مایکروسافت که یک مطالعه تحقیقاتی انجام داد که نشان داد فروشندگان دو سوم (66٪) از روز خود را صرف مدیریت ایمیلها میکنند، میگوید کاربران نهایی از این افزودهها افزایش قابل توجهی خواهند داشت.
فروشندگان میتوانند درخواستی را تایپ کنند که سپس ChatGPT را در حال ترسیم یک پاسخ پیشنهادی مشاهده میکند که میتواند در طول مسیر تنظیم شود. لوری لامکین، معاون شرکت پلتفرم تجربه مشتری Dynamics 365، در محصولی گفت: اعلامیه (در برگه جدید باز می شود) که میتواند انواع ایمیلها، از پرس و جو گرفته تا پیشنهادات را مدیریت کند.
در زمان راه اندازی، داده ها را از مایکروسافت 365 Graph و دستگاه متصل می گیرد CRM (به Dynamics 365 و Salesforce اشاره می کند).
مشارکت فزاینده مایکروسافت با OpenAI، شرکتی که در پشت ChatGPT کاملاً آشنا قرار دارد، شاهد پیشرفت چشمگیر نرم افزار متمرکز بر فروش این شرکت است.
قرار است با Microsoft Viva Sales شروع شود، که شاهد اجرای GPT-3.5 خواهد بود که به گفته این شرکت “به فروشندگان کمک می کند تا از ایمیل های مشتریان مطلع شوند و کسری از زمان خود را صرف انجام آن کنند.”
در انجام این کار، مایکروسافت امیدوار است که تجربه را نه برای مشتریان مشتریان خود، بلکه برای مشتریانی که در واقع از این ابزار استفاده می کنند، بهبود بخشد. به نظر می رسد که افزایش بهره وری و تجربه افزایش یافته در کارت است.
ChatGPT در Microsoft Viva
قیمت فروش Viva 40 دلار (30.20 پوند) برای هر کاربر در ماه در یک برنامه سالانه به اضافه مالیات است. TechRadar Pro از مایکروسافت خواسته است تا تأیید کند که قابلیتهای جدید ChatGPT بدون هزینه اضافی به بسته موجود اضافه میشوند.
استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی در ماههای اخیر افزایش یافته است، با ارائههای فعلی خود از جمله فناوری زبان طبیعی که میتواند خلاصه تماسها را ایجاد کند، سؤالات را شناسایی کند، شاخصهای کلیدی عملکرد مکالمه را محاسبه کند، و آیتمهای اقدام را استخراج کند، و این تازهترین اضافهشده از موارد احتمالی است. یک سر و صدا کامل باشد.