چرا NetSuite نگران تعقیب Salesforce یا هر رقیب دیگری نیست

ما روی CRM خود سرمایه گذاری کرده ایم، با داشبوردهای فروش جدید و موارد اضافه شده مانند CPQ، که احتمالاً یکی از بزرگترین ارتقاهای CRM است که انجام داده ایم. [But our primary focus] توانمندسازی تیم های مالی از طریق بهبود دید و بینش جریان نقدی، هزینه و سودآوری است.

هر دوی این مدیران همچنین پیشنهاد کردند که NetSuite مزیت قابل توجهی را از به هم پیوستگی مجموعه محصولات خود به دست می‌آورد، ویژگی‌ای که توسط این شرکت به عنوان “suiteness” توصیف می‌شود.

در گفتگو با TechRadar Pro در SuiteWorld 2022جیسون کوان به سوالاتی در مورد توانایی شرکت برای رقابت با Salesforce در بازار CRM و همچنین فروشندگان تک محصولی در سایر بخش‌های تحت پوشش پلتفرم آن پاسخ داد.



منبع

همین پیام در اوایل هفته توسط جیمز چیشام، معاون بین‌المللی محصول تکرار شد و توضیح داد که NetSuite “احتمالاً نمی‌تواند همه کارها را انجام دهد”.

کاری که ما همیشه سعی کرده‌ایم انجام دهیم این است که از قدرت مجموعه خود به‌صورت یکپارچه استفاده کنیم. و به طور جداگانه، ما همیشه از داشتن یک اکوسیستم غنی از شرکا خوشحال بوده ایم که هر شکافی را برای ما پر می کند و مناطقی را که ما پوشش نمی دهیم را پوشش می دهد.

ما نمی توانیم برای همه مردم همه چیز باشیم. دستیابی به آن بسیار دشوار است TechRadar Pro. “اگر به امور مالی به عنوان ستون فقرات کاری که برای مشتریان خود انجام می دهیم نگاه کنیم، ایجاد بر روی آن بسیار مهم است. این در مورد بهبود این فرآیندها، از بین بردن بخشی از درد و تلاش دستی است.

در SuiteWorld، NetSuite همچنان مشتاق است تا سرمایه گذاری اخیر خود در CRM را برجسته کند. به طور خاص، این شرکت راه اندازی جدید سرویس CPQ طراحی شده تا پیکربندی، قیمت گذاری و قیمت گذاری محصولات را با دقت بالایی ساده تر کند. اما تاکید واقعی بر امور مالی و حسابداری.

با این حال، کوان مطمئن است که با تکیه بر میراث خود در امور مالی، قدرت خود را در بخش مالی ابر و رابطه با اوراکل از منظر زیرساخت، NetSuite به رشد سهم بازار خود ادامه خواهد داد.

اگرچه NetSuite یک نیروگاه در بازار ERP است، اما به طور خاص در CRM دومین کمانچه را نسبت به Salesforce بازی می کند. به همین ترتیب، Salesforce به سرعت در حال گسترش به سمت خارج از CRM است – در مناطقی مانند تجارت الکترونیک، تجزیه و تحلیل و غیره – به گونه ای که ممکن است پیامدهایی برای NetSuite داشته باشد.

بخوان  ما مجذوب فضا بودیم! - ایسنا