وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران | allescape

اتاق های فرار با توجه به نوع بازی و مجموعه ارائه دهنده آن و موقعیت بازی دارای قیمتهای مختلفی می باشد. ولی به صورت کلی برای سال ۱۴۰۱ به ازای هر نفر مبلغی بین ۷۰ الی ۱۳۰ هزار تومان باید پرداخت کنید. پس سعی کنید ابتدا خود را با اتاق فرارهای آسانتر محک زده و پس از کسب تجربه، سراغ بازیهای سخت‌تر بروید.

اتاق فرار چیست ؟

وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران | allescape

همیشه پیشنهاد می‌کنیم که یک لیست از موسیقی‌های متفاوتی را برای لحظات مختلف بازی داشته باشیم و هم‌زمان با اتفاقات و جریانات بازی، با تغییراتی شبیه نور و صدا، موسیقی تغییر کرده و لذت بازی را برای بازیکنان چندین برابر کنیم. گاهی اوقات بازیکنان با سرعت بیشتری اتاق را حل می‌کنند، اگر آهنگ‌ها لیست شده باشند، گیم مستر خیلی راحت در شرایط معمولی از پخش کردن آهنگی صرف‌نظر کرده و به سراغ قطعات بعدی می‌رود. اگر گروهی از زمان خود عقب باشد گیم مستر می‌تواند قطعه خاصی از لیست آهنگ‌ها را مجدداً تکرار کند. همچنین با استفاده از این روش می‌توانید آهنگ‌های مشخص‌شده را به بخش‌های خاصی از بازی اختصاص دهید. به‌عنوان‌مثال، وقتی گروهی راه جدیدی را کشف می‌کند، ممکن است موسیقی متن تغییر کند.

اتاق فرار شام آخر Last Supper

همان طور که اشاره شد، «زمان» یک عنصر مهم و تقریبا یک پایه ثابت در تمامی اسکیپ روم‌ ها است. بنابراین در برخی از بازی‌ها با استفاده از عنصر زمان، در کنار طراحی یک محیط مناسب و یک خط داستانی جذاب، فضایی برای ترشح آدرنالین شرکت‌‌کنندگان مهیا می‌کنند. برای مثال شما در یک کشتی گیر افتاده‌‌اید که در حال غرق شدن است و همزمان با گذشت زمان، آب بیشتری سطح را فرا می‌گیرد یا در مثالی دیگر شما در یک سلول زندانی شده‌اید و پیش از محاکمه باید از آنجا فرار کنید.

  • در بعضی از بازی‌ها، متناسب با فضای بازی، سناریو و ژانر بازی، از جلوه‌های ویژه نوری و صدایی خاصی در مراحل مشخص استفاده شده است.
  • زمانی که تنها هستید، فکر و ایده جدید و ناگهانی به‌ندرت به سراغ شما می‌آید (بسیاری از افراد ایده‌های خلاق خود را در زمان طوفان فکری با شریک خود بروز می‌دهند).
  • زمانی که کافی شاپ و رستوران و حتّی پارک و طبیعت‌گردی هم برایتان جذابیت لازم را ندارد و به‌دنبال تفریح هیجان‌انگیز‌تری هستید، «اتاق فرار» می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد.
بخوان  نانو تکنولوژی چیست؟ شرکت فیدار پودر سرام ویرا | 1biti

سطح بازی متوسط است و برای جوانان بین 17 تا 65 سال طراحی شده است. در این صورت در همه آزمایشات، اعضای تیم‌ها باید بین 17 تا 65 سال باشند. این بدان معنا نیست که ما به دنبال طراحی معماهای ساده هستیم و نمی‌توانیم معمای سخت طراحی کنیم. تمام معماها می‌توانند با گمراه کردن و سرنخ‌های نامفهوم، سخت و پیچیده شوند که در این صورت نه‌تنها بازیکنان با چالش روبرو نمی‌شوند، بلکه می‌پذیرند که ناعادلانه شکست‌خورده‌اند.

به طوری که تمام حواس بازیکن در بازی درگیر بشه و به قول معروف تو جهان بازی غوطه ور بشه. اگر واقعا راه‌حل دیگه‌‍ای ندارید، از قبل به صورت تلفنی به ما اطلاع بدید تا بتونیم هماهنگی های لازم رو انجام بدیم. کلیه حقوق این سایت متعلق به تخفیفان است.کپی برداری فقط با ذکر منبع امکان پذیر نورپردازی در اتاق فرار می‌باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. فضاسازی بازی های فانتزی باید به گونه ای باشد که شما واقعا” احساس کنید که وارد دنیای نامتعارفی شدید که ممکن است در فیلم ها یا خواب و رویاهایتان دیده باشید .

ویژگی های انتخاب یک ژانر: