اخیراً مشاهده شد نمی ترسد جوامع ویژگی.

مدیریت جوامع

اگر هر یک از اینها آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است این ویژگی ها در اندروید و iOS بوده است مدتی است که این بخشی از تلاش مجدد متا است مشتریان دسکتاپ WhatsApp را بهبود بخشید (در برگه جدید باز می شود) بنابراین با اپلیکیشن موبایل همتراز خواهد بود. در همین راستا، رابط کاربری نیز دوباره طراحی شده است تا شبیه‌تر به اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند به نظر برسد و چندین تغییر در زیر هود برای بهبود اتصال چند دستگاه ایجاد شده است. اکنون دستگاه‌ها می‌توانند سریع‌تر از قبل به واتس‌اپ در ویندوز متصل شوند و در عین حال ابزارهای جدیدی مانند پیش‌نمایش پیوندها و برچسب‌ها را نیز باز کنند.

بخوان  نمونه‌های مریخ در چنگ مریخ‌نورد «استقامت»



منبع