مایکروسافت روش جدیدی برای مرور وب با Edge در نظر گرفته است

در واقع، همانطور که Neowin اشاره می کند، در یک خلاصه بازخورد اخیر در مورد افزوده های احتمالی Edge برای نوامبر 2022، فقط چند ماه پیش، پشتیبانی از حرکات ماوس به عنوان “برنامه ریزی نشده” علامت گذاری شد.

حرکات ماوس در سایر مرورگرها برای تأثیرگذاری عالی استفاده می شود، به عنوان مثال، دکمه سمت راست را نگه می دارید و ماوس را به سمت بالا یا پایین، چپ یا راست حرکت می دهید، یا نوعی الگو را برای فعال کردن یک عمل مربوطه ترسیم می کنید.


تجزیه و تحلیل: به دنیای مرورگر قدرتمند خوش آمدید

این چیزهای بسیار خوبی برای کسانی است که دوست دارند از میانبرها و به ویژه کاربران قدرتمند استفاده کنند. این می‌تواند بسیاری از اقدامات را به راحتی در دسترس قرار دهد، بنابراین می‌توانید کارهای معمولی مانند به‌روزرسانی یک صفحه وب، به عنوان مثال، یا بستن یک برگه را تنها با یک حرکت ماوس انجام دهید.

نیووین (در برگه جدید باز می شود) گزارش می دهد که خط مشی Edge اسناد (در برگه جدید باز می شود) به‌تازگی به‌روزرسانی شده‌اند تا شامل بخشی برای پیکربندی ویژگی ژست‌های ماوس باشد، با توجه به مستندات، پشتیبانی برنامه‌ریزی شده برای عرضه در نسخه 112 Edge.



منبع

چیزی که در اینجا کمی عجیب است این است که مایکروسافت قبلاً گفته بود که این ویژگی به Edge نخواهد آمد. در واقع، حرکات ماوس در هنگام بازخورد درباره آنچه که مایکروسافت می‌تواند برای بهتر کردن Edge انجام دهد، درخواست محبوبی بوده است، اما در گذشته، این غول نرم‌افزاری توجه زیادی به این فریادها نمی‌کرد.

به نظر می رسد چیزی از آن زمان تغییر کرده است و مایکروسافت شروع به شنیدن کرده است – امیدوارم. ما به زودی متوجه خواهیم شد، زیرا Edge 112 تنها چند نسخه با آن فاصله دارد (بتا در حال حاضر نسخه 110 است).