پیام‌های خوانده‌نشده واتساپ فیلتر می‌شوند

بر اساس گزارش‌ها، آخرین به‌روزرسانی بتای اندروید واتساپ گزینه‌ای را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد در دستگاه‌های مرتبط دیگری برای خود پیام ارسال کنند. این ویژگی در حال حاضر در دست توسعه است. واتساپ در حال کار بر روی ارائه قابلیت مشاهده چت خود از یک دستگاه مرتبط در به روز رسانی آینده است. هنوز برای آزمایش کنندگان بتا اولیه منتشر نشده است. نسخه آتی نسخه بتا دسکتاپ واتساپ احتمالا از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد.

برای کسانی که نمی‌دانند چگونه واتساپ را خودشان بسازند، می‌توانند فقط wa.me/ و سپس شماره موبایل خود را در هر مرورگر تلفن همراه تایپ کنند. باید کد کشور را در ابتدای شماره تلفن همراه نیز اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که این کار را در دستگاه اصلی خود که در آن اکانت واتساپ شما در حال اجراست انجام دهید. پس از انجام این کار، صفحه وب از شما می‌خواهد که واتساپ را باز کنید و همین کار را انجام دهید. جعبه چت با چت شما باز می‌شود و اکنون می‌توانید به خودتان پیام دهید.

این ویژگی به ویژه برای کسانی که چت‌های خوانده نشده واتساپ زیادی دارند مفید خواهد بود و ممکن است راه آسان‌تری برای مدیریت آن‌ها به آن‌ها ارائه دهد.


این ویژگی جدید به ویژه در صورتی مفید است که در بسیاری از گروه‌ها، چه برای اهداف کاری و چه به دلایل شخصی، عضویت داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید به سرعت همه چت‌های خوانده نشده را ببینید و به آن‌هایی که ممکن است فوری باشند پاسخ دهید.

بخوان  هوش مصنوعی مجهز به Bing ChatGPT برای شما کار نمی کند؟ تو تنها نیستی

کاربران  نسخه وب واتساپ باید یک گزینه سه خطی در کنار کادر «جستجو یا شروع چت جدید» ببینند که درست در بالا قابل مشاهده است. وقتی روی آن ضربه می‌زنید، به منوی «چت‌های خوانده نشده» تغییر می‌کند. این گزینه را در لپ‌تاپ‌های Windows و MacBook قابل مشاهده است، بنابراین اگر کاربر عادی واتساپ وب هستید، اکنون باید قابل مشاهده باشد.

نسخه وب واتساپ دارای ویژگی جدیدی است که بسیاری از کاربران از آن استقبال خواهند کرد. این گزینه در iOS نیز فعال است، اگرچه ما نتوانستیم تنظیمات مشابهی را در اندروید مشاهده کنیم.

منبع: indianexpress



منبع

بیشتر بخوانید 


واتساپ در به روزرسانی جدید خود به کاربران اجازه می‌دهد چت‌های خوانده نشده خود را فیلتر کنند، به این معنی که وقتی این گزینه را فعال کنید، فقط چت‌های خوانده نشده برای شما قابل مشاهده خواهد بود.