چگونه برنامه های دوستیابی آقا یا خانم شما را درست انتخاب می کنند؟

Gery می‌گوید: «یکی از چیزهایی که به‌عنوان نقطه قوت واقعی این برنامه‌ها تبلیغ می‌شود… میزان اتصالات ایجاد شده است.

گری می‌گوید با استفاده از ادبیات روابط، این برنامه‌ها احتمالاً عوامل دیگری مانند علایق و ارزش‌های مشابه را در نظر می‌گیرند. او می گوید، اما آنها همچنین احتمالاً از تشخیص هوش مصنوعی و نشانگرهای بیومتریک بر اساس جذابیت استفاده می کنند. (به آن به عنوان یک روش سطح بعدی برای رتبه بندی “گرمی” فکر کنید که باعث می شود سیستم رتبه بندی Elo قدیمی به نظر برسد.)

Gery پیشنهاد می‌کند برای جلوگیری از تله پیام‌رسانی بی‌پایان، زودتر به سمت یادداشت‌های صوتی یا چهره به چهره حرکت کنید.

نقل قول: اپلیکیشن های دوست یابی چگونه آقا یا خانم شما را درست انتخاب می کنند؟ (2022، 11 ژوئیه) بازیابی شده در 3 اکتبر 2022 از

بیایید با آن روبرو شویم – اگر کاربران همیشه “یکی” را پیدا کنند، درآمد سازندگان برنامه دوستیابی لزوماً به خوبی شکل نمی گیرد.

به گفته گری، آنچه او پیشنهاد می‌کند «آنقدرها هم دور از ذهن نیست» اگر به نحوه استفاده سازمان‌های رسانه‌های اجتماعی از داده‌های افراد در گذشته فکر کنیم.

به گفته دکتر گری کارانتزاس، دانشمند روابط، تصور شما احتمالا درست است.

گری می‌گوید: «این به ما چیزی در مورد توانایی این الگوریتم‌ها برای تسهیل تطابق می‌گوید.

Gery می‌گوید: «تا حدی منطقی است که در مراحل اولیه استفاده از این برنامه‌ها، تلاش برای کمک به افراد برای برقراری ارتباط با افرادی که در تمام انواع ویژگی‌ها بسیار دوست‌داشتنی و بسیار جذاب به نظر می‌رسند، به نفع آنهاست.

این تجارت عشق

بخوان  فوران یک شراره خورشیدی قدرتمند در کلاس X

“اما این به خودی خود یک عدد نادرست است.”

با در نظر گرفتن همه این موارد، کاربران چگونه می‌توانند الگوریتم‌های برنامه دوستیابی را به بهترین وجه به نفع خود عمل کنند؟

او می‌گوید رمزگشایی کد پشت مسابقات شما مشکل است.

کاری که مردم روی زمین انجام می‌دهند، پیش‌بینی‌کننده بزرگی برای پایان یافتن یا نبودن آن رابطه خواهد بود.»


خستگی دوستیابی آنلاین: چرا برخی افراد ابتدا به برنامه های رو در رو روی می آورند


گری، دانشیار و مدیر آزمایشگاه علوم روابط بزرگسالان در دانشکده روانشناسی دانشگاه دیکین است.

Gery می‌گوید: «یک برنامه دوست‌یابی فقط می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد، مهم نیست که چگونه روی هم چیده شده و چگونه بهینه شده است.

برنامه دوستیابی

اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

کبریت سازی یا جعل کردنش؟

آفلاین بودن به شما امکان می دهد ببینید شرکای بالقوه چگونه IRL رفتار می کنند.

این مقاله برای اولین بار در ذره، یک وب سایت خبری علمی مستقر در Scitech، پرت، استرالیا. را بخوانید مقاله اصلی.

گری می گوید: «این خیلی مخفی است. برای یافتن حس روشنی از آنچه در حال وقوع است به سختی تحت فشار خواهید بود.

ممکن است با صدها شریک بالقوه همسان شده باشید، اما آیا با هر یک از آنها رابطه معناداری برقرار کرده اید؟ داده های تحقیق تصویری تاریک را نشان می دهد.

اما سوال این است که الگوریتمی که برای انجام ارزش اسمی طراحی شده است؟

یک بازی اعداد

در سال 2016، الف مطالعه مهندسی نرم افزار در Tinder محققان برای آزمایش میزان موفقیت، پروفایل های جعلی ایجاد کردند. موفقیت پروفایل های زنانه آنها حدود 10 درصد بود در حالی که پروفایل های مردانه 0.6 درصد موفقیت داشتند.

در حالی که Tinder به عنوان یک برنامه اتصال شناخته شده است، Hinge ادعا می کند که به سمت روابط گرایش دارد. طبق تبلیغات آنها، Hinge تنها “برنامه دوستیابی طراحی شده برای حذف” است.

Tinder می گوید که داشته است بیش از 60 میلیارد کبریت– که به نظر میزان موفقیت باورنکردنی است، اما آیا واقعاً این است؟

اگر از برنامه‌های دوستیابی استفاده می‌کنید، احتمالاً احساس کرده‌اید که شانس پیدا کردن عشق برای شما زیاد است. تقریباً به‌گونه‌ای که گویی برنامه سعی می‌کند شما را بارها و بارها سوایپ کنید.

Tinder که دارد 75 میلیون کاربر فعال ماهانه، در ابتدا بر اساس بود سیستم رتبه بندی الو. به کاربران یک “داغ یا نه” امتیاز، بر اساس تند کشیدن از دیگر کاربران. سپس به آنها مطابقت بالقوه با امتیازهای “مطلوب” مشابه نشان داده شد.

Tinder از آن زمان تا کنون اظهار داشت که الو “اخبار قدیمی” است. اکنون اولویت را به کاربرانی که در برنامه فعال هستند مطابقت می دهد و آنها را با افرادی که همزمان فعال هستند مطابقت می دهد.

یافتن عشق در اولین داده

لولا مبتنی است در مورد برنده شدن جایزه نوبل الگوریتم گیل-شپلی.

این الگوریتم با کاربرانی مطابقت می‌دهد که احتمالاً هر دو با یکدیگر ارتباط دارند. نمایه‌ها شامل اطلاعات شخصی بیشتری برای کمک به تطبیق شخصیت‌ها هستند، نه فقط ظاهر.

آیا آینده عاشقانه خود را به یک الگوریتم سپرده اید؟