کوالکام از عرضه نسل بعدی تراشه پوشیدنی اسنپدراگون خبر داد

بیشتر بخوانید


محققان فناوری انتظار دارند که این تراشه بهتر از پردازنده ۵ نانومتری Exynos W۹۲۰ سامسونگ باشد. آن‌ها مشتاق هستند تا مشاهده کنند پلتفرم جدید Snapdragon Wear چه نوع پیشرفت‌هایی خواهد داشت. با توجه به تمرکز جدید گوگل روی Wear OS، شاید این تراشه پلتفرم را به سمت جلو ارتقا دهد، زیرا بسیاری از دستگاه‌های Wear OS قبل از نسخه ۳.۰ توسط Snapdragon Wear Platforms ارائه می‌شوند.

به گزارش سایت جی سی ام آرنا، اسپندراگون Wear ۴۱۰۰+ بر اساس فرآیند ۱۲ نانومتری ساخته شده و شامل یک پردازنده جدید است که به انجام کار‌های پس زمینه بیشتر مانند ورودی حسگر و صدا کمک می‌کند. SoC همچنین باعث بهبود عملکرد و باتری در مقایسه با پلتفرم اسپندراگون نسل خود (Wear ۳۱۰۰) شده است.

 



منبع

در توئیتر ویدئوی جدیدی از اسنپدراگون کوالکام منتشر شده که نگاهی به نسل بعدی SoC می‌اندازد. این پردازنده‌ها به زودی عرضه می‌شوند.

تراشه پوشیدنی کوالکام

هنوز مشخص نیست که پردازنده نسل بعدی کوالکام چه زمانی به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود و ویژگی‌های آن چیست؟ افزون بر این هنوز شرکت کوالکام افشا نکرده که تراشه جدید Wear ۴۱۰۰+ در کدام OEMها (تولید کننده تجهیزات اصلی) استفاده می‌کنند.


بخوان  رصد یک دنبالهدار سبز از فضا