MoviePass با راهاندازی یک سرویس اشتراک جدید در ایالات متحده، بازگشتی را که مدتها در انتظارش بود، انجام داد.
ما برای اولین بار دیدیم خدمات به عنوان یک بتا محدود تمام راه در سپتامبر 2022. به نظر می رسد که نسخه فعلی اکثراً مشابه نسخه اصلی است اگرچه کمی گسترده تر است. روش کار به این صورت است که برای تماشای تعداد معینی فیلم در سینماها بدون نیاز به خرید بلیط، ماهیانه هزینه می پردازید. چهار طبقه وجود دارد با قیمت های بین 10 تا 40 دلار. با این حال، به جای ارائه تعداد ثابتی از فیلمهایی که میتوانند در یک ماه تماشا کنند، MoviePass یک سیستم اعتباری را انتخاب میکند که در هر ردیف مقدار ثابتی برای استفاده کاربران در نظر گرفته میشود.
سطح 10 دلاری Basic کمترین هزینه را ارائه می دهد، با 34 اعتبار که به مردم اجازه می دهد بین یک تا سه فیلم در ماه تماشا کنند. طرح استاندارد 20 دلاری 72 اعتبار برای سه تا هفت بازدید در ماه می دهد. Premium (30 دلار در ماه) 113 اعتبار برای پنج تا یازده فیلم می دهد.
گران ترین طرح، Pro 40 دلاری، 640 اعتبار اعطا می کند که به مردم اجازه می دهد تا 30 فیلم را در 30 روز تماشا کنند. می توانید پرو را به عنوان “جانشین معنوی” قبلی (و فاجعه بار) در نظر بگیرید. نسخه MoviePass.
هزینه های متفاوت
یکی از نمایندگان MoviePass به ما گفت که هزینه (بر حسب اعتبار) یک فیلم به «روز هفته» به اضافه زمان تماشای شما بستگی دارد، اگرچه آنها جزئیات بیشتری ارائه نکردند. گزارش اخیر TechCrunch ادعا می کند سه شنبه ها ارزان ترین هستند در حالی که تعطیلات آخر هفته یکی از گران ترین گزینه ها هستند. اعتبارات استفاده نشده به ماه بعد منتقل می شوند. استیسی اسپایکس، مدیر عامل شرکت، به افراد TechCrunch گفت: «میتوانند حداکثر تا دو ماه اعتبار استفاده نشده در حساب خود داشته باشند».
این قیمت ها برای کاربران عمومی در ایالات متحده است. اگر در جنوب کالیفرنیا یا منطقه شهری نیویورک زندگی می کنید، این طرح ها گران تر هستند. به گفته یکی از نمایندگان شرکت، Basic 20 دلار، استاندارد 30 دلار، Premium 40 دلار و Pro 60 دلار است و هیچ گزینه ای برای خرید یک ردیف ارزان تر وجود ندارد. اما کاربران در آن مناطق تقریباً دو برابر تعداد اعتبار دریافت می کنند. به عنوان مثال، استاندارد به جای 72، 140 را در لس آنجلس ارائه می دهد.
دسترسی
در مورد اینکه چرا MoviePass این سیستم را اتخاذ می کند، این شرکت بیان می کند که به اعضا اجازه می دهد “برنامه ای را انتخاب کنند که مناسب عادات و بودجه تماشای آنها باشد.” ایده این است که چه یک تماشاگر معمولی تئاتر یا یک فیلمباز، چیزی برای همه وجود دارد.
یکی دو مورد وجود دارد که ما هنوز به آنها اشاره نکرده ایم. شما نمی توانید تماشا کنید فیلم های سه بعدی با این اشتراک، اگرچه برنامههایی برای گنجاندن «صفحههای با فرمت بزرگ و پریمیوم» (احتمالاً IMAX) وجود دارد. این سرویس توسط بیش از 4000 سالن تئاتر در سراسر کشور پشتیبانی می شود. آ لیست کامل هر مکان را می توان در وب سایت رسمی یافت. این سرویس اکنون باز است – درست به موقع برای روز یادبود. این تعطیلات باید زمینه اثبات جالبی را برای MoviePass فراهم کند.
از همان نماینده پرسیدیم که آیا آنها می توانند اعداد دقیقی را در مورد هزینه تماشای یک فیلم به ما ارائه دهند، زیرا این تنها اطلاعاتی است که به طرز عجیبی در همه اینها وجود ندارد. و اگر برنامه هایی برای راه اندازی بین المللی وجود دارد. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.