تماس های ویدیویی بالاخره برای کاربران ماشین های مجازی بهتر می شود

برای بهره‌مندی از بهینه‌سازی جدید، سرپرستان باید برخی از مراحل راه‌اندازی را انجام دهند، از جمله فعال کردن خط‌مشی Enterprise Hardware Platform API در Chrome، که به Meet اجازه می‌دهد تشخیص دهد که در داخل یک VM اجرا می‌شود. پس از راه اندازی، کاربران نهایی نیازی به انجام کار اضافی نخواهند داشت.

گوگل افزود: “این بهینه سازی همچنین به کاهش تقاضای VDI های شما مانند CPU، GPU و استفاده از حافظه کمک می کند و به بهبود کیفیت جلسه و عملکرد کلی کمک می کند.”

در ادامه، پلتفرم تشخیص می‌دهد که آیا کاربر از یک رابط دسک‌تاپ مجازی (VDI) مانند Citrix یا VMWare به آن می‌پیوندد یا خیر، و سپس به طور خودکار برای عملکرد بهتر تنظیم می‌کند.

Google Meet در VMs

تقریباً همه کاربران سازمانی دارای VM می‌توانند تفاوت را متوجه شوند، زیرا هر مشتری Google Workspace (از جمله حساب‌های قدیمی G Suite) در این به‌روزرسانی گنجانده شده است.

عرضه قبلاً آغاز شده است، اما روندی تدریجی خواهد بود که به این معنی است که برخی از کاربران ممکن است برای دسترسی به آن تا 15 روز منتظر بمانند.

در پستی در وبلاگ Google Workspace (در برگه جدید باز می شود)این شرکت خاطرنشان کرد: “اگر از یک رابط دسکتاپ مجازی (VDI) مانند Citrix یا VMWare برای پیوستن به تماس‌های Google Meet استفاده کنید، متوجه افزایش کیفیت ویدیو و صدا خواهید شد.



منبع