یک حمله سایبری خدمات بیمه بیکاری آمریکایی‌ها را قطع کرد

این حمله سایبری می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر کسانی داشته باشد که به مزایای بیمه بیکاری وابسته هستند. حدود ۱۲۰۰۰ نفر در تنسی به چنین مزایایی متکی هستند، اما گزارش شده که آن‌ها مبلغی دریافت نمی‌کنند. در بسیاری از موارد، کسانی که به دنبال بیمه بیکاری هستند باید نشان دهند که فعالانه در جستجوی کار هستند تا واجد شرایط دریافت مزایا باشند.


جدیدترین گزارشات حاکی از این است که حمله سایبری به یک شرکت فروش شخص ثالث خدمات اشتغال در چندین ایالت تأثیر گذاشته است. برخی از وب‌سایت‌های استخدامی ایالتی، از جمله آن‌هایی که در تنسی و نبراسکا هستند چند روز است که آفلاین هستند.

پل تومی رئیس فروش شرکت Geographic Solutions در بیانیه‌ای گفت: ما اخیراً فعالیت‌های غیرعادی را در شبکه خود شناسایی کردیم و بلافاصله سیستم Jobs۴TN تنسی را آفلاین کردیم تا فعالیت را متوقف کنیم. در حال حاضر با کمک متخصصان شخص ثالث، ما در حال انجام تحقیقات کامل برای تعیین علت و دامنه این حادثه هستیم.

هنوز دامنه این حمله سایبری مشخص نیست، Geographic Solutions ادعا می‌کند که در بیش از ۳۵ ایالت و منطقه مشتری دارد. همچنین برخی از سایت‌های کاریابی دولتی نیز در دسترس نیستند.

هک

بیشتر بخوانید




منبع