کاهش موادضر نیکوتین با باکتری های روده

نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد، افراد سیگاری با کُلنی دارای ویژگی‌هایی هستند که قادر به تشخیص نیکوتین هستند، به بیماری‌های با شدت کمتری مبتلا می‌شوند و آزمایش‌های انجام‌شده روی موش‌ها حاکی از آن است که احتمالاً میکروب‌ها می‌توانند از آسیب‌دیدگی می‌کنند.

نتایج یک مطالعه جدید می‌دهد، باکتری‌های روده احتمالا می‌توانند نشان دهند مضر نیکوتین روی مصرف را کاهش دهند.

گروهی از دانشمندان چینی و آمریکایی در این پژوهش، سیلی را در روده شناسایی کرده اند، نیکوتینی را که مورد بررسی قرار گرفته است، تجزیه و تحلیل می کند. بر اساس آخرین مطالعات منتشر شده در نیچر، مشخص شد که مجله‌های کُلنی دارای ویژگی‌های خوبی هستند، که نیکوتین روده را در معرض خطر نیکوتین قرار داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از چینادیلینیکوتین یک ماده مضر در تنباکو است که باعث آسیب و خطرات زیادی برای سلامتی می‌شود و می‌تواند باعث چربی شود.

طبق گفته پژوهشگران این مطالعه، نیکوتین به عنوان عامل مؤثر نوعی مولکول روده به نام AMPK شناخته شده است و این مولکول‌ها به پیشرفت بیماری کبد چرب غیرالکلی (به اختصار NAFLD) کمک می‌کنند.

بیماری چربی غیرالکلی نوعی از چربی چرب است که در نتیجه به دلیل مصرف زیاد الکل در مصرف می‌کند. مصرف بیماری غیر الکلی (NASH) شدیدترین و پیشرونده‌ترین نوع از بیماری چربی غیر الکلی است و بیماری چرب غیر الکلی شایع‌ترین بیماری بیماری در پیشرفته‌ترین بیماری می‌شود.

پژوهشگران دانشگاه‌های پکن، ژجیانگ، فودان، بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه‌های پزشکی ونژو و مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده آمریکا دریافتند که “Bacteroides xylanisolvens” می‌تواند نیکوتین‌های خوبی را در افراد سیگاری به دست آورد.

بخوان  سوخت‌گیری خودکار هوایی با کمک هوش مصنوعی

یافته‌های این مطالعه یک راهکار احتمالی را برای کاهش مصرف چربی غیرالکلی ناشی از استعمال دخانیات، با استفاده از باکتری‌هایی که به طور طبیعی در روده انسان وجود دارند و به طور طبیعی در تولید مواد غذایی مصرف می‌شوند، پیشنهاد می‌کنند.

انتهای پیام



منبع