«ندای وظیفه» در صدر فهرست بازی های ویدیویی شلوغ ایکس باکس قرار دارد

«ندای وظیفه» در صدر فهرست بازی های ویدیویی شلوغ ایکس باکس قرار دارد

تیم بازی‌های ویدیویی مایکروسافت می‌گوید که بازی Call of Duty: Black Ops 6 در ماه اکتبر روی Xbox Game Pass و همچنین کنسول Xbox در دسترس خواهد بود.

تیم بازی‌های ویدیویی مایکروسافت می‌گوید بازی Call of Duty: Black Ops 6 در ماه اکتبر بر روی Xbox Game Pass و همچنین کنسول Xbox در دسترس خواهد بود.

تیم ایکس‌باکس مایکروسافت روز یکشنبه بازی‌های ویدئویی پر اکشن و نسخه دیجیتالی جدیدی از کنسول خود را که تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد، به نمایش گذاشت.

صدها هزار نفر از طرفدارانی که در رویداد پخش جریانی حضور داشتند، نگاهی به عناوین، از جمله «ندای وظیفه: بلک آپس 6» که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، که قرار بود در 25 اکتبر منتشر شود، داشتند.

فیل اسپنسر، مدیر بازی های ایکس باکس، پس از ارائه اولین نگاه به این موضوع گفت: آخرین قسمت از سری بازی های ویدیویی نظامی اول شخص بسیار موفق، در دهه 1990 پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی اتفاق می افتد، جایی که “واقعیت آن چیزی نیست که به نظر می رسد”. بازی کمپین در عنوان.

اسپنسر تاکید کرد که بازی جدید Call of Duty و بسیاری از بازی‌های دیگر از روز عرضه در سرویس اشتراک Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود.

او اشاره کرد که بیش از 100 میلیون نفر در ماه Call of Duty بازی می کنند و اضافه کرد که ایکس باکس به دنبال افزایش این رتبه بندی با در دسترس قرار دادن Game Pass ابری برای Black Ops 6 در خارج از دروازه است.

ایکس باکس همچنین «Gears of War: E-Day» را به نمایش گذاشت و همچنین عنوان تیراندازی نظامی قوی و بازی «ایندیانا جونز و دایره بزرگ» را که اواخر امسال منتشر می‌شود و شخصیتی به سبک هریسون فورد را در برابر دشمنان نازی قرار می‌دهد، به نمایش گذاشت.

ایکس‌باکس همچنین نسخه‌های جدید «Doom» و «Dragon Age» و دنباله‌ای برای «Life is Strange» را به نمایش گذاشت که نوید حل یک معمای قتل فراطبیعی را می‌دهد.

این غول بازی ویدیویی همچنین بسته‌های الحاقی بازی‌های محبوب از جمله «World of Warcraft» و همچنین محتوای جدید «Fallout» را که شامل یک شخصیت غول قابل بازی می‌شود در اشاره به مجموعه تلویزیونی پرمخاطب Amazon Prime بر اساس فرنچایز استودیو Bethesda منتشر کرد. اکنون متعلق به ایکس باکس است.

سارا باند، رئیس ایکس‌باکس، هنگام رونمایی از کنسول‌های جدید ایکس‌باکس شامل یک مدل فقط دیجیتالی، گفت: «مأموریت ما این است که با قرار دادن عناوین استودیوهای خودمان و Game Pass در زمان عرضه، ایکس‌باکس را به بهترین مکان برای بازی تبدیل کنیم. بعدا منتشر شد امسال.

او تأیید کرد که ایکس‌باکس روی دستگاه‌های آینده کار می‌کند تا «به شما امکان دهد بازی‌های خود را در هر مکانی که می‌خواهید روی کنسول‌های ایکس‌باکس، رایانه‌های شخصی و فضای ابری بازی کنید».

قیمت کنسول های جدید ایکس باکس مشخص نشده است.

این ارائه پخش جریانی بخشی از ارائه های یک هفته ای بازی سازان است تا جایگزین E3 شود، یک نمایشگاه تجاری بازی های ویدیویی طولانی مدت که در سال 2023 به مدت 20 سال به طول انجامید.

در اوایل سال جاری، مایکروسافت با اعلام اینکه برخی از بازی‌های ویدئویی انحصاری Xbox را برای بازی در کنسول‌های رقیب در دسترس قرار می‌دهد، دنیای بازی‌های ویدیویی را تکان داد.

اسپنسر در آن زمان در پادکستی گفت: «طی پنج یا 10 سال آینده، بازی‌هایی که منحصر به یک سخت‌افزار هستند، به بخش کوچک‌تر و کوچک‌تری از صنعت بازی تبدیل خواهند شد.

اما او گفت که ایکس باکس “استراتژی انحصاری اصلی” خود را بدون “عدم وعده” بازی های بعدی تغییر نداده است.

مایکروسافت مایل است فروش ایکس باکس را که از فروش کنسول‌های پلی استیشن سونی عقب مانده است، افزایش دهد و درآمد حاصل از اشتراک سرویس بازی‌های ابری خود را افزایش دهد.

ایکس باکس ممکن است با گذاشتن وزن خود پشت نرم‌افزار و اشتراک‌ها تلاش کند تا با موفقیت غول تلویزیونی پخش جریانی نتفلیکس مطابقت داشته باشد.

ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و نینتندو مدت‌هاست که با عناوین انحصاری پرفروش از استودیوهای خودشان یا از طریق قراردادهایی با بازی‌سازان دیگر، برای تبدیل شدن به کنسول منتخب رقابت می‌کنند.

© 2024 Agence France-Presse

نقل قول: «ندای وظیفه» در صدر فهرست بازی‌های ویدیویی ایکس‌باکس جعبه‌دار (۲۰۲۴، ۱۰ ژوئن) بازیابی شده در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۴ از https://techxplore.com/news/2024-06-duty-xbox-video-game-lineup.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. علی‌رغم هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوا فقط برای مقاصد اطلاعاتی ارائه شده است.

منبع

بخوان  مایکروسافت اعتراف می کند که HP مقصر باگ عجیب ویندوز 11 نیست که چاپگرها را به هم می زند.