یوتیوب می تواند ویدیوهای 4K را منحصر به مشترکین Premium بسازد

ممکن است افزودن ویدیوی 4K به بسته پرک Premium این رقم را افزایش دهد؟ فقط زمان می تواند بگوید. ما حساب YouTube خودمان را زیر نظر خواهیم داشت تا ببینیم آیا این دیوار پرداخت قطعنامه در ماه‌های آینده دائمی می‌شود یا خیر.





منبع

بر کسی پوشیده نیست که گوگل در ماه های اخیر به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از پلتفرم یوتیوب خود بوده است. در ماه سپتامبر، این شرکت به عنوان بخشی از یک آزمایش جداگانه، پنج تبلیغ غیرقابل رد شدن را برای برخی از کاربران YouTube معرفی کرد – یک پیشرفت غیرمنتظره که طبیعتاً مورد پسند بسیاری از جامعه YouTube قرار نگرفت.

آزمایش کاربر جدید نشان می دهد که ممکن است به زودی مجبور شوید YouTube Premium را برای تماشای ویدیوهای YouTube 4K خریداری کنید.

بنابراین، پس از آزمایش حداکثر 12 آگهی در YouTube برای کاربران غیر Premium، اکنون برخی از کاربران گزارش دادند که آنها نیز باید یک حساب Premium برای تماشای ویدیوها در 4K داشته باشند. pic.twitter.com/jJodoAxeDp1 اکتبر 2022

با توجه به الف موضوع Reddit (در برگه جدید باز می شود) برجسته شده در توییتر توسط افشاگر آلوین (در برگه جدید باز می شود)، چندین کاربر غیر Premium YouTube گزارش داده اند که گزینه های ویدیویی با وضوح 4K (و بالاتر) محدود به مشترکین YouTube Premium در دستگاه های iOS خود را مشاهده کرده اند. برای این افراد، ویدئوها در حال حاضر فقط برای پخش جریانی با وضوح حداکثر 1440p (QHD) در دسترس هستند.