پیوستن فضانورد ناسا به گروه تحقیقاتی شناسایی یوفوها

اسکات کلی (Scott Kelly) فضانورد سابق ناسا که نزدیک به یک سال در فضای مشهور است، از 11 عضو از یک تیم تحقیقاتی است که غیر محرمانه در یوفوها را بررسی می‌کند تا به آژانس فضایی در رسیدن به یک نتیجه‌گیری علمی برسد. در مورد آنچه واقعاً رخ می دهد، کمک کند.

مولتری با اشاره به این که او نیز از طرفداران داستانهای علمی-تخیلی است، گفت: ما هم به اندازه شما میخواهیم بدانیم چه چیزی در آنجا وجود دارد.

رونالد مولتری (Ronald Moultrie) مقام ارشد اطلاعاتی پنتاگون می‌گوید که پنتاگون این احتمال را دارد که این حوادث با حیات فرازمینی مرتبط باشد، رد نشده است. وی گفت: کسانی هستند که به دنبال حیات فرازمینی هستند. هدف ما این نیست که به طور بالقوه چیزی را پنهان کنیم، بلکه این است که بفهمیم چه چیزی واقعا وجود دارد.

ناسا قبلاً تجربه کرده بود که هیچ مدرکی بر منشأ فرازمینی UAPها یا نشانه‌هایی از بیگانه وجود ندارد و تعداد محدودی از مشاهدات آنها، نتیجه‌گیری علمی را می‌گرفت.

در این بیانیه آمده است: UAP یک چالش امنیت ملی را نشان می دهد، چرا که اگر آنها پلتفرم های مربوط به دشمنان خارجی باشند یا شواهدی ارائه دهند که یک دشمن بالقوه فناوری پیشرفته یا مخربی را ایجاد کرده است، برای امنیت ملی ایالات متحده خطرآفرین است.

سال گذشته، یک گزارش اطلاعاتی منتشر شد که ۱۴۴ مورد مشاهده UAPها را در دو دهه گذشته مستند کرد که به گفته کنگره، قابل توضیح نیست.

این تیم که شامل متخصصان، متخصصان داده و هوش مصنوعی و ایمنی هوافضا است، روشن می‌کند که چگونه داده‌های جمع‌آوری شده توسط نهادهای دولتی غیرنظامی، داده‌های تجاری و سایر منابع به طور بالقوه می‌تواند برای روشن کردن پدیده‌های ناشناس هوایی (UAP) تجزیه و تحلیل و بررسی شود. تحلیل می شوند.

بخوان  تولید غذا از پلاستیک ممکن می شود

این مطالعه مستقل قرار است روز دوشنبه این هفته آغاز و تا 9 ماه آینده ادامه یابد. انتظار می‌رود این تیم یافته‌های خود را در اواسط سال ۲۰۲۳ با عموم مردم به اشتراک بگذارند. این مطالعه در اولین جلسه کنگره ایالات متحده آمریکا در 50 سال گذشته در مورد طرح‌های اخیر منتشر شد که ویدئوهایی از 144 “پدیده هوایی ناشناس” (UAP) را نشان می‌دهد که توسط پرسنل نظامی ایالات متحده آمریکا از سال 2004 مشاهده شده است.

دنیل ایوانز(Daniel Evans) معاون تحقیقات در اداره ماموریت علمی ناسا، مقام رسمی ناسا است که مسئول سازماندهی این مطالعه است و ریاست این تیم مطالعاتی مستقل نیز بر سرپرست دیوید اسپرگل(David Spergel) رئیس بنیاد سایمونز است.

جلسه استماع عمومی این کنگره در مورد UAPها در ماه مه برگزار شد و یک کارگروه دولتی برای بررسی این موضوع ایجاد شد.

توماس زوربوچن (Thomas Zurbuchen)، مدیر علوم مقر ناسا در واشنگتن گفت: ناسا است که ابزارهای کشف علمی، قدرتمند هستند و در اینجا نیز کاربرد دارند. ما به طور گسترده ای از مشاهدات زمین از این مکان داریم و این منبع تحقیقات علمی است. ما ابزار و تیمی داریم که می‌توانیم در بهبود ما از ناشناخته‌ها کمک کنیم. این دقیقاً تعریف علم است. همان کاری است که ما انجام می دهیم.

وی افزود: همه ما کنجکاو و به دنبال درک ناشناخته‌ها هستیم و من به شخصه به عنوان یک متخصص اطلاعات با یک عمر سابقه، بی‌تاب هستم. من هم مثل هر کس دیگری برای این موضوع، توضیحات فوری می‌خواهم. با این حال، شناخت این رویدادها می‌تواند زمان و تلاش برای توجه را صرف کند. به همین دلیل است که ما تلاش کرده‌ایم روی این فرآیند بسازیم تا بتوانیم نتایج را بر اساس نتایج بدست آوریم.

بخوان  ChatGPT معادل اپ استور را دریافت می کند – در اینجا بهترین GPT های اولیه آورده شده است

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، بهترین ناسا در هر حوزه را برای کشف اسرار پدیده‌های طبیعی غیر قابل توضیح است که در آسمان‌ها دیده شده‌اند، به خدمت گرفته می‌شوند.

اسکات بری(Scott Bray) معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی می‌گوید که مقامات هیچ مدرکی مبنی بر اینکه UAPها منشأ فرازمینی دارند، پیدا نکرده‌اند. وی گفت: ما به هر کجا که داده‌ها ما را ببرند، رفتند.

با این، همچنین گفته شده است که این مشاهده‌ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

پیوستن فضانورد ناسا به گروه تحقیقاتی شناسایی یوفوها

موضوع یوفوها برای مدتی طولانی مورد توجه طرفداران داستانهای علمی-تخیلی و تماشاگران آسمان بوده است، اما اخیراً کنگره ایالات متحده نیز به خود جلب کرده است.

انتهای پیام



منبع

ایوانز: ناسا می‌گوید از دانشمندان برجسته جهان، متخصصان را با هدفی مشخص می‌گوید تا به ماید چگونه اطلاعات کاملی از علم و دانش را در مورد UAPها اعمال کنیم. یافته‌های این مطالعه مطابق با اصول شفافیت، باز بودن و یکپارچگی علمی ناسا برای عموم منتشر خواهد شد.

آیا فرازمینی ها دارند؟ این سوال است که ناسا با مشارکت «اسکات کلی» فضای سابق خود و ۱۵ متخصص دیگر برای کمک به حل صدها مشاهده غیرقابل توضیح در پی پاسخ به آن است.

رویدادها می‌زند که این رویدادها می‌توانند تأثیر عوامل آب و هوایی موسوم به «آشفتگی هوا» تولید شده توسط انسان یا پیامدهای طبیعی ناشی از بلورهای یخ، رطوبت یا گرما باشند. در این گزارش خاطر نشان شده است که هیچ مدرکی برای اثبات یا رد منشاء فرازمینی این مشاهدات وجود ندارد.

پیوستن فضانورد ناسا به گروه تحقیقاتی شناسایی یوفوها