یوتیوب بالاخره به شما اجازه بزرگنمایی و کوچکنمایی روی ویدیوها را می دهد

هنگامی که به‌روزرسانی را بررسی کردید، ممکن است بخواهید یاد بگیرید که چگونه محتوای YouTube خود را آپلود کنید. با این راهنما شروع کنید.



منبع

پخش کننده ویدیو نیز در حال ارتقا است که قصد دارد تا حدودی از درهم ریختگی را کاهش دهد. پیوندهای یوتیوب در توضیحات ویدیویی که در حال حاضر نسبتاً نامرتب به نظر می رسند و در همه جا به نظر می رسد مانند دکمه ها تغییر می کند. دکمه‌های لایک، اشتراک‌گذاری و دانلود فعلی دوباره قالب‌بندی می‌شوند تا ظاهر تمیزتری به آن‌ها بدهد. علاوه بر این، دکمه بزرگ و قرمز اشتراک رنگ، شکل و سطح کنتراست جدیدی خواهد داشت. باز هم، هدف این است که آن را بیشتر از آنچه که قبلاً نشان می دهد برجسته کند.

جستجوی دقیق همچنین یک تغییر بالقوه بازی است. این ویژگی که هم برای وب و هم برای موبایل در دسترس است، به شما امکان می دهد تعدادی عکس کوچک از ویدیوی خود را در پخش کننده ویدیو مشاهده کنید. این به ویژه زمانی مفید است که می خواهید قسمت خاصی از ویدیوی خود را پیدا کنید.

یک لیفت صورت

مدیر UX یوتیوب، ناتی کوچلی، یک را منتشر کرد وبلاگ امروز که تغییرات پلت فرم را مشخص کرد.

تغییرات با شروع حالت محیطی. با استفاده از نمونه‌گیری رنگ پویا، حالت به‌طور نامحسوس رنگ کلی ویدیویی را که در حال تماشای آن هستید به پس‌زمینه برنامه اضافه می‌کند. هدف افزایش تمرکز و جلب توجه کاربر به دستگاه خود است. حالت محیطی همچنین به افزودن سرزندگی به صفحه‌نمایش کمک می‌کند بدون اینکه آن را به حواس پرتی تبدیل کند. هم در وب و هم در تلفن همراه در دسترس است و می توان آن را با چرخاندن فعال کرد در تم تاریک.

بخوان  آیا دانشمندان در مریخ اکسیژن تولید کرده اند؟
این ابزارهای ویدیویی قدرتمند ممکن است کارهایی را که YouTube برای تازه کردن رابط خود انجام داده است تحت الشعاع قرار دهد.

پس از درخواست های متعدد، سرانجام یوتیوب این گزینه را معرفی کرد بزرگنمایی و کوچکنمایی روی یک ویدیو. چه بهتر این است که رها کردن صفحه به طور خودکار ویدیو را بزرگنمایی نمی کند. این بدان معناست که می‌توانید از یک ویدیوی بزرگ‌نمایی شده لذت ببرید، بدون اینکه مجبور باشید انگشتان خود را برای کل ویدیو روی صفحه‌نمایش نگه دارید.