ویژگی مخفی ویندوز 11 نشان می دهد که مایکروسافت ممکن است با منوی استارت دچار مشکل شده باشد

در جای دیگری از نسخه بتا، مایکروسافت صفحه راهنمای دستورات دسترسی صوتی جدید را کاملا دقیق و کاربردی ساخته است و اکنون در حالت تاریک به درستی کار می کند. همچنین در این ساخت پیش‌نمایش تنظیمات حریم خصوصی حسگر حضور پنهان است (برای خاموش یا روشن کردن خودکار رایانه شما هنگام ترک یا بازگشت).

نکته جالب توجه این است که تنها نسخه بتا این هفته منتشر شد و مایکروسافت نسخه‌های Dev یا Canary را ارائه نکرد. بنابراین، امید این است که برخی تغییرات مناسب برای این نسخه‌های آزمایشی قبلی در زمان انتشار نسخه پیش‌نمایش بعدی (شاید هفته آینده) در خط لوله باشد.





منبع

به نظر نمی‌رسد که این چیزی جز تغییر نام باشد، حداقل در حال حاضر، اگرچه هنوز احساس می‌کنیم که نشانه‌ای از این است که پیشنهادهای متناسب‌تر ممکن است در راه باشند. با توجه به اینکه هوش مصنوعی به طور اجتناب ناپذیری با ویندوز 11 ترکیب می شود، مطمئناً این راهی برای کاوش های آینده خواهد بود.

بیت‌های دیگری نیز به File Explorer اضافه شده‌اند، و PhantomOfEarth@ معتقد است که اینها ممکن است مربوط به افکت‌های عمقی باشد که اخیراً در مورد آن شنیده‌ایم، با استفاده از هوش مصنوعی به پس‌زمینه دسکتاپ جلوه‌ای سه بعدی می‌دهد. دیدن این می تواند بسیار جالب باشد (علی رغم تردیدهای ما در مورد رها کردن هوش مصنوعی روی دسکتاپ به طور کلی).

همانطور که توسط PhantomOfEarth@ در توییتر پرچم‌گذاری شده است، نسخه بتا 2262x.1465 نام جدیدی را برای بخش «توصیه‌شده» در پایین پانل منوی استارت معرفی می‌کند، جایی که برنامه‌ها و فایل‌هایی که اخیراً استفاده شده‌اند و ممکن است بخواهید دوباره به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید پرچم‌گذاری می‌شوند. .

بخوان  سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران قطب فناوری کشور باشد