چگونه در تکنولوژی در 60 دقیقه پیشرفت کنیم

بهترین لپتاپهای 4k به اندازهای زیبا هستند که شما را مسحور خود میکنند. در این حالت میتوانید تا چهار لپ تاپ را در کنار هم قرار داده و با بررسی جزء به جزء مشخصات آنها تصمیم درستتر و دقیقتری بگیرید.از بخش نمودار قیمت لپ تاپ موردنظر نیز میتوانید روند کاهش یا افزایش قیمت لپ تاپ لنوو را مورد بررسی قرار داده و بهترین زمان را برای خرید لپ تاپ لنوو خود انتخاب کنید. گوگل برای آموزش یادگیری شبکه عصبی به علاقمندان این مبحث، ابزاری ارائه میکند که میتوان با استفاده از آن در مرورگر وب با یک شبکه عصبی بازی کرد و حالات گوناگون آن را مورد بررسی قرار داد. اولین آیفون در سال 2007 رونمایی شده و تا به امروز مدلهای گوناگون آن معرفی و عرضه شده است. در طی سالهای اخیر سرمایهگذاریهای زیادی از سوی شرکتهایی همچون گوگل و مایکروسافت در استارتاپهای مربوط به هوش مصنوعی شده است که این اتفاق باعث شده تا میزان سودآوری بطور میانگین تا حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کند که این اتفاق سبب تقویت اقتصادی به میزان ۱۴ تریلیون دلار شده است.

بر اساس این تعریف، یک شبکه عصبی، مجموعهای از نورونهای نرمافزاری است که ساخته و به هم متصل شدهاند، این اتصالات امکان تبادل پیام با یکدیگر را برای نورونها فراهم میکند. شبکه عصبی، روشی برای اتصال ورودیها و خروجیها به یکدیگر با بهرهگیری از یک مدل است که بر مبنای عملکرد مغز انسان طراحی شده و سعی در یافتن بهترین راهکار برای حل یک مساله دارد. شبکههای عصبی شامل تعدادی لایه پنهان هستند، که دادهها از طریق آنها پردازش میشوند و به ماشین اجازه میدهند تا در یادگیری خود”عمق” داشته باشد، اتصالات و ورودی وزنی را برای بهترین نتیجه ایجاد کند. گوشی اپل که به گوشی آیفون معروف هستند، معروفترین محصولات شرکت اپل به حساب میآیند. اینترنت همراه که پر سرعت ترین اینترنت برای تماشای تلویزیون آنلاین، گیمینگ و بازی آنلاین و برقراری تماس تصویری است؛ اینترنت ثابت مناسب برای استفاده در خانه و ادارههاست و با اینترنت چندکاربره هم فقط با خرید یک بسته اینترنت، می­توانید چند نفره از اینترنت با سرعت بالا استفاده کنید.

معنای دقیق شهر هوشمند به شرایط و محیطی که در آن تعریف میشود، بستگی فراوانی دارد اما به طور کلی میتوان گفت که شهرهای هوشمند بهمنظور افزایش بهرهوری در امور شهری و تسریع روند رشد اقتصادی و افزایش کیفیت زندگی شهروندان از طریق تکنولوژی ایجاد و توسعه داده خواهند شد. Narrow AI در اطراف ما موجود است و به راحتی میتوان گفت موفقترین تحقق آن تا به امروز است. صفحات بهینه شده (AMP) به راحتی بارگیری می شوند ، بنابراین رتبه بهتری نسبت به سایر صفحات وب که از این تکنولوژی پشتیبانی نمی کنند ، دارند.می توان گفت که صفحات بهینه شده یا AMP در حدود 2 ثانیه لود می شوند که در مقایسه با صفحات بهینه نشده ممکن است تا 15 ثانیه طول بکشد ، بسیار ارزشمند است چرا که باعث جذب مشتریان بیشتری می شود. از ویژگیهایی که شرکتهای هوش مصنوعی را از یکدیگر متمایز میکند، برنامهریزی و اهداف آنها میباشد و همین امر باعث میشود تا سهم بیشتری از بازار هوش مصنوعی به دست آورند و پیشروتر باشند.

بخوان  دانلود رایگان فونت اتوکد + آموزش نصب

با توجه به آنکه در ماههای اخیر اخبار و گزارشهای متعددی درباره تکنولوژیهای جدیدی که توسط شرکتهای مختلف توسعه و ارائه شده، منتشر شده است، میتوان به وضوح دریافت که سرعت پیشرفت و تغییرات در این حوزه بسیار بیشتر حد تصور است؛ بنابراین بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد کردهاند که پنج تکنولوژی، آینده جهان و شهروندان کشورهای مختلف را با تغییر و تحولات عظیم و قابل توجهی روبرو خواهد کرد که توسعه و برقراری اینترنت ۵G، فناوری خودروهای خودران و برقی دوستدار محیط زیست، شهرهای هوشمند و اینترنت اشیا (IoT) و در آخر ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیتکوین از آنها هستند.

برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید. همچنین ما در ابر آراز با ارائه ی سرورهای ابری با قیمتی مقرون به صرفه، آپ تایم 99/99 درصد و پشتیبانی رایگان 24 ساعته در خدمت شما هستیم. این مجموعه دارای چندین ویژگی مفید از جمله پشتیبانی MVC ، کتابخانه های شی گرا ،Artisan ، تکنیک های احراز هویت ، database migration و … یادگیری ماشین شامل یادگیری تحت نظارت (با استفاده از مجموعه داده های دارای لیبل یا labeled) و یادگیری بدون نظارت (با استفاده از مجموعه داده های بدون لیبل یا unlabeled) است. اغلب بر انجام یک کار واحد بسیار خوب متمرکز است و گرچه به نظر میرسد این ماشینها هوشمند هستند، اما آن ها با محدودیتهای بسیار بیشتری حتی از ابتداییترین مدل هوش انسانی کار میکنند.

بخوان  فناوری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 1biti

میتوان حد واسط و میانگین میان تکنولوژی پیشرفته و تکنولوژی بسیط را تکنولوژی متوسط یک بیتیتعریف کرد. Python: این زبان نیز یکی از پرکاربردترین زبانها در حوزهٔ هوش مصنوعی است و از دلایل محبوبیت این زبان در حوزهٔ هوش مصنوعی میتوان به وجود لایبرریهای کاربردی آن مانند Numpy (برای ایجاد قابلیت انجام محاسبات علمی)، Scypy (برای محاسبات پیشرفته) و Pybrain (برای استفاده در حوزهٔ یادگیری ماشینی) اشاره نمود که برای شروع یادگیری این زبان نیز میتوانید به دورهٔ رایگان آموزش پایتون در سکان آکادمی مراجعه نمایید. پروتکل مانند زبان گفتار و قوانین رفتاری در جامعه انسانهاست و همانطور که بدون این زبان و مجموعهی معمول قوانین، انسانها به درستی قادر به برقراری ارتباط نیستند سخت افزارها و رایانهها نیز امکان انجام کارها و برقراری ارتباط را ندارند.

با هر بار تلاش و افزایش قدرت اتصالات، موفقیت شبکه افزایش یافته و شرایطهایی که به شکست میانجامند حذف میشود. اینترنت چمدانی الهامگرفته از یک شبکه وایرلس اتریشی است که با نصب آنتنهای مخصوص WiFi روی پشتبامها کار میکند و چتر پوششی بینظیری دارد. از انگیزههایی که باعث میشود تا شرکتهای بسیاری در حوزه هوش مصنوعی فعالیت داشته باشند، مربوط به مقابله با موانع موجود بر سر راه هوش انسانی است که هوش انسانی را به هوش ماشینی انتقال دهند. در ساخت چت باتها از روشهای ساخت هوش مصنوعی پردازش زبان طبیعی یا همان NLP استفاده شده است تا الگوریتمها و کامپیوترها بتوانند تعاملهای انسانی را به وسیله زبانهای مختلف درک و دادهها را پردازش کنند. درک تفاوت بین AI، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق میتواند کمی گیج کننده باشد.

AGI ماشینی با هوش عمومی است و دقیقاً مانند یک انسان میتواند از این هوش برای حل هر مشکلی استفاده کند. بدون تردید هوش مصنوعی میتواند در حوزه اشتغالزایی هم تأثیرات مثبت و مهمی داشته باشد. بر اساس آماری که مکنزی اعلام کرده است، شرکتهایی همچون گوگل و بایدو (موتور جستجوی کشور چین که رقیب گوگل است)، در سال ۲۰۱۶ رقمی در حدود ۳۰ میلیارد تومان بر روی پروژههای هوش مصنوعی مجموعهشان سرمایهگذاری کردند که تا ۸۰ درصد از این مبلغ بر روی تحقیق و توسعه این حوزه قرار داده شده است. هوش مصنوعی از گوشیهای موبایل در جیبمان تا تلویزیونهای هوشمند در منزلمان، همراهمان است و تقریبا در همه جا دیده میشود. در همین راستا، در مطلبی که در وبلاگ اینتل منتشر شده استنتاج، فرآیند استفاده از مدل آموزش دیده برای ساخت پیشبینی درباره دادههای جدید بیان شده است. تیم هوش مصنوعی اینتل در مطلب خود که در رابطه با هوش مصنوعی منتشر شده در رابطه با آموزش چنین میگوید: «آموزش، فرآیندی است که طی آن، سیستم الگوهای موجود در دادهها را کشف میکند.

بخوان  نانو تکنولوژی چه مزایا و معایبی به همراه دارد؟ | 1biti
«ماشین هوشمند»، ماشینی است که میتواند هوشمندی انسان را شبیهسازی کند. گیمرها دوست دارند بازیها را با کیفیت بالا اجرا کنند، از این رو همواره به دنبال دانستن قیمت لپتاپ گیمینگ هستند. این ابعاد برای مولتی مدیا، گیمرها و طراحان گرافیک مناسب است. به بیان ساده، یادگیری عمیق یک روش خاص یادگیری ماشین است که بر اساس استفاده از شبکههای عصبی بنا نهاده شده. در مثال بیان شده در رابطه با سیستم غربالگری چشم Aier، مرحله آموزش شامل دادن تصاویر دارای برچسب چشم سالم و بیمار به الگوریتم میشود. بر همین اساس است که سیستم غربالگری چشم Aier سلامت چشمها را بررسی میکند و موتور جستوجوی Bing پاسخ سوالات شما را میدهد. در بخش بعدی از مقاله «برنامه نویسی هوش مصنوعی چیست» به بررسی دلیل این مسئله پرداخته شده است که چرا زبان پایتون برای برنامه نویسی هوش مصنوعی استفاده میشود.

دو ایده اول مربوط به فرایندهای تفکر و استدلال هستند، در حالی که بقیه با رفتار سرو کار دارند. افرادی که در مسیر یادگیری هوش مصنوعی هستند، میتوانند در زمان آزاد خود به تمرین برنامه نویسی هوش مصنوعی با استفاده از کار روی پروژهها بپردازند. آلن تورینگ ، 1950 : کمتر از یک دهه پس از شکستن ماشین رمزگذاری نازیها به نام Enigma و کمک به نیروهای متفقین در پیروزی در جنگ جهانی دوم، ریاضیدان آلن تورینگ برای بار دوم با یک سوال ساده تاریخ را تغییر داد: “آیا ماشینها میتوانند فکر کنند؟ خسروشاهی طی یک مصاحبه با ZDNet در همین رابطه میگوید: «مردم بر این باورند که ما در حال بازسازی مغز انسان هستیم. در این حال از شبکه خواسته میشود که یک مساله را حل کند. بله همانطور که می دانید در دنیای امروزی بدون اینکه حتی متوجهش باشیم تکنولوژی در حال مدیریت ما است نه اینکه ما آن را مدیریت کنیم.