چگونه دره دریم لایت دیزنی باعث شد دوباره مثل یک بچه احساس کنم


هر بار که یک بازی ویدیویی جدید بازی می‌کنم، متوجه می‌شوم که سعی می‌کنم احساسی را که در جوانی از بازی کردن آنها داشتم، به تصویر بکشم. آن احساسی که در آن می بینید که به صفحه نمایش خیره شده اید و هیچ چیز دیگری در اطراف شما وجود ندارد.

پس از سال ها تلاش برای بازپس گیری آن جادو، سرانجام وقتی آن را برداشتم، آن را پیدا کردم دره رویایی دیزنی (در برگه جدید باز می شود).

وقتی بزرگ شدم، من تنها فرزندی بودم که با پدر یا مادری مجردی زندگی می کردم که تمام وقت کار می کرد، این باعث شد که من با احساس تنهایی بسیار آشنا شوم. من اغلب متوجه می‌شدم که به دنبال نوعی آرامش به رسانه‌های اطرافم هستم و همانطور که در دهه 1990 بود، آن رسانه با دیزنی ارتباط داشت. دیزنی در آن زمان همه جا بود، از کارتون‌های صبح شنبه که تماشا می‌کردم، لباس‌هایی که می‌پوشیدم، فیلم‌هایی که می‌رفتم در سینما ببینم، و بازی‌های ویدیویی که بازی می‌کردم.

زنگ پاکارد به صدا در می آید

مسخره در دریم لایت ولی

(اعتبار تصویر: TechRadar)

یکی از اولین خاطرات بازی من مربوط به بازی است علاءالدین کپکام در SNES (در برگه جدید باز می شود). فیلمی که بازی از آن اقتباس شده بود، اولین فیلمی بود که در سینما دیدم. به کوله پشتی جن که هر روز با افتخار به مدرسه می بردم وسواس داشتم.



منبع