چگونه تولید مجازی به بازیگران برای خداحافظی با صفحه سبز کمک می کند

عنصر بی‌درنگ این مجموعه‌های تخیلی که بر روی دیوارهای LED نمایش داده می‌شوند، یکی دیگر از مزایای تولید مجازی را نشان می‌دهد: توانایی بازیگران برای دیدن و واکنش به صحنه‌ها در زمان واقعی. این چیزی است که قبلاً با فناوری هایی مانند صفحه نمایش سبز که در آن صحنه ها و جلوه های ویژه باید در پس از تولید اضافه می شد در دسترس نبود. همه ما تصاویری از پشت صحنه از صحبت بازیگران با توپی که توسط مردی با کت و شلوار کامل سبز رنگ در دست گرفته بود دیده ایم.

در عوض، این سریال تا حدی در یک «حجمی» یا «مجموعه مجازی» با استفاده از ابزار و تکنیک نسبتاً جدید فیلم‌سازی به نام تولید مجازی فیلم‌برداری می‌شود.

داستان «خانه اژدها» که بر اساس کتاب «آتش و خون» نوشته جورج آر.آر.آر.آر.آر.آر.آر. یک پیش درآمد مورد انتظار، این سریال بر روی تارگرین هاوس (خانه اژدها) تمرکز می کند، خانواده ای که دنریس تارگرین از بازی تاج و تخت از آن تبار است. این فیلم خانواده (و اژدهایان همراهشان) را از طریق جنگ داخلی جانشینی بین پرنسس رینیرا تارگرین و برادر ناتنی اش اگون دوم دنبال می کند.

یکی از کاربردهای کلیدی تولید مجازی در سریال تاکنون در قسمت دوم با پرواز پرنسس رینیرا به دراگون استون (قلعه ای که مقر اجدادی خانه تارگرین را تشکیل می دهد) بوده است، جایی که عمو دیمون او با تخم اژدهایی که انتخاب کرده بود فرار کرده است. برای برادر مرحومش بائلون

روشی جدید برای تیراندازی

اولین مورد از این تورهای “پشت صحنه” بر روی حادثه مسابقات در قسمت اول متمرکز شد و برخی از چالش های پیرامون ایجاد مجموعه فیزیکی – از جمله هزینه چشمگیر آن را مورد بحث قرار داد. با این حال، برخی از «خانه اژدها» اصلاً بدون مجموعه فیزیکی فیلمبرداری شده است.

بخوان  Adobe Max 2022 live: آخرین به‌روزرسانی‌ها برای Photoshop، Lightroom و موارد دیگر





این مقاله بازنشر شده است از گفتگو تحت مجوز Creative Commons. را بخوانید مقاله اصلی.گفتگو

1899 | پشت پرده. اعتبار: نتفلیکس

تولید مجازی از طیف وسیعی از فناوری ها از جمله فناوری موتور بازی در زمان واقعی (مانند موتور Unreal Epic) استفاده می کند. موتور بازی یک برنامه توسعه نرم‌افزاری است که در ابتدا برای ایجاد بازی‌های ویدیویی توسعه داده شد، اما اکنون برای کنترل مجموعه‌ها و محیط‌های مجازی در تولید مجازی استفاده می‌شود.






این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

تولید مجازی فصل اول ماندالوریان

این استیج ولوم LED یکی از بزرگترین در جهان است که شامل بیش از 2000 صفحه نمایش LED و 92 دوربین ضبط حرکت است. مقیاس این حجم LED به این معنی است که بازیگران و خدمه تولید در یک محیط CGI متحرک در زمان واقعی غوطه ور می شوند و می توانند به محیط مجازی که در مقابل چشمانشان تغییر می کند پاسخ دهند.

در طول همه‌گیری، تولید مجازی همچنین باعث شد تا تولید فیلم و تلویزیون با وجود رعایت فاصله اجتماعی و محدودیت‌های سفر ادامه یابد، زیرا نیاز به فیلم‌برداری در محل را از بین می‌برد. همانطور که به دوران فیلمسازی پس از همه گیری (و بیشتر به مجموعه “خانه اژدها” می رویم، جالب خواهد بود که ببینیم “ابزار جایگزینتولید مجازی به معنای آینده سینما و تلویزیون است.


متاورس به شدت مورد تبلیغات قرار گرفته است، اما می تواند روش های کاملا جدیدی را برای تولید صفحه نمایش فعال کند


ارائه شده توسط The Conversation


این نمایش قبلاً مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، قسمت افتتاحیه آن به عنوان “تلوزیون زیبا و مجلل” توصیف شده است. توسط گاردین. از زمان پخش قسمت اول، House of Dragon منتشر شده است محتوا در توییتر به طرفداران نگاهی از پشت صحنه به نحوه ایجاد اپیزودها می دهد.

در صحنه پل دراگون استون، جایی که اتو و دیمون با هم جدا می شوند، بازیگران واقعی هستند و روی یک پل فیزیکی بدون تزئین ایستاده اند. با این حال، خود دراگون استون و محیط صخره ای اطراف پل کاملا مجازی است، که در مرحله پیش تولید طراحی شده و در حین تولید از طریق موتور بازی بر روی دیوارهای LED نمایش داده شده است.






در این مرحله همه بازیگران و پل در پیش زمینه بار دیگر واقعی هستند اما پس زمینه کاملا مجازی باقی می ماند. نور کل این صحنه نیز احتمالاً مستقیماً از ولوم LED است که می تواند برای بازآفرینی نور در ساعات مختلف روز تنظیم شود.

تولید مجازی همچنین شامل سیستم هایی مانند ضبط حرکت و ردیابی دوربین است. اینها برای حصول اطمینان از اینکه تصاویر نمایش داده شده روی ولوم های LED به حرکت دوربین فیزیکی واکنش مناسب نشان می دهند، محاسبه موقعیت نسبی صحیح دوربین مجازی و بنابراین زاویه جسم نمایش داده شده روی دیوار LED مهم هستند.

مزایای تولید مجازی

ورود رینیرا به اژدهایش سیراکس نیز کاملا مجازی است، تا جایی که رینیرا را از نزدیک می‌بینید که از سیراکس پیاده می‌شود و از وسط نگهبانان پادشاه می‌گذرد.

تولید مجازی اخیراً در پروژه هایی مانند پروژه جدید نتفلیکس استفاده شده است سریال معمایی و ترسناک “1899” و دیزنی سریال «جنگ ستارگان» «ماندالوریان» . سازندگان «خانه اژدها» اولین کسانی بودند که از مرحله تولید مجازی جدید استفاده کردند استودیو برادران وارنر در لیوسدن در بریتانیا.

اگرچه این پل از نظر لجستیکی برای فیلمبرداری «خانه اژدها» غیرعملی بود، اما تیم تولید مجازی توانستند پل را به صورت مجازی از طریق اسکن لیزری (LIDAR) از آن بازسازی کنند و سپس با آن به صورت مجازی با حجم LED عکسبرداری کنند. با توجه به محدودیت‌های سفر و قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی ناشی از همه‌گیری، این توانایی برای فیلم‌برداری صحنه‌ها با پل به‌طور مجازی نیز ممکن است مفید باشد.

خانه اژدها: چگونه تولید مجازی به بازیگران کمک می کند تا با صفحه سبز خداحافظی کنند

جزیره San Juan de Gaztelugatxe و پل آن به صورت دیجیتالی برای House of Dragons بازسازی شد. اعتبار: Daliusposus/Shutterstock

برای نمایشی مانند «خانه اژدها»، تولید مجازی همچنین فرصتی برای خلق مجموعه‌های خارق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد که وجود ندارند یا فیلم‌برداری در مکان‌های واقعی دشوار یا پرهزینه است. این شامل سایت San Juan de Gaztelugatxe در اسپانیا، که پل دراگون استون در سریال بازی تاج و تخت بر روی آن ساخته شده است.

نقل قول: House of the Dragon: چگونه تولید مجازی به بازیگران برای خداحافظی با صفحات سبز کمک می کند (2022، 14 سپتامبر) بازیابی شده در 1 اکتبر 2022 از

به طور کلی، تولید مجازی راهی برای ساختن فیلم و تلویزیون است که محتوای تولید شده توسط رایانه را مهار می‌کند و امکان تجسم و کنترل در زمان واقعی محیط دیجیتالی را که در آن عکس می‌گیرید را فراهم می‌کند، به عنوان مثال با نمایش آنها بر روی دیوار صفحه‌نمایش LED. نکته مهم این است که محیط‌های مجازی و جلوه‌های ویژه معمولاً به جای اینکه در پس‌تولید اضافه شوند، در صحنه فیلمبرداری، در زمان واقعی در دوربین ثبت می‌شوند.

به عنوان یکی از ستاره های سریال، Rhys Ifans توضیح دادتولید مجازی برای تصویربرداری از صحنه‌های پل در دراگون استون استفاده شد، زیرا امکان تصویربرداری مکرر از صحنه‌های سپیده‌دم یا غروب را فراهم می‌کرد. برخلاف فیلمبرداری «در لوکیشن» که در آن ساعاتی از نور روز محدود می‌شوید، تولید مجازی به خدمه این امکان را می‌دهد تا با هر نور و فضایی که نیاز دارند، تا زمانی که لازم است فیلم‌برداری کنند. این به این دلیل است که خود ولوم LED اکثر نور پویا مورد نیاز برای یک صحنه را فراهم می کند.