کم آوردن سارق مسلح در مقابل فروشنده جسور + فیلم

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو در حالی که فروشنده زن در پشت کانتر حضور دارد سارق نقاب پوش وارد فروشگاه شده و سعی می‌کند خود را به صندوق پول برساند. اما ” لطیفه ” فروشنده زن ترک در مقابل وی قرار گرفته و با پارچه گَردگیری که در دست دارد به سارق حمله ور می‌شود. سارق که خود را در موقعیت خطرناکی می‌بیند فرار را به ادامه سرقت ترجیح داده و فورا فروشگاه را ترک می‌کند.


این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: «لطیفه پیکر، یک زن ترک شیرینی پز در هلند سارقی را با کمک دستمال گردگیری فراری داد. هرگز قدرت دستمال گردگیری را دست کم نگیرید.»

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نمایش شجاعانه یک فروشنده زن در مقابل سارق را به تصویر می‌کشد. در حالی که این سارق با تصور یک سرقت آسان وارد شیرینی فروشی شده بود با مقاومت شجاعانه این زن مجبور به فرار شد. این اتفاق در یک شیرینی فروشی در شهر دِوِنتِر هلند رخ داد.

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری از کاربران شجاعت این زن در مقابل سارق مسلح را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران نوشت: «او یک زن شجاع است. درود به این شیرزن.»



منبع

بیشتر بخوانید


بخوان  هابل یک هیولای کهکشانی را شکار کرد