چیزی که هوش مصنوعی کارشناسان نمی‌خواهند شما بدانید

در حال حاضر می 11 پرو و می 11 اولترا از لحاظ قدرت پردازشی حرف اول را در بین محصولات شیائومی میزنند. ولی توجه داشته باشید که سرعت دانلود و آپلود را در نرمافزارهای دانلود با واحدِ بایت بر ثانیه یا همان B/s (با حرف B بزرگ) نمایش میدهند، که هر 8 b/s برابر با 1 B/s است، از این رو زمانی که میگوییم سرعت دانلود ۱۰۰ KB/s است، یعنی پهنای باند دریافتی ۸۰۰ Kb/s است. برترین مدل از این سری با عنوان شیائومی می 10 تی پرو از لحاظ قدرت سخت افزاری و قابلیتها بین دو گوشی می 10 و می 10 تی قرار میگیرد اما کیفیت ساخت آن و کیفیت صفحه نمایش کمی کاسته شده تا قیمت تمام شده محصول پایینتر بیاید. صفحه نمایش می 10 بسیار باکیفیت و جذاب بوده و از لحاظ خروجی هیچ کم و کسری نسبت به پرچمدارهای بازار ندارد. این گوشی در زمینه دوربین و به نسبت قیمت خود عملکرد بسیار خوبی داشته و باتری بزرگ آن هم طول عمر بالایی دارد.

اما به هر حال، اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، با توجه به مزایای دیگری که ردمی نوت 8 دارد، مانند دوربین چهارگانه قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ و طول عمر بالای باتری، میتوان از این ضعف چشمپوشی کرد و به خصوص کسانی که عادت ندارند زیاد از گوشی خود کار بکشند، هیچ مشکل خاصی را احساس نخواهند کرد. شیائومی در این گوشی برای اولین بار پسوند می را حذف کرد و از این پس دیگر شاهد این عبارت در انتهای نام گوشیهای این شرکت نخواهیم بود. پس اگر اولویت خود را مشخص کنید میتوانید بسته به نیازخود در این کلاس هم گوشی بهتری را برای خود انتخاب کنید.

قیمت گوشی هم به نسبت می نوت 0 کمی افزایش پیدا کرده است که همین مسئله میتواند یکی از نقاط ضعف آن باشد. اما در مجموع اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید و کیفیت دوربین بیشتر از قدرت پردازشی برایتان مهم است، در این صورت ردمی نوت 9 را هم حتماً به گزینههای خود اضافه کنید. گام ششم: مفاهیم و کتابخانههای یادگیری ماشین (به جز یادگیری عمیق) را فرا بگیرید! زیر مجموعههای هوش مصنوعی تنها بخشی از آن به حساب میآیند و نه خود آن؛ مثلا ماشین لرنینگ (یا همان یادگیری ماشین) یا یادگیری عمیق بخشهایی از هوش مصنوعی به حساب میآیند. بنابراین، اگر قدرت سخت افزاری و اجرای روان بازیها بیش از دوربین و اتصال نسل جدید فایو جی برایتان اهمیت دارد، میتواند روی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو به عنوان یک گزینه کاملاً ایدهآل حساب ویژهای باز کنید. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد یک بیتی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

بخوان  فناوری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 1biti
علیرغم نوپا بودن هوش مصنوعی و بینایی ماشین در ایران، شرکتهای فعال در حوزه بینایی ماشین در ایران تعدادشان امیدوارکننده است و نویدبخش آیندهای روشنتر در این حوزه است. اگرچه این همکاری باعث شده است مثلا برندهایی مانند امیزفیت هم در ایران زیرمجموعهی شیائومی شناخته شوند؛ اما به واقع چنین نیست. همانطور که برای گنجشک ها “مسئله کنترل” خیلی مهم بود، برای ما نیز چنین خواهد شد. در واقع، مشابه ماشینها و ابزارهای الکترونیک، برای ریزتراشهها نیز چنین سرنوشتی پیش آمد تا نشانهای دیگر از زوال این صنایع در آمریکا باشد. ابزارهای بسیاری در هوش مصنوعی به کار گرفته شده اند که انواع تحقیق و بهینه سازی ریاضی، منطق، شیوه های مبتنی بر احتمال و اقتصاد را احاطه کرده است. بنابراين عرصه بسيار وسيع نانوتکنولوژي که زندگي انسانها را نيز در برخواهد گرفت، خود القاءکننده اين نتيجه خواهد بود که نميتوان به روي آن چشم بست. اصلا عجیب نیست که تا چند سال آینده لنزهایی روی مردمک چشممان بگذاریم که حاوی تراشههای الکترونیکی باشد!

طراحی می 11 به خصوص در قسمت جلوی بدنه هیچ تفاوت خاصی با مدل قبلی یعنی می 10 ندارد، اما شکل دوربین پشتی این دو گوشی را از هم متمایز میکند. زومیت قیمت گوشی های شیائومی را از فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور جمعآوری میکند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار میدهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاهها مشاهده کنید و ارزانترین فروشنده اینترنتی را بیابید. تری ویناگراد استاد علوم کامپیوتر، SHRDLU را ساخت که یک برنامه کامپیوتری اولیه با زبان طبیعی است. در حالی که مدل اولترا از یک دوربین سهگانه با لنزهای 50، 48 و 48 مگاپیکسلی استفاده میکند و یک نمایشگر کوچک در کنار لنزهای دوربین خود دارد، می 11 پرو به یک دوربین سهگانه با لنزهای 50، 8 و 13 مگاپیکسلی مجهز شده است.

تعامل پویا بین اجزای یک سیستم حمل و نقل ارتباطات وسایل نقلیه، کنترل هوشمند ترافیک، پارکینگ های هوشمند و سیستم های جمعآوری عوارض الکترونیکی را قادر می سازند. البته در اینجا هم کاهش قیمت تبعاتی داشته و باعث شده تا برخی ضعفها را شاهد باشیم. تراشه اسنپدراگون 870 عمر چندان زیادی ندارد و هنوز هم یکی از بهترین پردازندههای موبایل محسوب میشود. در ضمن، برای آن دسته از کاربرانی که نمیخواهند زیاد هزینه کنند، یک مدل معمولی و غیر پرو از بلک شارک 4 هم در نظر گرفته شده که به جای تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888، از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 870 استفاده میکند و گزینههای حافظه رم آن هم 6، 8 و 12 گیگابایت میباشند. هر دو گوشی از پردازنده اسنپدراگون 888 و حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی بهره میبرند و تنها تفاوت آنها در دوربین پشتی و نمایشگر کنار آن است. به عنوان مثال صفحه نمایش این گوشی 144 هرتزی است و در مقایسه با نمایشگر 90 هرتزی می 10 پیشرفت چشمگیری داشته است.

بخوان  رشته تکنولوژی پزشکی هسته ای و بازار کار | 1biti

این کتاب بسیار کاربردی است و با ذکر نمونههای واقعی زیر و بم کتابخانههای سهگانهی بالا را به شما آموزش خواهد داد! او خوشحال بود که در مورد کارهای گذشته صحبت میکند، اما همچنان به کاری که با تیم جدیدش انجام میداد، گوش میداد. مورد دیگه هم که خیلی به چشم میخوره دستکاری نرمافزاری عکسهاست که بعد از ثبت عکس انجام میشه و باعث میشه تا یکم تو نمایش رنگها اغراق بشه. مهمترین موارد شامل: اندازه صفحه، رزولوشن تصویر پایه، زاویه دید، زمان پاسخگویی، نوع پنل و پایه مانیتور است که باید در نظر داشته باشید تا بتوانید صفحه نمایش مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین اگر قصد فروش لپ تاپ دست دوم دارید، میتوانید با ثبت کالای خود در بخش “ایسام من”، آن را با قیمت مورد نظر خود بفروشید. در این کشورها زمانی که شخصی کالایی مثل مانیتور را از فروشگاه تهیه می نماید تا مدت زمان معینی می تواند بدون قید و شرط کالای خریداری شده را عودت نماید و وجه پرداخت کرده را دریافت نماید حال آنکه با توجه به اینکه این مانیتور خریداری شده به دلیل باز شدن کارتن یا به اصطلاح آنباکس شدن استفاده شده یا حتی استفاده نشده باشد دیگر به عنوان کالای آکبند مورد قبول نیست و به جمع دسته مانیتور استوک می پیوندد.

همچنین این دستگاه به یک نمایشگر 144 هرتزی هم مجهز شده که در انجام روانتر بازیها میتواند بسیار تأثیرگذار باشد. این عبارت به معنی لولای خاص و چرخش ۳۶۰ درجهای نمایشگر است. این به این معنی است که مانیتور CRT نسبت به برخی از رقبا قادر به نمایش رنگ پر جنب و جوش و جزئی تر هستند. این گوشی در تمامی بخشها نسبت به نسل گذشته پیشرفت داشته و همچنان یک گوشی میانرده ایدهآل است. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 865 عرضه شد که سال گذشته پرچمدار پردازندههای کوالکام بود. در سال ۲۰۱۷ اولین گوشی هوشمند نوکیا وارد بازار شد. با توجه به اینکه شیائومی می 11 هنوز وارد بازارهای جهانی نشده، شیائومی می 10 رده بالاترین گوشی حال حاضر تولید کننده چینی محسوب میشود. با کمک پردازنده و رم خوب این لپ تاپ براحتی میتوانید نرم افزارهایی مجموعه آفیس مثل ورد، پاورپوینت و حتی فتوشاپ را اجرا کنید. همچنین، این گوشی به سرعت گرم میشود که همین گرم شدن بیش از حد میتواند توان پردازنده و راندمان گوشی را پایین بیاورد.

بخوان  بهترین سایت‌های اخبار تکنولوژی و فناوری smurchs Site | 1biti

حافظه رم این مدل از بین دو گزینه 8 و 12 گیگابایتی قابل انتخاب است و شیائومی ترجیح داده تا گزینههای معقولی را پیش روی مخاطب قرار دهد. پوکو ایکس 3 NFC یک گوشی فوق العاده خوش قیمت است که رقبای زیادی در بین محصولات سری شیائومی می یا ردمی ندارد. همچنین با شناختی که از شما دارند (مانند سلیقه) به بررسی رستورانهای نزدیک مورد علاقه شمامیپردازند و بهترین رستوران را پیشنهاد میدهند. برای نشان دادن تصویر، شما باید از کابل ویدیویی استفاده کرده و دستگاه خود را به مانیتور متصل کنید. شیائومی می 9 به همراه گلکسی اس 10 اولین گوشیهایی بودند که از تراشه اسنپدراگون 855 استفاده کردند و البته در این رده قیمت کمتر گوشی هوشمندی را میتوانید پیدا کنید که دوربین سهگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی داشته باشد. علیرغم اینکه کیفیت تصویر در این پنلها افزایش یافته است، برخی از گیمرها به دلیل زمان پاسخ گویی محدود مانیتورهایی که از پنل IPS استفاده میکنند، ترجیح میدهند که آن را خریداری نکنند.

با این حال، قیمت بسیار مناسب پوکو ایکس 3 پرو باعث شده تا به انتخاب اول بسیاری از خریدارانی تبدیل شود که برای خرید یک گوشی رده بالا بودجه محدودی دارند. بنابراین، اگر زیاد اهل انجام بازی نیستید، خرید آن به شما پیشنهاد نمیشود. به این ترتیب بدانید که ثروت ابتدا به معنای دیگری در مدیریت تکنولوژی خود را نشان میدهد ولی اگر به درستی به کار گرفته شود، خود تولیدکننده ثروت خواهد بود. Forrester New Wave™: Automation-Focused Machine Learning Solutions, Q2 2019، راه حلهای یادگیری ماشین خودکار را ارزیابی کرد و دریافت که نسخههای قدرتمندتری برای مهندسی ویژگی ارائه میدهند. فناوری یادگیری ماشین (Machine Learning)، زیرمجموعه هوش مصنوعی است که در تمام صنایع نفوذ کرده و تحولات مهمی ایجاد کرده است. فناوری های روز باعث می شوند تا بر روی نیاز های بازار تاثیر بگذارند. دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی هم جوابگوی نیاز کاربران در زمینه ثبت عکسهای سلفی و برقراری تماسهای ویدیویی خواهد بود.