Adobe Illustrator آخرین برنامه ای است که قابلیت های Firefly را دریافت می کند، با به روز رسانی که به طراحان اجازه می دهد تا با استفاده از پیام های متنی ساده رنگ ها را به سرعت آزمایش کنند.
Generative Recolor اولین نمونه از یک است Adobe Fireflyابزار قدرتمند در داخل محبوب نرم افزار طراحی گرافیک. طراحان می توانند از اعلان های متنی برای ایجاد و ذخیره تم های سفارشی برای رنگ آمیزی مجدد آثار هنری وکتور استفاده کنند، بنابراین نیازی به صرف زمان برای تغییر عناصر جداگانه یک طرح تجاری نیست.
این حرکت چند روز پس از عرضه صورت می گیرد Adobe Express و Firefly for Enterprise، زیرا این شرکت یکپارچه سازی خود را افزایش می دهد مولد هنر هوش مصنوعی.
روشن کردن ایلاستریتور
اگر یک چیز وجود دارد که ما در آن یاد گرفتیم Adobe Summit 2023، این است که شرکت مشتاق است هوش مصنوعی خود را به عنوان یک خلبان کمکی برای سازندگان در تمام سطوح تجربه، در هر سطح از یک سازمان تحت فشار قرار دهد. آخرین ابزار مجهز به Firefly نیز از این قاعده مستثنی نیست و این شرکت کاربردهای متنوعی از گرافیک های بازاریابی گرفته تا مود-بوردینگ را برجسته می کند.
Generative Recolor که هنوز در نسخه بتا است و مستقیماً در Illustrator ساخته شده است، به طراحان اجازه میدهد تا حال و هوای یک قطعه را بر اساس پیامهای متنی به تصویر بکشند – نمونههایی که توسط Adobe استفاده میشود عبارتند از « ظهر در صحرا» و «نیمهشب در جنگل». سپس کاربران میتوانند با تعویض رنگها، پالتها و تمها به سرعت آزمایش کنند و انواع رنگهای مختلف را برای طیف وسیعی از کاربردها، مانند تبلیغات مناسب فصلی، تولید کنند.
Adobe Illustrator ابزاری است که در پشت بسیاری از نمادینترین طرحهای جهان، از لوگوی برند گرفته تا بستهبندی محصول، قرار دارد. اشلی استیل، معاون ارشد رسانه های دیجیتال در Adobe گفت: Firefly به مشتریان کمک می کند تا فرآیند خلاقیت خود را تسریع کنند و در ساعات بی شماری صرفه جویی کنند، در حالی که ایده پردازی، آزمایش و ایجاد دارایی سریع را تسهیل می کند.
اما این تنها بهروزرسانی جدید نرمافزار هنر دیجیتال نیست، که ابزار فونت Retype، قابلیتهای لایههای جدید و بهبودهایی را به Image Trace اضافه کرده است.
همانطور که هفته گذشته گزارش دادیم، ادوبی مجدداً برنامههای آتی را تأیید کرد که به کسبوکارها اجازه میدهد Firefly را با داراییهای سفارشی برای ایجاد محتوای همسو با برند آموزش دهند. کاربران سازمانی به زودی میتوانند از Adobe غرامت IP دریافت کنند تا از ادعاهای حق نسخهبرداری محافظت کنند و به ایجاد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای کسبوکارها «از لحاظ تجاری ایمن» کمک کنند.