کاربران توییتر در عجیب‌ترین تغییری که تاکنون داشته‌اند به ایلان ماسک رای می‌دهند تا از قدرت کناره‌گیری کند

نتیجه نظرسنجی به احتمال زیاد هیچ تاثیری نخواهد داشت – سکوت می تواند تاثیر بیشتری نسبت به یک موضوع توییت داشته باشد و ماسک این را می داند.

در حالی که دلایل او برای انجام این کار تقریبا منطقی است، اما همه اینها به نظر می رسد که او برای تعامل با کاربران بازی می کند. درام چیزی است که اکثر ما احتمالاً در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک دیده یا تجربه کرده‌ایم و ماسک با آن غریبه نیست، به همین دلیل است که حوادثی از این دست از زمانی که او در ماه نوامبر مدیریت را به دست گرفت، در جریان‌های خبری هجوم آورده است.

در آخر هفته آغاز شد، جایی که با توجه به آستانه (در برگه جدید باز می شود) سیاست جدیدی بلافاصله اعمال شد که کاربران را در صورت به اشتراک گذاشتن پیوندهای سایر شبکه های اجتماعی در توییتر، مانند Mastodon و Instagram، به تعلیق حساب تهدید می کرد.

من قبلا بوده ام استفاده کمتر از توییتر و بیشتر از Mastodon (در برگه جدید باز می شود) – من آن را سرگرم‌کننده و جذاب می‌دانم، و بسیار با نحوه خواندن فید توییتر خود، حتی قبل از اینکه ماسک مدیریت می‌کردم، بسیار متفاوت است. اگر به فکر رفتن به یک پلتفرم رسانه اجتماعی جایگزین هستید، ما چند انتخاب عالی برای شما داریم که باید در نظر بگیرید.

بخوان  ویدیو/ طوفان‌های مغناطیسی در یک قدمی کره زمین

شکست ایلان ماسک که مسئولیت مدیریت توییتر را برعهده گرفت همچنان ادامه دارد و آخرین فعالیت او ایجاد یک نظرسنجی است تا به کاربران اجازه دهد تصمیم بگیرند که آیا او باید از مدیرعاملی این شرکت کناره گیری کند یا خیر.

در عوض، توصیه می کنیم منتظر تعطیلات تعطیلات باشید و آن را با خانواده و دوستان، تماشای فیلم های بد و خوردن انواع شکلات بگذرانید. در مورد آخرین مزاحمت های رسانه های اجتماعی این میلیاردر غافل نشوید.





منبع

از پاسخ دادن به کاربران بدنام و لغو ممنوعیت دیگران مانند دونالد ترامپ، تیتر خبرها می شود و توییتر را مرتبط نگه می دارد. مسلماً این پلتفرم مدتی است که به شدت به تغییرات بزرگ نیاز داشته است، اما نباید آنقدر پایین بیاید که کاربران در مورد اینکه آیا می توانند پیوندهایی را به سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند یا نه، رای می دهند.

من این حماسه را از زمانی که ماسک برای اولین بار در آوریل تصمیم گرفت این پلتفرم را بخرد، دنبال می‌کردم، و سپس آن را در ماه می به حالت تعلیق درآورد، و شبیه به یک فیلم بد دهه 90 است.

نظرسنجی او می گوید..