چهار سوالی که باید درباره موبایل بپرسید

زیرا ممکن است لپ تاپ مناسب کار شما از آنچه که فکر میکنید ارزانتر شود. قیمتی که برای خرید لپ تاپ دانشجویی در فروشگاه لیپک اختصاص یافته بین19 تا 25میلیون تومان میباشد که ممکن است با قیمت ارز بهای تمام شده لپ تاپ مورد نظر شما نیز تغییر کند. رنج بهای لپ تاپ اداری از 9میلیون تا 28 میلیون تومان میباشد که در صورت نوسان ارز این قیمت متغیر خواهد بود. متداول ترین سیستم عامل مایکروسافت ویندوز میباشد که بیشتر نیازهای کاربران را پوشش میدهد. آخرین سیستم عامل، macOS Catalina نام دارد که ویژگی جدیدی برای اضافه کردن برنامههای آی پد به مک دارد. ویندوز ۱۰، آخرین نسخه سیستم عامل پرچمدار مایکروسافت است که پیشرفت بسیاری نسبت به ویندوز ۷ و ۸ داشته است و امکان تعویض حالت بین تبلت و دسکتاپ را برای کاربر فراهم میکند. در بسیاری از بررسیهای صورت گرفته، لپ تاپهای HP در رتبه اول قرار گرفته و لپ تاپهایی از شرکت Asus و Del در رتبه بعدی قرار داشتند.

لپ تاپهای ویندوز و مک بوک هر دو عملکرد خوب و مناسبی دارند و اینکه کدام را انتخاب میکنید، بسته به سلیقه شخصی خودتان خواهد داشت. اگر لپ تاپی که برای خود خریداری میکنید، ارگونومی مناسبی نداشته باشد، استفاده کردن از آن چندان برایتان دلچسب نخواهد بود. اما یکی از ویژگیهای مثبت یک محصول قابلیت ارتقاء پذیری آن است. از قدیمیترین محصولات تا جدیدترین لپ تاپ موجود در وبسایت همگی دارای گارانتی معتبر و ضمانت در زمان خرید هستند که توضیحات بیشتر در هر محصول بهصورت جداگانه درج شده است. علاوه بر آن امکان خرید محصولات بهصورت اقساطی نیز وجود دارد و شما بهوسیله سامانه بای چک یا استفاده از بن اعتباری لندو میتوانید کالای جدید خود را بهصورت اقساطی خریداری نمایید.

سامسونگ تقریباً برای همه و هر بودجه ای یک گوشی ایده آل ارائه میدهد و قیمت گوشیهای سامسونگ بسته به سریهای مختلف، متفاوت است. سری M: سامسونگ گوشیهای سری M را برای مصرفکنندههای جوانتر طراحی میکند. سامسونگ این غول کرهای تمرکز زیادی رو روی سری A گذاشته؛ به طوری که سری A بیشترین سهم فروش سامسونگ رو به خودش اختصاص داده. و اینم بگم بهترین لپ تاپ های گیمینگ رو شرکت ایسوس تولید میکنه که دو سری TUF Gaming و ROG Strix جز بهتریناشن. VentureBeat یک شرکت رسانه ای است که وسواس زیادی به پوشش فناوری شگفت انگیز و اهمیت آن در زندگی ما دارد. به طور مثال نمیتوان با لپ تاپ اداری، ویدیو تدوین کرد زیرا CPU و GPU آن قدرت اجرای برنامه سنگین تدوین را ندارد. اصلی ترین برنامه مورد استفاده در این سیستم عامل، مرورگر کروم است. هفته گذشته در دنیای تکنولوژی هفته ای پر از اخبار جالب و جذاب بود.

بخوان  جدیدترین محصولات نانو تکنولوژی در سال 2022 نانو کلین | 1biti
چیزی به نام بهترین مارک لپ تاپ وجود ندارد. سعی کنید قبل از هر چیزی یک بررسی کامل و دقیق داشته و از خرید عجلهای و سرسری پرهیز کنید. لپ تاپهای سبک و ظریف درای تی هوم را میتوانید در لپ تاپ ایسوس سری ذنبوک به صورت کامل و جامع مشاهده کنید. بیش از یک دهه است که IBM ساخت لپ تاپهای ThinkPad خود را متوقف کرده است، اما هنوز هم احتمال این وجود دارد که بهلطف وجود لنوو، آن را در سالهای آینده داشته باشیم. ساخت گرایان معتقدند که دانش در درون فرد و توسط او ساخته میشود و از منابع خارجی دریافت نمیشود. این عمل در موبایل انجام میشود و صدای میکروفون ابتدا به دیجیتال تبدیل شده، سپس در حافظه موقت موبایل قرار میگیرد تا در لحظه داشتن کانال ترافیکی یک جا بیتها را ارسال کنیم.

اگر قصد هزینهی بیش از ۶۰۰ دلار دارید، حداقل میتوانید سیستمی متشکل از پردازنده Core i5 یا Ryzen 5 همراه با صفحه نمایش با رزولوشن 1920 x 1080، ۸ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی از نوع SSD را خریداری کنید که حافظه آن بسیار بهتر از دیسک سخت معمولی است. اما توجه کنید که در صورت خرید لپ تاپی که در هر زمان و مکانی همراه شما خواهد بود، حتی اگر این نیاز در خانه یا محل کار شما باشد، باید عمر باتری حداقل ۷ ساعت باشد. لپ تاپهایی با عمر باتری بیش از ۸ ساعت نیز ایده آل خواهد بود.

چرا سامسونگ نیز باید مانند گوگل و اپل، میانردههایش را به تراشه پرچمدار مجهز کند؟ تراشه های AI با عملکرد بالا ، معروف به تراشه های عصبی یا مغز ، از ساختار مغز تقلید می کنند و الگوریتم های برتر AI را پردازش می کنند. همیشه خرید جدیدترین لپ تاپ به معنای انتخاب برتر نیست و بسیاری از کاربران همچون دانشآموزان و دانشجویان یا کارمندان اداری نیازی به خرید لپ تاپ با قدرت پردازش بالا نخواهند داشت. همین الان هم از هوش مصنوعی در بسیاری جاها استفاده میشود، ولی به هیچ وجه همهی این کاربردها در نگاه اول آشکار نیستند.

بخوان  معرفی اینترنت پرسرعت TD-LTE 1 بیتی

اما به تازگی اینترنت های شبانه که به صورت رایگان بودند، دچار تغییر و تحولات زیادی شدند که در این مطلب قصد داریم در ابتدا به این موارد بپردازیم و سپس تک به تک معرفی و مشاهده بسته اینترنت نامحدود مخابرات و اپراتورها مختلف ایرانسل، همراه اول و رایتل بپردازیم، پس با تیم فنی رایانه کمک همراه باشید. 1. یادگیری بر اساس دادههای ورودی: برای آموزش یک سیستم هوش مصنوعی ابتدا باید دادههایی در اختیار آنان قرار داده شود. اینتل (Intel): این کارت گرافیک دارای سیستم یکپارچه است که محدودیت هایی برای انتقال دادههای تصویری ایجاد میکند. مهم نیست که شما یک طراح گرافیک حرفهای، مبتدی یا دانشجو هستید بهترین لپ تاپ برای شما لپ تاپی است که پردازشگر قدرتمند، صفحه نمایش درخشان و قابلیت حمل را داشته باشد.

اما تمامی این محصولات دارای کیفیت بسیار مطلوبی بوده و انتخاب اشتباه در آنها وجود ندارد تنها باید بنا به نیاز خود و نوع فعالیت خود محصولی مناسب را در میان کالاهای موجود در هر برند انتخاب کنید. در عین حال اگر قصد خرید گوشی های گران قیمت را دارید، بدون شک باید به سراغ آیفون رفته و جدیدترین نسخه های ارائه شده توسط برند اپل را بررسی کنید. لپ تاپهای این برند مناسب انجام پروژهها و بیزینسهای فردی میباشد. Lenovo IdeaPad 530s و Asus ZenBook UX333FA بهترین نمونههای این رده از قیمت هستند و البته که معمولا همهی لپ تاپهای این حوزه، پردازش با قدرت کمتری دارند. کیفیت نمایشگر دقیقا همان چیزی است که نشانگر کیفیت دوربین، پردازش و قدرت گرافیکی گوشی هوشمند است.

بخوان  سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2023 نردبان

در سال ۱۹۷۱، روزنامهنگار دون هوفلر یک گزارش سه قسمتی مفصل به نام « سیلیکون ولی ایالات متحده آمریکا» در مورد صنعت نیمههادی منتشر کرد. الان موندم برم دست دو همونو بگیرم یا اینکه یه لپتاپ نو با قیمت بالاتر تهیه کنم بودجه ام حدود 25 تومنه ولی اگه مجبور بشم بیشتر هم در نظر میگیرم… برای راهنمایی بهتر پیشنهاد میکنم بودجه و نیازتون اصلی از لپ تاپ رو برامون بنویسید. تمام مدلهای جدید خودروهای تسلا مجهز به سختافزار مورد نیاز برای رانندگی خودکار هستند (مانند حسگرهای فراصوت، دوربینها و رادار) و قرار است که با پیشرفت بیشتر در این زمینه، سیستم خودران این شرکت به طور پیوسته بهبود پیدا کند.

این شرکت اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2011 به بازار عرضه کرد و بعد تولیدات خود را به طیف وسیعتری از لوازم الکترونیکی گسترش 1biti داد. این لپ تاپ قادر به اجرای بازیهای سطح بالا بوده و بهره وری در سطح کاری بالا را در اختیار شما قرار خواهد داد. هرچند محصولات جدیدتر که به پردازنده های جدید و حافظه های بالاتر مجهز شده اند عملکرد بالاتری از خود نشان خواهند داد. درست است که برند می تواند تا حدودی نشان دهنده کیفیت و دوام یک محصول باشد، اما واقعیت این است که در بازار حرفه ای و رقابتی امروزی، نام تجاری کمتر بحث برانگیز است. محصولات شیائومی با قدرت و کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب و جذاب نسبت به برند های سامسونگ و آیفون باعث جلب توجه بیشتر گردیده است که به همین منظور در قسطانه امکان خرید اقساطی گوشی شیائومی با حکمت کارت را نیز برای شما فراهم آوریم تا بتوانید با دستان باز انتخاب کنید.