اشتراکها در حالت حرفهای معرفی و آزمایش میشوند تا به طرفداران این امکان را بدهند که حمایت خود را از شما و کارتان افزایش دهند، و این فرصت را برای شما فراهم میکنند که با به اشتراکگذاری محتوای مختص مشترکین، با وفادارترین دنبالکنندگان خود ارتباط عمیقتری برقرار کنید.
«حالت حرفهای به شما امکان میدهد مخاطبان جهانی از دنبالکنندگان ایجاد کنید، در حالی که همچنان از پروفایل شخصی فیسبوک خود با دوستان و خانواده خود در ارتباط هستید. همانطور که محتوای عمومی را پست می کنید، به ویژگی هایی دسترسی خواهید داشت که به شما کمک می کند تا دنبال کنندگان جدید را به دست آورید و آنها را جذب کنید – که قبلا فقط در صفحات موجود بود. پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود).
از طریق TechCrunch (در برگه جدید باز می شود)
سازندگان در تنظیمات حالت حرفهای همچنین مستقیماً در نمایه هر فرد به دستهبندی نمایه دسترسی پیدا میکنند، که به برند ایجاد شده توسط کاربر امکان میدهد هنگام جستجوی افراد در فیسبوک، تحت نام آنها ظاهر شود.
متا در سال 2021 آزمایش حالت حرفه ای را آغاز کرد و در حال حاضر همچنان در حال کار بر روی فرمت های جدید برای کاربران است تا از حلقه هایی که به اشتراک می گذارند درآمد کسب کنند. این شامل آزمایش تبلیغات در فیس بوک Reels در حالت حرفه ای و همچنین یک مدل اشتراک جدید مشابه YouTube است.
علاوه بر این، متا زمان بندی خود را به روز کرده است (در برگه جدید باز می شود) نرم افزار Post Composer، به کاربران خود اجازه می دهد تا یک جدول زمانی برای آپلود محتوا ایجاد کنند.
برخی از ویژگیهای جدید موجود در حال حاضر به سازندگان محتوا اجازه میدهد تا فالوور عمومی ایجاد کنند، سئو سایت را تقویت کنند و از برنامههای مختلف در پروفایلهای موجود فیسبوک درآمد کسب کنند.
با در نظر گرفتن ایجاد حضور آنلاین، ابزار فیس بوک همچنین شامل تجزیه و تحلیل و ویژگی های بهبود یافته رفاهی برای کمک به کاربران در ایمن ماندن در پلت فرم رسانه های اجتماعی است.
حالت حرفه ای برای همه سازندگان
متا تنظیمات حالت حرفه ای خود را به روز کرده است تا به کاربران خود کمک کند از محتوایی که ایجاد می کنند درآمد کسب کنند.
به همین ترتیب یک سازنده وب سایت (در برگه جدید باز می شود) این سرویس داشبوردی را برای پیگیری عملکرد سایت ارائه می دهد، متا همچنین “داشبورد حرفه ای” را معرفی کرده است، یک مرکز یک مرحله ای که به کاربران اجازه می دهد تا بینش مخاطبان و نمایه و همچنین عملکرد محتوای ایجاد شده و آپلود شده را مشاهده کنند.
در حال حاضر، سازندگان آمریکایی میتوانند برای پیوستن به ویژگی به نام «Reel Play» در فیسبوک، که یک برنامه جایزه است که به کاربران امکان میدهد برای حلقههای آپلود شده بر روی پلتفرم پول دریافت کنند، درخواست دهند.