یک دلیل جدید واقعاً فریبنده وجود دارد که اکنون کسب و کار خود را به Google Workspace تغییر دهید

مشتریان می توانند اکنون در Google Workspace Individual ثبت نام کنند و از یک دوره آزمایشی 14 روزه لذت ببرند. در راه اندازی اولیه هزینه این سرویس 9.99 دلار در ماه بود، اما نسخه اروپایی آن 7.99 پوند / 8.99 یورو در ماه هزینه خواهد داشت و کاربران می توانند در هر زمان آن را لغو کنند.



منبع

این پلتفرم همچنین در 12 کشور جدید، فیلیپین، ویتنام، اندونزی، مالزی، تایوان، تایلند، هلند، پرتغال، بلژیک، فنلاند، یونان و آرژانتین راه اندازی شده است – تعداد کل مکان های موجود برای Google Workspace Individual را به حداکثر می رساند. 24.

همچنین صفحات رزرو قابل اشتراک گذاری را ارائه می دهد که مستقیماً با Google Calendar یکپارچه شده اند و به هر کسی اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی یک قرار ملاقات با شما تعیین کند.

به‌دلیل گسترش گسترده این پلتفرم، دارندگان شرکت‌های نوپا و جانبی به‌زودی می‌توانند از اشتراک Google Workspace خود بهره بیشتری ببرند.

این شرکت در نامه ای نوشت: «از زمان راه اندازی Google Workspace Individual در سال گذشته، شاهدیم که مشتریانی از سراسر جهان کسب و کار خود را رشد داده اند، با مشتریان خود به روش های معنادارتری ارتباط برقرار می کنند، با شرکا همکاری می کنند، سازماندهی می شوند و حرفه ای تر به نظر می رسند. پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود). “صاحبان کسب و کار به ما گفته اند که آشنایی با ابزارهای ما به آنها کمک می کند کارهای بیشتری انجام دهند.”

این شرکت فاش کرده است که مشترکین مجموعه نرم‌افزار آفیس آن اکنون 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری امن در حساب خود دریافت می‌کنند – افزایش قابل توجهی نسبت به 15 گیگابایت قبلی.

بخوان  آغاز ماه رمضان در «ایستگاه فضایی بین‌المللی»