پوکو گوشی Redmi Note ۱۰S را دوباره عرضه می‌کند

گوشی Redmi Note ۱۰S دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED، تراشه Helio G۹۵ مدیاتک و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع ۳۳ واتی است. همچنین دارای یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت (۶۴ مگاپیکسل اصلی، ۸ مگاپیکسل فوق عریض، ۲ مگاپیکسل ماکرو، ۲ مگاپیکسل عمیق) و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است.

بعد از گذشت بیش از یک سال از معرفی این گوشی، برخی از اسناد FCC تازه ظاهر شده، نشان می‌دهند که قرار است این مشخصات را در یک گوشی دیگر نیز ببینیم. پوکو درخواست گواهی FCC را بر اساس گواهی قبلی صادر شده برای گوشی Redmi Note ۱۰S داده است و این دو گوشی، به جز برخی تغییرات جزئی، دارای مشخصات یکسانی هستند.

پوکو و ردمی عاشق تغییر نام تجاری هستند و به نظر می‌رسد که این رویه به این زودی متوقف نخواهد شد. در واقع، پوکو ممکن است در حال آماده شدن برای تغییر برند یک دستگاه دیگر (گوشی Redmi Note ۱۰S) باشد.

مشخصات گوشی Redmi Note ۱۰S و مدل پوکو

گوشی آینده پوکو با توجه به سخت افزاری که در اینجا دیدیم، احتمالا بخشی از خانواده C یا M این برند باشد.


همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، گوشی Redmi Note ۱۰S (با شماره مدل M۲۱۰۱K۷BNY) پس از دریافت گواهینامه، از MIUI ۱۲ استفاده کرد، در حالی که مدل آینده پوکو با MIUI ۱۳ عرضه خواهد شد. علاوه بر این، گوشی پوکو با دو نسخه جدید رم و حافظه و رنگ آبی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید




منبع

بخوان  قانونی جدید در آستانه تصویب برای شرکت های فناوری اروپا