گوگل یک ابزار هوش مصنوعی دیگر را به Workspace اضافه می کند تا با مایکروسافت پیشی بگیرد

با توجه به اینکه هوش مصنوعی مولد مبتنی بر فوریت های انسانی در محصولاتی مانند ChatGPT و DALL-E از OpenAI طوفانی به خود گرفته بود، ورود گوگل به معارضه فقط یک مسئله زمان بود.

کوریان انجام داد اعلام (در برگه جدید باز می شود) در فوریه 2023 (به ویژه پس از اعلام همکاری خود مایکروسافت با OpenAI) که گوگل بیش از 300 میلیون دلار در Anthropic سرمایه گذاری کرده است – یک استارت آپ هوش مصنوعی متشکل از چندین مدیر ارشد سابق OpenAI اما ادعا می کند که سرمایه گذاری های مشابه “سال هاست” اتفاق افتاده است.

با این حال، بزرگترین پیشرفت برای کسب‌وکارها این است که برنامه‌ها مطابق با مجموعه ویژگی‌های خود ChatGPT کشیده می‌شوند و می‌توانند درخواست‌هایی مانند «پست شغلی برای نماینده فروش منطقه‌ای» یا «دستور پخت ماکارونی گیاهی» را دریافت کرده و آنها را به متن تبدیل کنند.

هدف نهایی آن، با این سرمایه گذاری، تقویت ربات چت Anthropic، کلود، با زیرساخت Google Cloud است.





منبع

پرونده های گوگل قبلاً به طور خودکار خلاصه‌هایی را برای اسناد تولید می‌کند و Smart Compose را وارد می‌کند جیمیل قبلاً نام گیرندگان و کلمات دیگر را پیش بینی می کند.

او همچنین گفت که ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی در Google Workspace به کاربران کمک می‌کند تا بهتر ایجاد کنند همکاری روی محتوا

سرمایه گذاری های هوش مصنوعی گوگل

بنابراین، با وجود آن “کد قرمز” در دسامبر 2022کاملاً اینطور نیست که Google Cloud، زیرمجموعه غول فناوری با نرخ اجرای سالانه (ARR) حدود 29 میلیارد دلار، دنبال یک روند است یا در یک مسابقه تسلیحاتی با رقبای اصلی خود گرفتار شده است.

بخوان  Microsoft Viva فروش شما را ChatGPT افزایش می دهد

توماس کوریان، مدیرعامل Google Cloud در مصاحبه ای گفت: «توسعه دهندگان و کسب و کارها اکنون می توانند API ها و محصولات جدیدی را امتحان کنند که شروع ساخت با بهترین مدل های هوش مصنوعی گوگل را از طریق Google Cloud و یک محیط نمونه سازی جدید به نام MakerSuite آسان، ایمن و مقیاس پذیر می کند. پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود).