ویندوز 11 به تازگی دارای بسیاری از ویژگی های جدید از جمله ویژگی هایی است که صاحبان آیفون از آن لذت خواهند برد

اگر قبلاً چیزی که به طور رسمی به عنوان پچ شناخته می شود به شما پیشنهاد نشده است KB5023706 (در برگه جدید باز می شود)، سپس می توانید به Windows Update بروید و به روز رسانی های جدید را بررسی کنید، در این صورت Moment 2 را آماده پخش خواهید دید.

همانطور که در گذشته بحث کردیم، اما، این مورد نبود – اجرای این «ویژگی» (ahem) به سادگی پیوندی در کادر جستجو بود که Bing را در مرورگر Edge نشان داد.

ویژگی‌های دسترس‌پذیری نیز بهبود یافته‌اند، به ویژه با پشتیبانی پیشرفته از دستگاه‌های بریل، و دریافت فرمان‌های جدید دسترسی صوتی.

کاربران از این بابت بسیار ناامید شدند و نماد بینگ به سرعت ناپدید شد و مایکروسافت متعاقباً به ما اطمینان داد که چت بات از نوار وظیفه حذف نشده است، اما در چرخش با سایر موارد برجسته جستجو است. و آیا نمی دانید، همانطور که Moment 2 در حال انتشار است، ما اکنون می توانیم نماد Bing را یک بار دیگر در کادر جستجوی خود ببینیم (البته بدون شک فقط به طور موقت). زمان بندی جالب…



منبع

نکته دیگری که ممکن است به خاطر بیاورید این است که وقتی مایکروسافت نسخه پیش نمایش Moment 2 را معرفی کرد، این شرکت در مورد قرار دادن Bing مبتنی بر ChatGPT در نوار وظیفه صحبت کرد و به ما این تصور را داد که این یک ادغام کامل از چت ربات هوش مصنوعی با ویندوز 11 است. رابط.

به طور دقیق، Moment 2، و اگر آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که مایکروسافت آن را در آزمایش (به عنوان یک به روز رسانی اختیاری) در پایان فوریه منتشر کرد. با این حال، اکنون به عنوان یک نسخه کامل منتشر شده است، به این معنی که در حالی که ما این را تایپ می کنیم، برای همه رایانه های شخصی ویندوز 11 می آید.

بخوان  ایلان ماسک می گوید Twitter API رایگان خواهد بود اما فقط برای ربات هایی که محتوای خوب تولید می کنند.