پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES

آخرین وسیله نقلیه خودران توسط شرکت Oceanering برای حمل‌ونقل عمومی طراحی شده است. این وسیله شبیه مترو است که ایستگاه‌های آن روی صفحه دیجیتال نمایش داده می‌شود. این وسیله می‌تواند همزمان ۲۲ مسافر را حمل کند.

پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES

انتهای پیام



منبع پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES

به گزارش ایسنا، از جذاب‌ترین فناوری‌هایی که در نمایشگاه امسال به چشم می‌خورد، می‌توانم به خودروهای خودران اشاره کنم.

نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ که میزبان جدیدترین فناوری‌های جهان است، روز سه‌شنبه به روی خبرنگاران و رسانه‌های اصحاب باز شد. در نمایشگاه CES23 که پنجم تا هشتم ژانویه در مرکز همایش‌های لاس‌وگاس برگزار می‌شود، برخی از جدیدترین محصولات غول‌های فناوری به نمایش گذاشته می‌شود.

زوکس (ZOOX) با عنوان “ساخت برای سوارکاران” معرفی شد و می‌توان سفر شما را بر اساس اطلاعاتی که وارد می‌کنید، شخصی سازی کنید. زوکس به لطف حسگرهایش، می‌تواند به طور مستقل حرکت کند.

نمایشگاه CES ۲۰۲۳ بار دیگر با انواع خودروهای خودران خود را به خود جلب کنید. پنج خودروی خودران محبوب در این لیست قرار دارند.

پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES

کلمسون

کلمسون (کلمسون) یک خودروی خودران است که توسط گروهی از دانشجویان ساخته شده است و می‌تواند به سرعت ۱۲۰ مایل در ساعت برسد. با رنگ نارنجی و اندازه کوچکش یکی از محبوب ترین های خودروهای نمایشگاه است.

گروه سنترو الکتریک از دو خودروی خودران مختلف رونمایی کرده است. یکی از آنها iChassis برای حمل بار طراحی شده و بیشتر شبیه چمدان است. وسایل نقلیه خودران دیگر شبیه یک دستگاه خودپرداز است که نوشیدنی و قهوه سرو می‌کند.

پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES

پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES

آی شاسی

بخوان  ۵۴ ماهواره اینترنتی «استارلینک» به فضا پرتاب شدند