گیربکس شافت مستقیم یا هلیکال رادوکو واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات صنعتی-شهباز موتور

گیربکس شافت مستقیم یا هلیکال رادوکو واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات صنعتی-شهباز موتور

از گیربکس هلیکال یک طبقه در فضاهای کوچک استفاده می‌شود و درصورتی‌که فضا بزرگ‌تر باشد به گیربکس قوی‌تری نیاز دارید که به آنها گیربکس هلیکال چندطبقه گفته می‌شود. بهتر است بدانید که انواع گیربکس هلیکال پایه‌دار، فلنچ دار و… ممکن است در مدل‌های یک طبقه یا چندطبقه تولید شوند. البته گیربکس‌های هلیکال فلنچ دار تنها به شکل یک طبقه و گیربکس‌های پایه‌دار فلنچ دار در دو حالت یک یا چندطبقه تولید می‌شوند. همین زاویه دندانه به نسبت عرض معادل و مدول مشابه در چرخ دنده‌های معمولی باعث پتانسیل انتقال نیروی بیشتری می‌شود.

  • این پایگاه اینترنتی بستری است که کلیه فعالان صنعت آهن و فولاد اعم از تولید کنندگان، عمده فروشان، توزیع کنندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان را با یکدیگر مرتبط می سازد.
  • در خدمت هموطنان گرانقدر و توليدكنندگان و مصرف كنندگان محترم می باشد.
  • استفاده از چیدمان دو مارپیچی چرخ دنده ها، نیروهای رانش را حذف می کند و امکان همپوشانی دندان ها و عملکرد نرم تر را فراهم می کند.
  • گیربکس هلیکال شفت مستقیم یکی از پرکاربردترین گیربکس های موجود در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، صنایع فولاد، صنایع سیمان و … می باشد.

برای عملکرد چنین پیکربندی، دنده جفت کننده باید بخش های خود را در جهت مخالف تکان دهد. بنابراین چرخ دنده های مارپیچ جفت شونده روی شفت های موازی بدون شک چپ دست و راست هستند. اگرچه چرخ دنده های مارپیچی بار محوری ایجاد نمی کنند، به دلیل پیچش در رد دندان، چرخ دنده های مارپیچ نیروی رانش محوری ایجاد می کنند.

بخوان  راهنمای گمشده مایاها برای هوش مصنوعی

آشنایی با مشخصات فنی گیربکس های شافت مستقیم یا هلیکال

علاوه بر موارد فوق، آنها همچنین در اکسترودرها، سنگ شکن ها، جرثقیل ها، خنک کننده ها، میکسرها و نوار نقاله ها کاربرد دارند که همگی سیستم های کم مصرف هستند. جهت مشاهده قسمتهای مختلف سایت فولاد24 می توانید به لینکهای زیر مراجعه فرمایید. برای نشت روغن داخل پوسته به بیرون و همچنین ورود عوامل محیطی مثل گرد و غبار به داخل پوسته استفاده می شود. اما باید توجه داشت که در زمان انتخاب آن باید به پارامتر SF یا سرویس فاکتور توجه شود.

دنده اسپیرال چیست؟ – دنده هلیکال چیست؟ خرید چرخ دنده های هلیکال و اسپیرال

چرخ دنده های هلیکال یک نوع چرخ دنده استوانه ای با دندانه های زاویه دار هستند. در مقایسه سایر چرخ دنده ها؛ نوع هلیکال سطح تماس بیشتری دارد؛ ارتعاش کمتری دارد؛ سر و صدای کمتری دارد و قادر به انتقال بارهای بزرگتر می باشد. طراحی ماژولار قطعات گیربکس هلیکال sew و سایر محصولات این شرکت باعث می شود برای هر نوع کاربرد صنعتی یک طراحی تخصصی و ماژول منحصر به فرد از سمت شرکت SEW وجود داشته باشد. فقط کافیست وظیفه ای را که از یک گیربکس درون هر دستگاهی انتظار دارید، تعریف نمایید تا محصولات کمپانی SEW نیاز شما را برطرف نماید. همچنین گیربکس هلیکال یا شافت مستقیم می تواند گیربکس با دور های خروجی بالا یا گیربکس هایی با وزن کم را نیز تامین کند. گیربکس های هلیکال به علت اینکه همیشه دارای راندمانی بالا هستند، نسبت بهتری بین خروجی گشتاور و فضای نصب را ارائه می دهد، این به این معنی است که گیربکس هلیکال با همه شرایط سازگار است.

بخوان  تراشه الکترونیکی جدید، هوش مصنوعی هوشمندتر و کم مصرفتری را ارائه میدهد 1 بیتی

تعیین و مشخص میشود و سپس بر اساس برنامه روغنکاری تهیه و تنظیم میشود. گروه گيربكس سازي موتوواريوMotovario با حدود 40 سال تجربه در زمينه ساخت گيربكس هاي دور متغير (وارياتور)، توانايي عرضه دامنه وسيعي از گيربكس ها را داراست (سري هاي TXF, S, VH, VHA, TXF+NMRV, گیربکس هلیکال S+NMRV). وارياتورهاي موتوواريو با جنس پوسته هاي آلومينيومي و چدني و اشكال فلنچ دار، پايه دار و فشرده قابل عرضه مي باشند. این نکات با توجه به نوع استفاده شما می‌توانند بسیار حائز اهمیت بوده و به شما در انتخابی مطمئن کمک کنند.