Patreon Video در حال حاضر تا سال 2023 بدون هیچ هزینه ای در دسترس سازندگان واجد شرایط در طرح های Pro و Premium است.
Patreon میزبانی ویدیویی بدون آگهی نامحدود را راه اندازی می کند
و این همه اعضا نمی توانند انتظار داشته باشند. «در طول سال آینده، ما این سرمایهگذاری را از طریق ابزارهای ایجاد بهبودیافته ادامه خواهیم داد پادکست ویژگی ها و تجربیات جدید جامعه،” Patreon گفت.
Patreon Video طراحی شده است تا به سازندگان محتوا کنترل بیشتری بر خروجی خود بدهد و به افزایش تعامل طرفداران کمک کند.
Patreon به طور رسمی بومی خود را عرضه کرد میزبانی ویدیو پلت فرم – یک سال پس از اولین بار افشا شد.
با در نظر گرفتن طیف وسیعی از تولیدکنندگان محتوا – و آنچه محتوا را تشکیل می دهد – Patreon Video نوید دسترسی به همه را می دهد. جک کونته، مدیرعامل Patreon، به زمانی که ابزار ویدئویی در ابتدا معرفی شد، گفت آستانه (در برگه جدید باز می شود)، “ما در حال ساختن معماری افقی برای هر سازنده ای، صرف نظر از رسانه آنها، یا بدون توجه به فرمت آپلود، هستیم تا بتواند کسب و کاری را حول کار خود ایجاد کند.”
و با توجه به پلتفرم عضویت محبوب، «ویدیو Patreon اولین محصول ویدیویی است که به طور خاص برای نیازهای سازندگان ساخته شده و مستقیماً بر رابطه سازنده به طرفدار متمرکز شده است».
Patreon Video چیست و چه چیزی برای سازندگان محتوا دارد؟
Patreon Video یک آپلود کننده و پخش کننده ویدیو است که بومی پلتفرم است. قبل از انتشار، سازندگان در سایت مجبور بودند از ابزارهای ویدیویی شخص ثالث مانند YouTube و Vimeo استفاده کنند. این مشکلات خاص خود را دارد – از جمله ناکارآمدی استفاده از چندین پلتفرم.
این سرویس به کاربران امکان میدهد ویدیوهایی با طول نامحدود آپلود کنند، تصاویر کوچک سفارشی ایجاد کنند، حالتهای پخش را ذخیره کنند و حتی حالت تصویر در تصویر را هنگام مشاهده در دستگاههای تلفن همراه مشاهده کنند. ویدیوها همچنین میتوانند از طریق iOS Airplay پخش شوند و پشتیبانی Chromecast برای بهروزرسانی آینده برنامهریزی شده است.
چیزی که راهاندازی ویدیوی Patreon را متفاوت میکند این است که کاملاً بدون آگهی است. این شرکت ادعا میکند که این امکان کسب درآمد و اشتراکگذاری محتوایی را که جامعه واقعاً میخواهد، به جای آنچه الگوریتمهای غیرشفاف دیکته میکنند، میدهد.
اعضایی که به دنبال گسترش جامعه خود هستند، اکنون به بینش مخاطبان مبتنی بر داده دسترسی خواهند داشت. پیشنمایشهای ویدیویی سفارشی هم اکنون ارائه میشوند – فرصتی برای جذب طرفداران جدید با دادن طعمی که میتوانند در صورت پیوستن به آنها انتظار داشته باشند.